Hahaha stom he dat sommige het echt altijd voor elkaar krijgen om te ontsnappen Op de een of andere manier trekken dat soort pony's me aan of zo want bij beide pony's moest de sluiting van de box aangepast worden
Haha, klinkt als een erg intelligent paardje Onide!!
Ik heb net even gereden, nouja gereden.... Ze was echt niet te rijden. Toen ik haar uit de wei haalde begonnen ze ergens te schieten, pfff dat was dus al spannend. Net toen ik erop wou stappen kwam er een luchtballon over. Alle paarden aan de loop. En ze was daarna echt niet meer te rijden, ze moest alles in de gaten houden en af en toe waren die jagers ook nog es aan het schieten. Ik kon zoveel galopperen als ik wilde, ze werd maar niet moe en liet haar echt niet rijden. Dus toen maar gaan uitstappen langs de weg, even door het water. Kwam ik weer terug van het water, lopen die jagers daar. Met de geweren in de hand en ze begon helemaal te snuiven en te doen. Dus gelijk omgekeerd en naar huis gestapt.
Nu weet ik dus eigenlijk wel zeker waardoor ze eind december toen helemaal gestoord en geflipt was, dus echt wel door jagers. Normaal reageert ze echt niet zo op mensen, ze had dus wel door dat er meer aan de hand was. Als ik op wedstrijd maar geen jagers tegenkom, dan is er niets aan de hand
Ik doe mijn best met voorzichtig zijn RK, Lielle & Onide ! Maar ben vandaag heel terug thuis gekomen ! Dankje Anthea! Gelukkig wel ja Vief!! Merk in der daad dat ik steeds stijver word PC :!
Ik doe mijn best Margo!! Maar ik moet en zal rijden volgende week zaterdag !! Fijn dat Chardonnay het zo goed deed!! Enne volgende keer ga ik weer graag mee hoor als je wedstrijd hebt (maar dat weet je he!)
Wow, heb net een vlinder gespot, in mn kamer, hij zit er echt heel rustig. Hij mag wel blijven zitten van me Tja, ik vind het ook altijd wel heel leuk, van die slimmerds! Hij maakt ook touwtjes los en dergelijke Hijs wel leuk! Nou hier zoals beloofd de vrijspring-foto's Mn toestel stond verkeerd ingesteld en hij mocht maar een paar keer springen.. Dus eigenlijk zijn ze allemaal mislukt, maar hier zijn de beste; aanloopje -^ sprongetje.. wel te vroeg genomen -^ bijna exact dezelfde als hiervoor.. -^
Binnenkort vraag ik wel even op stal of ze me willen fotograveren, ook wel leuk om te zien voor mezelf. Kijken of hij een beetje verbeterd in de tijd dat ik hem rijd.
haha lekker Hilde! Veel succes morgen! Ben het met je eens Simmie,(ik hoef ook niet meer zo'n kleintje met m'n dik 1.80) maar hij moet ook verkocht worden,en de doelgroep word snel kleiner als je paard eenmaal de 180 bereikt heeft
Jaa! Hilde succes ! (net vergeten neer te zetten ) Maare ik ga men spullen poetsen, morgen ook weer een wedstrijd!! Onderlinge bij men ponyclub maar goed ! Hahaha! Tot straks ! !
heej Cross mutsen Wat een 3 sterren snelheid hebben we hier Heb zwaar dagje gehad, eerst 2 zaagselstallen leeggemest *15 volle kruiwagens per stal*. Toen heel veeeeel los stro over de stallen moeten verdelen. En smiddags weer een ton of 7 stro mogen lossen. Kleine maar zware pakjes.. Mn spierballen zijn in elk geval getraind, maar mn rug en nek zijn ook niet meer zo blij Zo maar plat, morgen lekker dagje. Moet vanalles doen, maar wel lekker verdeeld. Misschien maar ff naar oma naar het ziekenhuis. Ga nu mn bedje in! trusten!!
Weltrusten iedereen Crossers van morgen HEEL veel Succes Maar dat gaat wel goed komen geloof ik zo
Morge ochtend komt iemand op sunny rijden (die pony die ik weer voor iemand rij) ik heb er gewoon geen tijd voor dit jaar om 3 te rijden. maar hij blijft wel gewoon bij ons staan. morgen kijken of het klikt met dat meisje. hoop het. zou het heel leuk vinden voor dat meisje. die het nogal moeilijk gehad heeft. maar sunny is niet de makkelijkste pony. hij heeft super veel energie maar is super lief en goud eerlijk. echt een knuffel.
Men spulletjes zijn gepoetst ! Moet morgen ochtend alleen nog men laarzen poetsen en Joery vlechten enzo! Maar de ponyclub is maar een kwartiertje bij ons vandaan dus we hoeven niet heel vroeg te vertrekken ! Tot morgenavond allemaal ! En nogmaals iedereen succes voor morgen (ook al liggen die al in bed !) Trusten !