Ook weer zo'n gave foto Mootje! Ik heb Godfried ook aan de lijn gehad, maar dan maandag. Helaas is het zadel nog niet binnen

Wat balen van Olivier Heleen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel plezier in ieder geval alvast! Maar als ik de foto's van Maarsbergen van jullie zie dan moet dat vast wel goed komen!
Zat dan ook lekker op Jipje en heb daarvoor nog gewerkt, dus alles gemist
Wel gezellig met vriendinnetje bijgekletst, dus dat was wel gezellig. Daarna nog gewerkt en toen ik thuis kwam nog even op Jipje gekropen. Hij was fris zat in het begin, maar later was hij weer fijner te rijden.
Heb er erg veel zin in en ben benieuwd of ze net zo stoer wil aanpakken als in Ermelo
) 
Emmeloord weet ik uiteraard wel wat het is 
11 Augustus ga ik ook weer
voorderest is hier ook weinig in de buurt. Wil nog steeds graag een keer naar Renswoude en Ede. Simmie schreef:CoriienRN schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (wat een poedersuiker scheits zeg!!!)
.. hopelijk valt het mee.
Mijn product is goedgekeurd, nu nog hup de kleine aanpassingen doen, mijn differentiatie-verslag afmaken en dan kan het lekker naar de drukker om ingebonden te worden
... Vandaag dus nog even knallen
en dan is dat lekker klaar. Alleen nog eind juli presenteren en dan heb ik vakantie en mag ik mijn diploma in ontvangst nemen!!