[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:10

Ik wil geen tattoo's en piercings :+
Heb alleen wat in m'n oren. M'n ene oor 3 gaatjes en de andere 5. Heb alleen vrijwel nooit meer wat erin

floor01

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:16

Laura: gaaf beest zeg! Misschien heeft ie iets teveel hormoontjes en mag ie daarom voor die prijs weg, maar ach dat kan jij wel aan toch :D?
Corien: brrr, ik heb laatst een filmpje ervan zitten kijken en vond het toch maar enigszins, tja hoe zeg ik dat, ziek? ;)
Annetje: vervelend zulke mensen! Ik vind musicals echt geweldig, ik hou wel van die poespas!
Snoekiej: proficiat met je winstpunt!
Caro: ooit geopereerd aan je sleutelbeen dan?
Weule was fanatiek op de stier en Vief heeft ook goed gesport.
Sann: sterkte bij de da..

Ik heb ook een heel scala aan littekens, waaronder een op mijn wenkbrauw toen ik een keer onder Cooper terecht kwam en een op mijn onderarm toen Hercules me tegen een boom geparkeerd had :+.
Ik ging vanmorgen slapen toen de vogeltjes alweer begonnen te fluiten, diergeneeskunde feest was weer bijzonder geslaagd! :) Ik ga zo even naar de Action, een hoop spulletjes kopen..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:19

Dat is een heel gaaf dier Laura. Jullie hebben toch stal vrij?

Ben net pas terug van de dierenarts, we hadden om 11 uur afspraak. Maar het is definitief… We laten Vero inslapen. Het was vandaag nog slechter dan 5 weken terug. Terwijl ze nu nog langer op rust staat. Het zit nu ook in d’r achterbenen, het leek net alsof ze er geen controle over had meer goed. Ze zakte zelfs paar keer door d’r knieën heen. Alles behalve goed dus… DA heeft toen gelijk verzekeringsagent gebeld en die is langs komen, die wist na 2 rondjes draven op het harde al genoeg. Hij belt ons begin deze week, want moet nog overleggen op het kantoor natuurlijk. Dan moeten we een datum afspreken.
Denk dat ik het dan eind volgende week of die week erop laat gebeuren. Dan maar vlak voor mijn tentamens. Maar hoe ze vandaag liep was gewoon hartverscheurend. Wil haar niet veel langer dan nodig laten rondlopen. Ze heeft echt pijn, da zei dus ook dat dat verklaarde waarom het springen niet lukte. Het deed haar zeer. Voor mij wel ‘fijn’ om te horen omdat ik dacht dat het aan mij lag. We hebben er heel lang gezeten maar ik ben er nu wel van overtuigd dat dit de juiste keuze is. Ookal is die zo moeilijk. Ze is gewoon op… Al is ze pas 9 jaar. Maar dat schijnt vaker voor te komen met Osmiums. Moet nog wel veel regelen deze week, weet niet of What wel alleen kan staan. Dus daar moet ik ook nog achteraan en zo nog wel meer dingen.

Sorry voor het ego berichtje, lees later vandaag bij. Moet mezelf even opfrissen want heb zo afspraak bij de kapper staan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:23

Jeetje Sannn dat is dus echt heel definitief! Maar zo te horen de enige juiste keuze die mogelijk was.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:25

Heftig Sann maar idd wel de juiste beslissing :(:)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:26

Gauw even posten hier.
Sann, ik wil je even een hart onder de riem steken! Vind het een knappe beslissing die je nu hebt gemaakt en waarschijnlijk ook de enigste juiste, als ik je verhaal zo lees.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:30

Wat ontzettend waardeloos Sannn, maar hoe naar het ook is, daarmee is de keuze niet moeilijk meer. Sterkte!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:30

jee Sann wat naar!
ik denk ook dat je de juiste keuze maakt, maar de juiste keuze is niet altijd de leukste :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:34

Wat veschrikkelijk Sann! Maar zo te lezen wel de enige juiste oplossing. Iig heel erg veel sterkte :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:38

Dank jullie wel. :)
Twijfelde de afgelopen weken heel erg of ze niet als weidepaard de dagen kon slijten. Maar na vandaag, als ik zie hoe ze verslechterd in korte tijd, weet ik dat dat ook niet reëel is. Ze waren daar ook geschrokken over de mate van achteruitgang. Het is helaas niet anders... 1 troost voor mij is wel dat ik weet dat ik haar help. Dat weet ik nu zeker, eerder twijfelde ik daar aan. :)

Ga nu gauw naar de kapper. :wave:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:42

Ai Sannnn, niet helemaal onverwacht natuurlijk, maar daarom niet minder hard. Sterkte meid!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:46

