Heb heerlijk uit geslapen, ga nu me tandjes poetsen en naar de tandarts en ortho

Heleen, gaaf hoor, wanneer ga je ZZ-Licht?
Snoek mischien op de klinik zelf een ostho?
Benthe hoe is het met je hand?
Ik ben weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En als je dan naar die leraar gaat zegt ie dat je het zelf uit moet zoeken en er iets moois van moet maken. Niemand snapte het namelijk, er staan geen duidelijke punten van dit en dit en dit moet er in de paper komen te staan. Nee je moet het zelf allemaal maar uitzoeken
. Grrr..
Beterschap in ieder geval.
Dus we zullen maar weer afwachten.
Ze dramde weer flink door en ik begon me echt te irriteren aan haar. Gelukkig vanwege andere afspraken van mijn stagebegeleider het gesprek kunnen afkappen en mevrouw weer netjes de uitgang gewezen
Gelukkig is dat dus ook weer achter de rug.

!!
.
. En een lol dat ze had, bokken en springen en jahoor daar was die o zo leuke greppel weer, hup, enorme jump
... Samen met een andere merrie was ze aan het scheuren door het land. Ik riep haar en ze kwam zo aan gedraafd. Touw om de nek en richting stal dan maar
..
!!
. Het wordt nu ook wel weer het seizoen om je wat meer op de dressuur te richten
.
, want ik heb niet echt paardentruien of vesten meer... vond de vesten ook wel erg mooi van Horseware
.. Wo en ik lopen nu beide in Horseware, anderen hijsen hunzelf en hun paard in Anky. WIJ lopen in Horseware
. Echte Rambo's
heleenxx schreef:Gek paard, die Wolin![]()
Een paar vesten nog wel? Had je het zo koud?![]()
Bedankt iedereen. Ik heb op zich wel plannen voor de ZZ-L. Had ik dit voorjaar al, maar toen begonnen de crosstrainingen, sgw's, endurancewedstrijden. Allemaal met hetzelfde paard...je kan ook te veel willen.
Toen heb ik besloten me even helemaal op het crossen te gaan richten, ik heb maar weinig gedressuurd, deze zomer. En al een half jaar geen dressuurwedstrijden meer gereden.
Nu heb ik wel weer zin in dressuur, eens kijken of we de overstap deze winter kunnen gaan maken.
Maar eerst zaterdag nog even crossen in Nijeberkoop
Ging lekker.

en fijn dat je les lekker ging!!
. Fijn dat Vorstin ook weer lekker ging
..
, ze kan nog net niet lachen
. Vind haar echt geweldig
, pennypaard van me.
.
Net zo gaaf als Wo!!!
, jep!! Ze lijken echt veel, qua karakter, bewegingen en ook qua uiterlijk.
.
. Hopelijk morgen weer fit.
uit wassenaar, paard is echt mega heet, (vind ik en gooti vaak na de sprong met de kop)
. Mijn hoofd werkt op het moment niet mee. Heb vandaag een les die ik niet mag missen anders moet ik vervangende opdracht doen, dus ga maar wel heen. Maar echt leuk is het niet want ik moet tot half 6