Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:Eef: Zeg nooit dat je het wel doet voor een grote zak geld. Kon voor Amati laatst ook gruwlijk geld krijgen, maar heb het niet gedaan. Vond het niet genoeg
Wat dat betreft denk ik er wel hetzelfde over, ze moeten wel met heel veel geld komen wil ik ze verkopen. Zou ook wel gek zijn als ik hem zou verkopen, denk dat het wel mijn beste paard kan worden. Het scheelt dat mijn ouders er hetzelfde over denken, mijn moeder kan helemaal geen afscheid nemen en mijn vader vind het allemaal prima zolang wij maar plezier hebben en ik mijn nek niet breek. 

. Top. Voor de rondjes die wat minder gingen
.
. Heerlijk.
.
. billy1 schreef:_lautje_ schreef:Zelfde situatie als hier dus
Dorien: Zijn terug naar de VS, dus ja, die spreek je niet zo weer.En zullen nu wel een ander hebben.
Lastig is dat als je echt moet kiezen. Maar mighty en reus kun je toch wel houden?
Zelfs dat weet ik nog niet, moet allemaal wel te betalen zijn
Zeker omdat je ook nog helemaal geen idee hebt qua werk en wat je dan gaat verdienen enzo. Daar zijn een aantal beslissingen wel van afhankelijk denk ik. Sterkte met het nemen van de beslissingen in ieder geval. 

als het goed is mag ik vanmiddag naar huis

Is idd erg moeilijk om te moeten kiezen!
Heb nu al genoeg van de winter. 

Helaas was dat zo laat afgelopen, dat ik niet meer thuis kon komen met het OV, dus maar in Duiven blijven slapen bij een bokker. Nu nog even een half dagje werken en dan zien dat ik de paarden nog even kan rijden en klaar maken om morgen op wedstrijd te gaan. 

en die Hetje

Pak ze met kerst wel weer in en leg ze wel onder de boom. En ik heb zelf een nieuwe tas gekocht
En lekker wat gegeten.
Morgen naar de schoonheidsspecialste