Als ik 2 paarden heb gereden ga ik echt wel douchen als ik thuis kom. Lekker schoon mn bedje in
Mootje
Geplaatst: 05-01-12 10:41
Ik douche altijd 's ochtends. Ben zo'n uit-mijn-bed-zweter, dus als ik 's avonds douche kan ik 's ochtends weer douchen Radio vind ik irritant, zeker omdat iedereen een andere zender op wil. Ik zit altijd op met mijn ipod!
Sim
Geplaatst: 05-01-12 10:49
Jij douchte toch nooit 's morgens ivm je huid, Mo?
ik douche als het nodig is soms 's ochtends, soms 's avonds, soms tussen de middag, maar altijd na het werk... (stinkt beetje...) soms 2 keer per dag.
net beetje gootjes gegraven... en even uitgerekend dat de sloot voor ons huis water afvoert van een stroomgebied van 13 hectare, en dat betekend bij 20 mm 2,5 miljoen liter water... en dat is best veel...
@ jantine: dan is't inderdaad goed hard gegaan!!!
Mootje
Geplaatst: 05-01-12 10:52
Ik douche nooit 's avonds ivm mijn huid Ik ga dus ook gewoon vies mijn bed in.....
@ Sussie das wel streng, maar duidelijk. En ik hou wel van duidelijkheid. @ Karen heb je snel gedaan in 20 minuten! @ Mootje fijn dat je auto het weer deed. @ Laura veel plezier vandaag @ Jantine zo das hard gegaan dus. Hopelijk voelt ze zich snel beter
Ik heb heerlijk tot half 10 geslapen, zo ff wat in huis doen, stallen mesten, na vriendinnetje thee drinken en vanavond les
Ik douche ook wanneer het nodig is, net als Jeroen en Laura. Douche wel altijd voor het werk.
EvelienH
Geplaatst: 05-01-12 12:17
TeeGee schreef:
Ik douche nooit 's ochtends
Ik douche ook altijd voordat ik naar bed ga, anders kan ik niet lekker slapen.
Jantine, voor je zusje! Vief heeft nu al afkickverschijnselen..
Ik ben net pas wakker, schandalig! Vannacht gelukkig wel goed geslapen! Moedertje komt me zo halen en dan gaan we even langs Caap. Ik hoop morgen weer een beetje te kunnen lopen, kan mijn voet al beter bewegen maar nog niet echt steunen.
Ik zal straks eens een foto maken van Wendel, ze ziet er echt uit als een harige, modderige bospony. Ze begint al een klein beetje buik te krijgen.
viefdepief
Geplaatst: 05-01-12 12:28
Morgen
Ik douche het liefst 's avonds. Ben 's ochtends nooit zo goed in opschieten en om dan nog een halfuur eerder eruit te moeten omdat ik wil douchen vind ik dan zo zonde. Kan ook echt niet met nat haar naar buiten, dus dan of eerst een uur wachten voordat het droog is of föhnen natuurlijk.. Maarja, kost me allebei te veel tijd 's ochtends.
Ik had trouwens hagel in bed omdat het hier vanochtend vroeg echt enorm rotweer was! Onweer, storm en megaveel hagel.. Schrok er echt wakker van en toen lag er dus hagel op mijn kussen Had het raam op een minikiertje van nog geen cm, maar het was er toch tussendoor gekomen.. Vroeg me nog af of Wolles misschien al zielig buiten stond, staan op stal om 4 uur op, maar las net op facebook (hoe handig) dat ze vandaag niet op de paddock zijn geweest..
Sussie: Zo, dat lijkt me wel erg wennen in het begin! Fijn dat het verder steeds leuker begint te worden Jantine: Wat sneu voor je zusje Fijn dat jij wel lekker gereden hebt! Marijke: Klinkt als een fijne dag
Ik ga vanavond met een vriendinnetje naar een locatie kijken voor een studentenruiterswedstrijd die we gaan organiseren. Ik zit in de paard/locatie commissie en denk dat we daar nog wel een pittige kluif aan gaan krijgen. Vooral paarden regelen lijkt me nog best lastig.. Maar vind het wel heel leuk en benieuwd of we een mooie (internationale) wedstrijd van de grond krijgen
ik douche altijd 's avond kan ik lekker slapen. maar als ik stallen doe en naar het werk moet dan douche ik voor het werk. en heb dan inderdaad ook zo'n hekel aan natte haren naar buiten.
paarden staan in de blub maar vinden het niet zo erg volgens mij zo stallen doen en vanmiddag komt zadelmaker aan huis dus optijd weer naar binnen.
Goeiemiddag! Ik heb gisteren weer 10 uurtjes gewerkt, en vandaag onwijs uitgeslapen! Ik douche altijd 's avonds voor ik mijn bed in ga, maar als ik moet werken (en daarvoor dus op stal ben geweest) natuurlijk ook altijd daarvoor.
Jeetje Mootje, wat eng van je auto! Gelukkig weet je nu waar het aan ligt! Da's schrikken van die hagelsteen Vief Wat voor truukjes heeft die aap nou weer uit de kast getrokken San?
Nou, die ellendige plintjes zijn af! Zaterdag leg ik ze binnen neer en dan een rondje naar de stort, alle troep weg en dan de grote schuur-schoonmaak (zei zij heel dapper). Af en toe maar een rustpauze inlassen