tientjeh schreef:Shanouk, kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt. Het zijn beide ook super crossen omte rijden!
Als ik de foto's zo zie ook
Hattem lijkt me ook heel erg gaaf! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Straks eerst ook even wat minder concoursen. Ze doet het zo goed en het gaat zo snel. Dus na Nijeberkoop een weekendje vrij. Daarna een dressuur wedstrijdje en dan nog een weekendje vrij. Daarna maar weer even verder zien
. Simmie schreef:Snoekiej schreef:Als ik de foto's zo zie ookHattem lijkt me ook heel erg gaaf!
Mooi doel toch voor volgend jaar? Hattem in het L-paarden rijden (er is geen B-paarden).

Hopelijk wordt volgend jaar (weer) een blessurevrij jaar!
? tientjeh schreef:dat inderdaad! dat is het belangrijkst!
Sim, vond overigens je reactie wel leuk! Uk??? dan ben jij Jantine. haha. Ik had jou overigens helemaal niet herkend. Nu ik je foto´s zie, denk ik ohja.
Evie_Bandido schreef:@ Simmie
Dan maar even via hier,
ik had voor 21.30 een pb-tje gestuurt voor het startijdentopic in Princenhage, maar sta er nu nog niet bij terwijl het wel is bijgewerkt, heb ik iets fout ingevuld?
Misschien de dag? Dat had ik toevallig laatst nog
Evie_Bandido schreef:@ Simmie
Dan maar even via hier,
ik had voor 21.30 een pb-tje gestuurt voor het startijdentopic in Princenhage, maar sta er nu nog niet bij terwijl het wel is bijgewerkt, heb ik iets fout ingevuld?
tientjeh schreef:haha ja dat was zeker gedurft! Ik ben daar nooit zo´n held in!. Maar als het iemand anders was, had die zeker heel verbaasd met open mond naar je geluisterd. haha
We zullen wel zien.