tientjeh schreef:Shanouk, kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt. Het zijn beide ook super crossen omte rijden!
Als ik de foto's zo zie ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:Snoekiej schreef:Als ik de foto's zo zie ookHattem lijkt me ook heel erg gaaf!
Mooi doel toch voor volgend jaar? Hattem in het L-paarden rijden (er is geen B-paarden).
tientjeh schreef:dat inderdaad! dat is het belangrijkst!
Sim, vond overigens je reactie wel leuk! Uk??? dan ben jij Jantine. haha. Ik had jou overigens helemaal niet herkend. Nu ik je foto´s zie, denk ik ohja.
Evie_Bandido schreef:@ Simmie
Dan maar even via hier,
ik had voor 21.30 een pb-tje gestuurt voor het startijdentopic in Princenhage, maar sta er nu nog niet bij terwijl het wel is bijgewerkt, heb ik iets fout ingevuld?
Evie_Bandido schreef:@ Simmie
Dan maar even via hier,
ik had voor 21.30 een pb-tje gestuurt voor het startijdentopic in Princenhage, maar sta er nu nog niet bij terwijl het wel is bijgewerkt, heb ik iets fout ingevuld?
tientjeh schreef:haha ja dat was zeker gedurft! Ik ben daar nooit zo´n held in!. Maar als het iemand anders was, had die zeker heel verbaasd met open mond naar je geluisterd. haha