Ik ben trouwens aangenomen bij het wokrestaurant! Werd gisteren gebeld of ik zo snel mogelijk kon komen werken, het was behoorlijk druk! Heb mooi van 17.00 tot 23.00 uur gewerkt dus mooi weer wat geld erbij voor nog een evt. vakantie
Pfff, die regen moet nu echt een keer ophouden. Ik wil nu best een keer een weekje 25-30 graden
Het werk is trouwens ook helemaal niet zo moeilijk Bij m'n vorige horecabaantjes moest ik ook eten uitserveren e.d. en nu is het alleen een kwestie van bestellingen opnemen (alleen drinken), invoeren in de kassa, drinken serveren en lege borden ophalen. Wel handig!
Morgen gaat Madine haar DRESSUURDEBUUT maken!! Het is echt al een paar jaar geleden dat ik echt een dressuurwedstrijd heb gereden Maar ik denk dat ik haar nu zover heb dat ze een normale B-proef moet kunnen lopen en ik wil toch wel wat meer proeven hebben gereden met het oog op de crossen.
Ga nu maar even rijden voordat het gaat regenen...
Zoo net ff gewerkt en eindelijk eens weinig post. Ze vroegen me of ik er volgende week voor 3 daagjes een wijk bij wou doen van 1 uur en een kwartier. Dat ga ik wel ff doen, is toch weer een paar euro's extra.
Gefeliciteerd met je baantje Andrea En succes met je dressuur debuut. Hoezo heb je zoveel jaar geen dressuur gereden?
Hier is het trouwens de hele dag al droog, maar nu komen er veel wolken.
Hier is het nog droog ... vanochtend een beetje regen. Maar 't is hier iig totaal niet koud Moet nog ff mooi weer blijven, m'n zusje moet vanmiddag om 5 uur 2 proefjes rijden