Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik wil dan weleens weten wat er door hun hoofd spookt op het moment dat ze flippen. Ik hoop nog steeds op het culinaire uitje maar eigenlijk weet ik al dat het niet lukt. Mocht ik ook maar iets fit zijn dan zouden we komen omdat Geert zou kunnen autorijden en ik er dan rustig naast kan zitten... maar Geert kan niet autorijden en ik denk niet dat het verstandig is om zo ver te rijden binnen 2-3 weken na een bevalling helaas.. maar je wil niet weten hoe hard ik er van baal om niet te kunnen komen!!!!!!!!!
Als het jou niet lukt in de ring, misschien iemand anders wel?
Ik hoop juist dat ons kindje ook wil paardrijden... heb zelfs al een pony op het oog

is geert niet zo zoetsappig
Leliaardje schreef:Oh, dat was dan iets voor Mirthe geweest bij jou gisteravond Caro.
caro29 schreef:Ja dat denk ik wel. Alles en iedereen was in het roze..
fluor vind ik dan wel weer erg vet, ga ook nog een fluor groene broek halen bij de Makro
.
echt knap. En wat fijn voor Geert dat hij weer zelf gevoerd heeft!
, en Franeker of Ermelo maakt dan ook niet meer heel veel verschil qua reistijd. Zit beide op een 1,5 uur.

Lijkt me erg moeilijk wat betreft J. Mootje schreef:Sannn, wat houdt die proef in?

Mootje schreef:Anders mail je mij een foto en stuur ik je de gebruiksaanwijzing waar je het linkje moet neerzetten![]()
Gaat het dressuren al beter, Bianc?
Sannn, wat houdt die proef in?
een echte Texelse foto !!!!