[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:09

mireilledons

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:17

O ja, mijn laaste verslaving: Jo Nesbo, maar dan de o met een diagonaal streepje erdoor. Noorse schrijver. Prachtige trilogie en ook de laaste Pantserhart is meer dan de moeite waard.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:44

hellow, net heerlijk gereden!!!

zie hier allemaal boeken voorbij komen, ken d'r helemaal niks van. :P

Als ik lees lees ik graag misdaadverhalen (vakliteratuur voor later ;) ) o.a. over de zwendel op de stock indexen in New York, over de ontvoering van Heineken, Italiaanse georganiseerde maffia etc... etc.....
vroegah... kameleon, snelle jelle etc.....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:00

Ik heb na 7 weken eindelijk mijn tentamencijfer terug :):) En gehaald met een 6.7 dus netjes vind ikzelf.
Klasgenootje heeft het tentamen ook gemaakt (zat naast mij), gewoon braaf ingeschreven en alles en nu zijn ze haar tentamen kwijt! Zij heeft geen cijfer terug gehad en dus heeft ze meteen iedereen gemaild die ook maar iets voor haar zou kunnen betekenen. Ze is ook naar het secretariaat geweest en daar zeiden ze dat ze wel ingeschreven stond, maar dat er gewoon geen tentamenuitslag bekend is van haar.
Dat lijkt me balen! Heb je het wel gemaakt, maar kun je alsnog een herkansing doen door fout van school! Vorig jaar hadden we het andersom, toen had een van mijn klasgenoten geen tentamen gemaakt en ontving wel een voldoende tentamenresultaat... Ging om hetzelfde vak trouwens.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:07

Dat is een wel heel slordige fout Annetje en ontzettend zuur voor je klasgenoot. Is men onverbiddelijk in het doen van een herkansing of gaat men nog kijken of er toch niet iets te vinden is?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:15

Jeetje, dat is inderdaad héél erg zuur voor je klasgenootje, Annetje! Slordig hoor :n

Zo, ben lekker opgeschoten vandaag. Nog 1 briefje tikken, wat te eten halen en lekker naar huis. Ik hoop straks even te kunnen longeren, als de paddock niet bevroren is tenminste!! Vrees van wel.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:22

wahaha die heb ik ook gelezen jeroen; snelle jelle ( :+ ) en de kameleon (mijn vader had vroeger veel met het kameleon dorp te doen voor zijn werk dus we hadden er vet veel)

Noor: ik ben ook een groot HP fan hahah!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:26

Ik heb haar alleen via de mail gesproken over het cijfer en heb ook gezegd dat ze er wel achteraan moet gaan en wat druk uit moet oefenen. Volgens mij gaat ze er zelf vanuit dat ze gewoon de herkansing moet gaan doen.

Ik heb net op de manegehyves vertelt dat twee van 'onze' paarden verkocht zijn en er een nieuwe voor in de plaats is gekocht. Ik ben benieuwd hoe het nieuws ontvangen wordt... altijd lastig als er paardjes weggaan. Het is al even bekend dat er baasjes voor gezocht worden, maar als het eenmaal zo ver is, is het voor de meesten toch wel slikken.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:36

Jee wat een titels komen er langs. De meeste ken ik niet. Las vroeger veel , inderdaad ook de Bianca boekjes. Nu tegenwoordig gun ik me zelf er geen tijd voor.

We zijn vanmorgen nog even naar het crossterrein in Boekelo geweest. Grond was onder de bomen redelijk hard maar op het open veld was het wel te doen. Paar sprongetjes gemaakt en toen lekker in de beek gestapt en op en neer er door heen gedraafd. Geert had alleen Ula mee en ik heb de hondjes mee genomen. Die waren helemaal blij. Daarna met Zeus en Geert op Zigo een buitenrit gemaakt en meneer Zeus was weer zo baldadig dat ik daarna nog effe in de bak heb gereden om hem te laten luisteren. Dat ging echt wel fijn. Nu lekker warm binnen en zo nog effe boodschappen doen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:41

Bianca Vermeulen las ik ook altijd vroeger! :j En Ramona en Ragebol ook.
Jeetje Annetje dat is zuur, kan daar echt niets aangedaan worden? Slecht eigenlijk door fout van school. Jij gefeliciteerd dat je hem hebt. :)
Lekker gereden dus MM.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:41

En weer thuis.
Ff gauw eten, douchen en dan na Bathmen. Cursus Paarden Beoordelen (dressuur).

Heb heerlijk gereden. Daarna vriendin met mijn bijrijdpaardje les gegeven. Ging ook goed.

Lees iets over boeken. Eerder las ik heel graag, maar de laatste maanden niet meer aan toegekomen.
En ik las iets over een missende tentamen. Da's pas flink balen.
Zeus was frisjes en Geert heeft lekker getraind :).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:46

Oh ja Annetje gefeliciteerd! En wat onzettend l*ullig voor je klasgenoot. En het vervelendste vind ik altijd dat scholen dan net doen of ze er écht niets aan kunnen doen.
Fijn Dienke dat je lekker gereden hebt. Geen last meer van hoofdpijn?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:15

ik verslond vroeger boeken..zo heerlijk om te lezen, maar nu krijg ik er net 1tje per jaar, op vakantie uit.
En afgelopen jaar op vakantie zoveel gedoken dat ik die ook niet uit heb gekregen en nog steeds naast bed ligt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:21

ik lees echt te veel :+

Annetje; fijn dat je je tentamen gehaald hebt! Ik moet er zelf nog 1 terug krijgen andere 2 wel gehaald :D
Dienke; fijn dat het rijden goed ging!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:33