Sannn, wat ontzettend balen zeg! Het is inderdaad oneerlijk om Vero als weidepaard te houden terwijl ze pijn heeft! Heel veel sterkte :(:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:49

San heel veel sterkte maar ik denk inderdaad dat nu de keuze voor jezelf beter voelt nu je weet dat er geen andere keuze is.
Lau leuk paard
Musicals zijn ook niks voor mij

Ik heb een litteken op mijn hand. Ik als 5-jarige en een beitel waren geen goede combi :+ (volgens mij nu nog steeds niet := )

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:49

Sann, heel veel sterkte! Wat een onzettend moeilijke maar ook dappere beslissing!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:19

Veel sterkte Sannn.. Weet nog wel dat mijn pony (4 op straalbeen) na een periode van rust opeens ook heel hard achteruit ging. Hij was pas 6 maar galoppeerde toen ook al niet meer door de wei.. Blijft natuurlijk verschrikkelijk moeilijk maar als je ziet dat ze zelfs al geen schik meer hebben in de wei weet je eigenlijk wel dat er nog maar 1 oplossing is.. :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:33

@ Sannn sterkte. Moeilijke maar juiste beslissing :(:)
@ Floor in dec 2009 lag mijn sleutelbeen in 3 stukken en nu zit er een plaat in met 6 schroeven en een ander raar schroefachtig iets

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 15:59

Sannnn, heel veel sterkte. Wat ontzettend rot! :(:) :(:)
Mootje, nogmaals fijne vakantie!
Verder sluit ik me aan bij de bijleesactie van Anne!! ;)

Over littekens: ik heb een paardentand-afdruk in mijn voorhoofd van een stout paard en verder heel veel op mijn benen van het bomenklimmen van vroegah (en omdat ik een paar jaar geleden over een prikkeldraad ben gevallen, broek stuk, benen stuk... oorzaak: drank :o )

Wij hebben net bij het crematorium vier glasrelieken uitgezocht (1 voor mijn moeder en 1 voor ieder van ons). ;( Wordt wel heel mooi en we hebben allemaal een andere. Er wordt dan ook wat as in verwerkt. Voor de rest hebben we een mooi (zeer illegale) plek bedacht om het uit te strooien.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:15

San: sterkte ermee, ik kan me voorstellen dat de beslissing nu iets minder moeilijk was, maar het blijft naar...
Noor: :(:) ik kan me voorstellen dat dit emotioneel was voor jullie!
Vief: Sambal kan ik me nog herinneren ja, dat was zo'n leuke pony!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:16

Ik wil eerst nog een aantal gaatjes in mijn oren erbij. Nog een 3e gaatje in beide oren en nog 1 bovenin.

Leuk dat het feest zo leuk was Floor!
Jeetje Sann wat verdrietig! :(:)
Noor, fijn dat ze heel mooi worden! De ouders van mijn opa en oma hebben we laatst uitgestrooid in een stukje bos van ons. Opa had dat helemaal opgeruimd, en een grote steen er neer gelegd en daar staan hun namen op. Heel mooi.

Ik heb net beide paardjes fijn getraind. Ul heeft een wondje net onder de neusriem, die brachten we steeds met de hengstketting eraan naar buiten omdat hij eerst een beetje gek was, en dat heeft dus een wondje veroorzaakt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:37

maar nu luistert ze wel mirthe?

Helvetia heeft zomers altijd een plek op de neus van de waterpomp, gelukkig zit die niet onder de neusriem anders was het erg lastig!

Noor de glasrelieken zijn vast erg mooi. Ook wel bijzonder dat ieder zijn "eigen" heeft

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:38

Ja nu luistert hij wel. Hij was gewoon een beetje happydepeppy van de week.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:59

San, :(:) moeilijke beslissing maar wel heel eerlijk voor het paard. Sterkte ermee!
Fijne vakantie Mo, have fun!

Ik heb contact gehad met horseridersclassics over bitten en ze adviseert een waterford trens dus ik ga dat maar eens proberen. Als het niet werkt moet ik bellen en mag ik het bit omruilen voor een ander, super service! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:02

dat is inderdaad goeie service! Echt fijn :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:03

Jeetje san das idd definitief meid :(:) heel veel sterkte je weet dat het dus wel de beste beslising is voor vero. Vind het echt vreselijk voor je :(:)

Ik zal een foto plaatsen ik heb hem, eerste gedeelde deed niet zo'n zeer (met een appelbordje zeg maar een gaatje maken) maar toen dat plaatje er in men dat was wel even gemeen, maar goed hij zit en ik ben blij :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:06

kan me voorstellen dat je het even voelt! Maar "wie mooi wil zijn moet pijn lijden"