[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:27

ik ben ooit 1 keer in lunteren geweest, was erg leuk vooral die op en af baan achter mekaar door..

veel plezier met de crosstraining..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:53

Sann: nee morgen gaan we haar op halen :D
Weule: pff moet je na gaan :P als we gaan dekken wil ik het wel goed doen hahah :7

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:09

Zo even lekker pauze :)

Iedereen hard aan het werk?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:13

Pauze afgelopen (de bank zaken dan ;))
Nu paardje inladen en lekker rijden..
Heb een oh zo goede voorbereiding. Dinsdag nog ff gereden. Verder heeft ie 4 dagen lekker buiten gestaan en is 2x zo'n 45min gelongeerd.

:wave:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:18

Ik heb de hele dag pauze :D Ben vrij vandaag. Ga zo even langs het ziekenhuis om een foto van m'n stuitje te laten maken. Ik ben benieuwd :=

BV: Veel plezier zo!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:19

ik heb de hele week pauze :+
en verveel me nu al hahah!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:24

Ik heb hetzelfde Evony. :+
Heb me maar bedacht dat ik stront uit de wei ga halen en mijn zadels ga poetsen.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:36

O jeee, de dames die zich vervelen: ik heb nog wel wat leuke klusjes liggen hoor :j
Woon lekker centraal dus prima te bereizen voor degenen die écht niets beters te doen hebben haha

Had vandaag 3 deadlines en heb ze alle 3 gehaald. Pff ben nu wel toe aan een pauze.. Ambtenaren hebben het inderdaad ook best druk en kunnen stress hebben op het werk. Maar ander soort stress dan in het bedrijfsleven is mijn ervaring. Als het daar voor de wind gaat zit niemand je op de huid en als het slechter gaat wordt de jacht geopend. Bij de gemeentelijke overheid is de druk wat beter verdeeld.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:37

Karen, Sonny boy is grotendeels bij ons in het dorp opgenomen, was voor de dorpelingen allemaal erg herkenbaar.
Laatste spoelbeurt van het infuus gaat er bij papa in, dus met een dik half uur zijn we weer thuis. Tot nu toe gaat het nog goed.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:54

Sonny Boy heb ik als boek gelezen en vond ik echt prachtig :) Wel al wat jaartjes terug. Ik ben nu in mijn fantasy/horrorverhalen-fase beland. Ik heb de Nicolas Flamel-boeken net achter de kieze en ben nu bezig in Promnights from hell :)) Lekker vermakelijk en makkelijk. Lekker luchtig enzo.

Viesje gisteren gesprongen, maar dat ging niet zoals ik wilde. Mijn moeder was mee om te filmen en ik denk dat ik toch teveel op haar gefocused ben en dat het paard dit merkt. Hij was niet aan mijn been en werd alleen maar meer tégen het been, hij sloeg ook weer een keer naar mijn been bij het aangaloperen, mijn moeder die commentaar gaf, de bak die gigantisch stofte enz... enz... Mijn moeder was ook nog zo grappig om een balk verkeerd terug te leggen en dat zag ik pas in het aanrijden, grondbalk lag dus aan de verkeerde kant (zeg maar 'in' de oxer) en mijn grondbalk had ze in de lepels gehangen :=
gek genoeg liet paard die hindernis wel liggen, terwijl de keren daarvoor mét nette grondlijn er steeds vanaf ging.
Vanavond maar eens écht aan het werk. Geen gezeur en ik stap pas af als het paard op mijn been meteen vertrekt. Ik blijf de laatste dagen steeds bezig om hem voorwaarts en netjes nagevelijk te krijgen en het duurt steeds veel te lang tot hij een beetje loopt. Komt ook denk ik omdat ik een keer dresuurles over geslagen heb en dat nu dus alweer vier weken geleden is.

Gisteren ook nog een toekomstig manegepaardje uitgeprobeerd en s'avonds hoorde ik dat hij deze week al naar de manege komt. Leuk! Paardje is al 5, maar nog wat groen, dus ik neem aan dat ik die bij mag rijden. Wel leuk :) Wordt ook een leuke voor in de les, lekker grof type, nergens van onder de indruk, maar met het rijden nog lekker sensibel. Hopelijk kunnen we dat gevoelige met het rijden erin houden.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:56

zijn dat leuken boeken annetje van nicolas flamel? zag ze gister in de bruna en was wel benieuwd!

