[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:20

Texelse dat vind ik dan wel slecht van de eigenaresse. Als een paard gevaarlijk is, ook al geloof je het niet, zet je hem niet zomaar bij anderen. Ferrose is van mij en in het algemeen breng ik alleen mezelf in een lastig pakket (meestal niet in gevaar want ik kan steeds meer uitzitten).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:26

Joki: ben ik helemaal met je eens, maar niemand heeft haar er nog van kunnen overtuigen dat hij echt gevaarlijk is.... Er is, ook door haar, altijd wel een excuus te verzinnen voor zijn gedrag.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:26

@ texelse toch vind ik het voor zulke beesten ergens ook sneu :o Ik wil dan weleens weten wat er door hun hoofd spookt op het moment dat ze flippen. Ik hoop nog steeds op het culinaire uitje maar eigenlijk weet ik al dat het niet lukt. Mocht ik ook maar iets fit zijn dan zouden we komen omdat Geert zou kunnen autorijden en ik er dan rustig naast kan zitten... maar Geert kan niet autorijden en ik denk niet dat het verstandig is om zo ver te rijden binnen 2-3 weken na een bevalling helaas.. maar je wil niet weten hoe hard ik er van baal om niet te kunnen komen!!!!!!!!!
@ Joki laatste waar ik over door zeur ;) Als het jou niet lukt in de ring, misschien iemand anders wel?
Niet dat jij het niet goed doet, maar er zijn altijd profs die net wat sneller/handiger reageren :)
@ Noa i know.. is er nog nooit 1 blijven zitten maar ik ben altijd een control freak en wil graag weten hoe, wanneer en wat :') Ik hoop juist dat ons kindje ook wil paardrijden... heb zelfs al een pony op het oog :o :7

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:27

MM lekker thuisblijven, het volgende uitje zijn jullie weer van de partij!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:27

Kom even zwaaien, lees morgen weer bij. Voor mij is het bedtijd, en ik denk dat Noor ook al plat ligt.
MM, wordt spannend he, heb vannacht nog even met Geert gebabbeld. Noor en ik komen, als het jullie uitkomt, vrijdag 12 oktober even koffie drinken. Gaan we daarna door naar Boekelo.
Welterusten allemaal.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:29

Dat zeker Texelse!!! Jij ook dan? Want ik wil jou ook ontmoeten!!!

@ Margreet hahaha gezellig met Geert gebabbeld! Hmmm waarover? :D
Wij willen dit jaar ook naar Boekelo, voor het eerst want ik werkte normaal op zaterdag. Ik heb geen idee hoe ik dan met werk zit maar ik denk dat 12 oktober goed is!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:32

Voordat je de hele nacht ervan wakker ligt, over z'n wat dikkere pootje na gisteren en meer over gisteren. En over lekker slapen en dat hij zo blij is met jou.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:34

joki knap dat je het uit je hoofd heb gereden. En jammer dat ferrose weer lastig was.
danielle de klamboe is om de muggen buiten te houden niet erin
noa balen van je debuut. maar nu wel weer alles goed?
marijke ik ben benieuwd of dit jullie laatste weekend was met jullie 2tjes
texelse wat een verhaal maar ik ben het ook wel met je eens.
devindikleuk knop mis ik hier ook heel vaak.

zo vanmiddag me zadelkast maar eens opgeruimd. Vanavond me kamer nog een beetje opgeruimd en de wei gemest. Daarna in het zwembad gelegen (water was 24 graden) alleen buiten is het niet zo warm. Hond sprong alleen bijna in het zwembad.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:35

hahaha lig ik niet van wakker hoor ;) Maar ben ietwat nieuwsgierig :D
Zijn pootje was wel dik na gisteren de begrafenis, duurde ook te lang maar voor die familie hadden we het zeker over.
Jaaaajaaaa... Geert zegt echt niet dat ie zo blij met mij is _O-

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:37

Bij mannen moet je tussen de regels doorlezen he.

Mootje

:') is geert niet zo zoetsappig :=

muts_marijke

hahahaha ik wou zeggen, dat zal Geert nooit letterlijk zeggen :D
Hoewel hij vanmiddag wel errug lief was :D (anders ook hoor maar hij zegt het niet vaak)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:39

Texelse @ wanneer ga jij een mooie ava voor jezelf maken... :P Ik mis hem steeds bij jou.

Ik ga ook maar op tijd mijn nest in straks, nachtje van vrijdag hakt nog ff door, vanmorgen wel zalig gereden met mijn knol. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:40

Leliaardje schreef:
Oh, dat was dan iets voor Mirthe geweest bij jou gisteravond Caro :D .

caro29 schreef:
Ja dat denk ik wel. Alles en iedereen was in het roze..

Sorry, maar roze is echt niet mijn kleur :') fluor vind ik dan wel weer erg vet, ga ook nog een fluor groene broek halen bij de Makro :o .

Marijke plaatst een topic waar ik respect voor heb :j echt knap. En wat fijn voor Geert dat hij weer zelf gevoerd heeft!
Super Lau!
Sann, van voltige krijg je een goede balans, maar heeft verder inderdaad weinig met paarden te maken.
Jammer Beli
Noa, wat vervelend zo op je debuut! Nouja, het is natuurlijk altijd vervelend
Texelse haar dochter reed op een staatsgevaarlijk beest...

