Ik ben net pas weer terug van CC. Jeetje wat was het warm. De L mocht gelukkig in zomertenue. (was indoor)
Schimmel sprong top
. Heel lang eerste gestaan maar uiteindelijk 5e geworden. Was klassiek direct op tijd.Hopelijk blijft ze zo springen want dan is baasje heel blij en vliegen we hopelijk ook het M door.
Ga nu even eten en douchen..

." Ik dacht dat ik hem verloren had maar bij terugkomst zat hij netjes in mijn poetstas, ik was hem dus gewoon vergeten aan te doen
. Het resultaat was gelukkig nog netjes, 189 punten.
) een jammere langsloper, was niet nodig geweest. Verder was Bam echt super meedenkend, had een rotafstand op zware bodem bij de tuunwal-driesprong maar daar wurmde hij zich mooi overheen en daarna de rest van de cross heel simpel verder, was 3 seconden onder de optimale tijd binnen dus dat was netjes. Had mijn beugels nog 2 gaten korter op aanraden van Martin L. en had een nog fijnere balans en Bam gallopeeerde nog makkelijker onder me door op de open stukken, heb daar echt van genoten van die galop
!
Weer is hier iig parachtig! Ik had vrijdag nog even penny zonder zadel op W gereden, maar dat is ook niet handig voor een cross.

Hopelijk blijft dat ook zo, want mijn bak is nu redelijk nat. Maar als het droog blijft, kan ik er vanavond wel in rijden.