Ik ben in een triologie van Robyn Young bezig, over de tempeliers vind hem erg mooi maar je moet wel blijven opletten hahah :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:58

Ik vind ze echt helemaal geweldig ja! Ik ben nu aan het wachten op deel 5 en baal er echt van dat die nog niet uit is! Ik heb vooral deel 3 en 4 niet weg kunnen leggen omdat het zo spannend was. Sommige zaken zijn wel érrug toevallig, maar ach, volgens mij zijn het officieel ook jeugdboeken, dus dan mag dat best. Ik vind ze in elk geval erg spannend en gewoon leuk.
Deel 1 is nu bij de bruna goedkoop te verkrijgen (10 euro zag ik laatst) in paperbackversie.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:15

:wave:

Ik ben gister naar Sonny Boy geweest! Erg mooie film. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:15

Nicolas Flamel? Dan moet ik meteen aan Harry Potter en de steen der wijzen denken!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:35

hmm miss bedoel ik dan een andere annetje want die ik bedoelde was een thriller voor volwassenen!

Noor: wahaha daar moest ik ook meteen aan denken hoor ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:35

Ik ben ook gek van Mo Hayder als schrijfster, net als Tess Gerritssen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:06

Nicolas Flamel vond ik echt stom. Heb 1 en 2 gelezen, 3 geprobeerd omdat mijn stalgenootje er helemaal wous van is, maar ik vond het TE kinderachtig, onwerkelijk en echt niet spannend, terwijl ik HP wel weer leuk vind. Tess Gerritsen ken ik geloof ik niet. Heb jij daar boeken van Sannnn?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:26

HP vind ik niet leuk :n deel twee van Nicolas Flamel ook niet, maar drie en vier vind ik dus echt geweldig. Kinderachtig is het inderdaad wel ja, maar het is ook meer op jong volwassenen (16/18-jarige) gericht, dus dat kan wel kloppen.

Mo Hayder... daar heb ik ook iets van gelezen, maar wat ook alweer?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:27

Mo Hayder is van de Vogelman en Tokyo, de 2e heb ik nog niet gelezen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:30

Ik denk dan dat ik het boek in de kast heb staan, maar nog niet gelezen. Volgens mij is het De Vogelman, maar ik kan me er echt geen verhaal bij bedenken, dus hij zal wel in mijn kast staan, klaar om gelezen te worden. Wel een goed boek dus?

Een boek waar ik nog steeds helemaal weg van ben is trouwens De trein der traagheid. Kent iemand die? Ik heb hem op de middelbare school gelezen en heb het ondertussen den ik wel 4x opnieuw gelezen terwijl ik normaal na 1x lezen een boek niet meer hoef te zien.

Ik heb een tijd terug ook De eenzaamheid van de priemgetallen, gelezen en die is ook erg mooi. Bizar, maar wel mooi.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:51

Tess gerritsen vind ik erg goed! Karin Slaughter en Patricia Cornwell ook.
Ik lees altijd erg veel vooral dat genre maar af en toe ook een leuke chiklit :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:52

_Sim_ schreef:
Tess Gerritsen ken ik geloof ik niet. Heb jij daar boeken van Sannnn?

Ja, die heb ik hier. Kan je wel lenen als je wilt? :)
HP heb ik nog nooit 1 boek van gelezen terwijl mijn zusje ze allemaal in de kast heeft staan.

Zoo, het stront is uit de wei en heb tegelijkertijd ook even het hele erf aangeveegd. Dacht dat ik dat wel zo gedaan zou hebben, wou even m'n ouders helpen. Viel ff vies tegen, maar goed. Volgende keer pak ik de blazer wel. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:07

Sannnn schreef:
Ja, die heb ik hier. Kan je wel lenen als je wilt? :)

Graag!

Karin Slaughter vind ik ook goed, evenals Nicci French, Donna Tartt, Stieg Larsson (Millenium Triologie), Dick Francis, Stephen King en nog wel een aantal anderen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:08

Ik ben groot HP-fan! :D Verder vind ik de boeken van Esther Verhoef en Judith Visser ook lang niet slecht. Heb een tijdje alle boeken van Nicci French gelezen, maar vond ze steeds minder worden. Heb wel de hele serie van Karin Slaughter een keer of 3 gelezen :o

Meteen een work-out gehad, dus Sannn! ;)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:09

Mo Hayder, Tess Gerritsen, Michael Connelly, James Patterson, Karin Slaughter enzenz. Vind die boeken ook helemaal geweldig! Heb er een kast mee vol staan. Vooral in het Engels. Maar ook wel wat Nederlandse uitvoeringen. Kunnen wel kleine boekenbeurs organiseren in Ede 5 maart of in Baarle Nassau 13 maart..