Gezellige dag gehad in Schloss Dankern. Blij dat ik weer thuis ben. Zo nog even met een vriendinnetje naar de kroeg, en dan weer een fijne week afgesloten en gaan we verder met de volgende leuke week! Ik hou zo van vakantie!
Dinsdag zou ik crosstraining hebben in Franeker maar de dinsdaglessen zijn geschrapt. Op maandag moet ik werken dus voor mij hield het op. Gelukkig kreeg ik een mailtje dat er komende dinsdag een training in Ermelo wordt gegeven door mijn HTC instructrice. Ga nu daar heen, mooie oefening voor het NK :D , en Franeker of Ermelo maakt dan ook niet meer heel veel verschil qua reistijd. Zit beide op een 1,5 uur.

Sannnn

Heeft hij nu nergens meer last van Noa?
Ferrose had weer kuren dus.. Hoe ging het springen? Of ga je dat binnenkort doen? In Putten is deze week weer het jaarlijkse concours hippique. Misschien een idee?
Vervelend dat zijn voet weer wat dikker was zeg. Nam het wel weer gelijk af?

Ik ben weer een beetje bij gekomen. Kan wel merken dat ik ouder wordt, elke avond stappen en weinig slapen is niet goed haha. ;)
Morgen begint mijn laatste stage week... Zenuwen beginnen al wel te komen. Hoop zo dat ik vrijdag die arbeidsproef haal.

texelse

bianca, ik weet niet hoe dat moet :o? Y;( ^)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:41

Zou trouwens leuk zijn als jullie ook naar Boekelo kunnen, wij logeren vlakbij het terrein dus kunnen er op de fiets heen. Vrijdag parcours lopen (papa blijft nog een jaartje in de kast) en dan zaterdag genieten. Zondag nog even springen kijken en dan in de loop van de middag weer naar huis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:41

Anders mail je mij een foto en stuur ik je de gebruiksaanwijzing waar je het linkje moet neerzetten :D
Gaat het dressuren al beter, Bianc?
Sannn, wat houdt die proef in?
Laatst bijgewerkt door Mootje op 01-07-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:42

oeps Mootje, dan moet ik eens op zoek naar een foto... ga wat verzinnen.... dank je wel voor je aanbod, want het wordt eigenlijk wel hoog tijd natuurlijk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:43

Sann, die ga je gewoon halen hoor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:44

Het lijkt me super gaaf in Boekelo, hoop dus ook echt dat we er heen kunnen :D Lijkt me erg moeilijk wat betreft J.

@ sannn hij heeft de hele middag met zn been omlaag gezeten of rechtop gestaan, het was bloedheet en hij begint natuurlijk net met revalideren, alles bij elkaar was niet slim, gistermiddag toen we thuis waren hebben we direct gekoeld met icepacs en daarna was het wel beter, maar nog niet zo mooi dun als hoe het smorgens is

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:46

Mootje schreef:

Ik krijg dan een nieuwe patient die ik nog niet eerder gezien heb en waarvan ik niet weet wat die heeft. Daarbij moet ik de anamnese en het onderzoek doen. Dan krijg ik 10 minuten en moet ik het behandelplan opstellen en daarna moet ik dit 15 minuten verdedigen. Daarna behandel ik een patiënt die ik al behandeld en na afloop moet ik dat ook verdedigen en vertellen wat we al gedaan hebben en wat ik van plan ben om te gaan doen...
Moet te doen zijn, doe het dagelijks. Maar met faalangst en al meerder black outs tijdens zulke momenten is het voor best lastig.

Gelukkig dat de zwelling wel gelijk weer afneemt Marijke! :)
Fijn dat jullie daar samen heen kunnen Margreet, word denk ik een heel dubbel weekend.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-07-12 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:47

@Noor: het "nostalgische stulpje" van de buren staat te koop, dus als je nog een leuk monumentaal buitenhuisje zoekt, waar je de komende 25 jaar lekker kan klussen, zeg ik "grijp je kans" :+ Kan vriendje thuis slapen van zondag op maandag!

bianca1980

Mootje schreef:
Anders mail je mij een foto en stuur ik je de gebruiksaanwijzing waar je het linkje moet neerzetten :D
Gaat het dressuren al beter, Bianc?

JA... :j een echte Texelse foto !!!!

Dressuur gaat thuis steeds beter, het joggen begint nu wel zijn vruchten af te werpen dat ze meer rust bewaart ipv constant zo het gas open te trekken, maar op concours krijg ik dat nog niet helemaal eruit hoor.....dan word ze me toch nog erg sterk. Thuis rijd ik veel met slof en dan is het voor mij allemaal net wat handiger en ik longeer 1 op 1 met rijden. Als ik voorheen een buitenbeen aanlegde om de achterhand te sturen begon ze gelijk te stuiteren, nu al (bijna) niet meer, dus nu werk ik ook wat meer aan buiging op de voltes ed (als het ware travers indraaien ed) Toch denk ik dat een ander bit beter zou werken op concours maar dat is een kwestie van tijd en uitproberen.

muts_marijke

Het lijkt me ook lastig omdat er iemand mee kijkt en het natuurlijk belangrijk is.... Maar Sannn jij kunt dat gewoon!