. Maar daar zit wel kleding bij van 8 jaar oud. Ik gooi niks weg tot het echt versleten is en koop alleen in de uitverkoop. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar daar zit wel kleding bij van 8 jaar oud. Ik gooi niks weg tot het echt versleten is en koop alleen in de uitverkoop.
690 euro voor een rok is wel veel geld, ik geef wel gerust 350/400 euro uit aan een goed draagbaar vest of aan laarzen. Ik hou ook echt van mooie laarzen. 

) en ik kreeg het niet opgelost dus dat heeft me mijn wp gekost (precies 5 onderdelen met scheef). Was nog wel tweede (met even veel punten als nummer 1 maar op ex aequo verloren), ik had 175 punten dus echt geen drama. Tweede proef was er direct achteraan (jury zat al te wachten) en eigenlijk had ik haar daarvoor nog niet helemaal in conditie maar ze bleef redelijk braaf eraan trekken alleen middendraf kreeg ik er niet echt uitgereden. Er zaten geen grote fouten in, maar ik was nog behoorlijk verbaasd toen ik tweede bleek te zijn met 184 punten. Dus mijn eerste wp is binnen
zijn.
!!!!
Ik ga eerst thuis doortrainen, want de oefeningen van de M2 (travers, keertwendingen en galop-stap, stap-galop) moeten nog netter. Plus dat ze op wedstrijd nog veel constanter moet worden, anders kom ik de onderdelen helemaal niet door. De galop gaat thuis altijd super, maar op concours wordt ze superheet en gaan ze heel hard en wisselt ze heel snel. Ze neemt dan echt een loopje met me. Ik rijd ook nog geen dikke punten in de M1, dus het moet allemaal gewoon nog beter voor ik overga.
Gefeliciteerd!!
Heb er maar van gemaakt dat mn broer maandag trouwt, ipv de 19e. Ik zo geen make-up kan dragen, niet met bril en een dik oog naar de bruiloft wil en mn creme wil
Snoek wat super joh!!

Nu zo misschien nog even stad in, maar ben het eigenlijk zat. Dus kijk nog wel ffies.