Toen ik klaar was met rijden, was ik wel blij dat ik af kon stappen. Iets licht in mijn hoofd was ik toen wel, maar ik was iig erg blij dát ik weer lekker kon rijden :).
Morgen ook gewoon weer lekker werken :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 19:42

Goedenavond!
Ben nog in Cambridge, is heel leuk en gezellig :) Vandaag echt massive geshopt @ Primark, o.a 4 paar schoenen voor 2,50 pond per stuk :D Vanavond gaan we naar een stag&henn dinner, thema: famous couples, en daarna naar een silent disco! (met van die oortelefoons op dico-en, lijkt me echt heel leuk!
Ik zag dat de inschrijving voor Oudkarspel open was. Ik heb echt nog geen idee wat ik met de crossen ga doen. Heb Castenray, Vrouwenpolder en de Vlietlanden ingeschreven, maar ik weet nog niet of ik die kan rijden. Eerst maar eens zien hoe het verder met Vorstin gaat. Vind het wel echt k.ut om niet te weten hoe het er over een paar maanden uitziet, want ik moet me nu wel inschrijven voor de crossen. En anders raak je ook al je coupons weer kwijt als je je weer afmeld (+ dat ik het gewoon vervelend vind om me aan te melden en weer af te melden). Ik ben trouwens echt onwijs fan van HP en David Baldacci. Hij kan echt superspannend schrijven! Ben nu in een boek van James Patterson bezig, en die is ook wel heel goed!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:50

Hoi,

Ik ben jaloers op iedereen die al kan crosstrainen. Hier is alles keihard qua bodem. Toen ik vanmorgen in de auto stapte was het -7. Geloof ook niet dat de trainingsterreinen al open zijn.
Ik lees veel van de volgende schrijvers: Tess Gerritsen, Karen Slaughter (alles gelezen en kan niet wachten tot de volgende), Micheal Connelly, Dick Francis en ben nu bezig met Dan Brown. Verder lees ik van alles ook Chicklits. Lekker verstand op nul. Nicky French vind ik teveel van hetzelfde

@ shanouk klinkt erg leuk in Cambridge!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:02

Caro: zo doe ik dat ook idd! Ik bel trouwens vanavond Arno Brandt op een om afspraak te maken :D
Shanouk: klinkt goed! zeker dat shoppen bij de primark hahah! Ben erg benieuwd naar de silent disco.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:08

Dienke: Benieuwd of het interessant was :D
Shanouk: Klinkt goed zeg *D Nog heel veel plezier!
Annetje: Fijn dat je je tentamen gehaald hebt :# Wel sneu voor je klasgenoot zeg!

Ik had net een meisje dat een jasje kwam passen. Tenminste dat dacht ik :+
Ze heeft hem even vlug bekeken, vond hem mooi en nam hem mee, want ze wist dat de maat en het model goed was.
Binnen 10 seconden stond ze al weer buiten haha :))

Ik ga eens even bellen of iemand me op wil halen voor de vergadering want heb niet zo'n zin om met deze kou te gaan fietsen.. :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:15

Het is ook echt k.ut Shanouk. :(:) Klinkt top in Cambridge! Veel plezier nog. :D
Mooi dat je les goed ging BV.
Dat is handig verkopen zo Vief. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:21

Annetje Gefeliciteerd!
Ook hier een heel groot HP fan 3> Overigens ook gek op lezen. Vond de serie van Monaldi en Sorti erg goed. Imprimatur, Secretum, etc. En natuurlijk Umberto Eco.
Fijn dat je weer hebt kunnen rijden Dienke!
Shanouk: Cambridge klinkt tof! Ben benieuwd naar de silent disco!!

My new baby :D
Afbeelding
Als het goed is, is hij over 4 weken klaar.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:25

Wat is het voor zadel lau?
Hij is iig erg mooi :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:30

Devoucoux Chiberta.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:31

:wave:

Zwaait even. Echt een butdag achter de rug. Na mijn oefentoetsen van afgelopen weekend ging ik met vertrouwen de toets voor mijn certificering maken. Echter was deze zoveel moeilijker en ik snapte er niets van. Resultaat: 1 vraag te weinig goed waardoor ik 64% goed had, en met 65% heb je het gehaald -O- Was er ff goed klaar mee (nog steeds trouwens). Wel lekker gereden, echter met mega mega buikpijn afgestapt en dat is nog niet over. Nu ff wat doornemen nog weer en dan woensdag nieuwe poging voor mijn toets.

@ Laura: wat een mooi zadel! Wat is het voor 1? Toch maar een nieuwe?
edit: ik zie het antwoord al! Vet mooi zadel iig!

@ Annetje: gefeliciteerd met je cijfer. Altijd lekker om iets te halen. Waarom moest je zo lang wachten?

@ Marijke: fijn dat je zo lekker gereden hebt. En Zeus had er dus zin in buiten? Was Boekelo nog een beetje wat, of nog erger dan vorig jaar?

@ Vief: dat zijn pas handige klanten :D Niet passen en gewoon meenemen! Naja jij hebt mooi weer een jasje verkocht. En groot gelijk dat je je op laat halen, t is echt koud buiten!

@ Dienke; k vroeg me ook al af hoe het met je ging. Maar zo te lezen heb je weer gereden. Alweer concoursen opgegeven?

En voor de rest alles vergeten :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:33

Lau: echt een mooie! Zal alleen wel tegen valler zijn voor de portemonnee dat je toch aan een nieuwe moest?
Rowo: :(:) echt balen van je toets en van je buikpijn