[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lappie_Lap

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:21

Elleu !!!! Doei!

Iedereen nog vol van gister? Ikke wel iig Tong uitsteken
Ik ga sowieso weinig uit ... maar al helemaal niet met kerst. Denk ook niet dat gemogen heeft Clown

@ Hilde ... nog gefeliciteerd met gister Haha!
@ PB ... ai, das het mindere werk tijdens kerst.
@ Vief ... ook niet met handje biks? Nou is het een boertje, dus ik denk dat ie dat wat onzin gaat vinden? Tong uitsteken
@ Rowo ... Succes!

Eergister en gister weer op Lady gezeten na 2,5 wk rust vanwege haar achterbeen ... maar ben echt weer grote stap terug. Stom beest, hele tempocontrole en voorwaarts-neerwaarts (behalve in de stap) is weg No Cheer Hoop dat we dat er over een week weer wat op hebben zitten. Stukje karakter probleem Bloos Tong uitsteken Ze ging eergister gewoon steeds omhoog omdat ze naar m'n vader die bij de bakrand stond wilde, maar van mij gewoon moest doorlopen ... tsss, tut Huilen van het lachen
Vanmiddag ff met familie naar oom en tante in de Eese Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:03

Succes Mandy!! Lachen
LL: Vervelend dat je nu voor je gevoel weer van voren af aan kunt beginnen.
Kim: Tof dat je toch nog uit bent geweest Tong uitsteken

Hier ook alles bevroren (goh Clown)
Gister na het rijden al een buitenritje gemaakt. Woll is ook nog niet helemaal fijn te rijden. Veel te sterk.
Dus baal er ook wel van dat ik nu ik eens tijd heb ook niet lekker kan rijden.
Was gister maar naar huis gereden Haha! Ze vond het onderweg weer heel erg spannend. Gelukkig was ze in ons dorpje wel weer braaf.
Verkeer doet haar verder ook niks, maar bruggetjes, spoorovergangen en andere weggetjes dan anders inslaan in het bos vind ze maar zozo.

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... /woll2.jpg

Afbeelding
Met mijn opa Haha!

Afbeelding
..En oma

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:26

Leuke foto's Vief Lachen
Veel succes vandaag Mandy!
Veel plezier vandaag BV Lachen
Mooi dat Kim toch nog is uitgegaan met Hilde Haha!
Fijne bezigheid met kerst PB Ach gut
LL, mijn pa (ook een boertje Nagelbijten / Gniffelen ) doet het dan wel met biks Knipoog
Jammer dat je voor je gevoel overnieuw moet Scheve mond

Ik ben ook weer wat leeg, alweer 2 gereden en gaan nu naar mijn oom en tante te gourmetten

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:28

Goedemorgen Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:10

goedemiddag

leuke foto;s vief.
Ik ga ook nooit opstap met kerst, alleen vriendlief wil vanavond wel. Maargoed ik weet het nog niet, moet morgen veel doen en wil er dus niet te laat af.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:15

Ik ga ook nooit uit met de kerst. Zowiezo vaak concours dan (en ik ga niet uit als ik concours heb) en daarnaast hebben we vaak veel familie en vrienden op bezoek en is het veels te gezellig thuis.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:59

Vief; Leuke foto's Haha! , erg grappig zo met je opa en oma Knipoog . Wolin heeft ook nog niet een trein van dichtbij gezien... Wel dat ze vlak voorbij kwamen razen, en dan keek ze nergens van op.. Maar wij moeten dan een viaductje onderdoor en daar gaat die trein overheen.. Ben daar toch een beetje huiverig voor met Wo Bloos .
PB; Wel goed initiatief van je om met kerst aan je essay te zitten Ja

Ik ga ook nooit uit met kerst, vind het met kerst veel te leuk om met mijn familie gezellige dingen te doen, stappen kan het weekend erna ook nog wel.

Had gehoopt vandaag ook nog wat eerder weg te mogen, zit er helaas niet in. Had me wel goed uitgekomen met 4 paarden longeren na mijn werk, hierna eten met familie en hierna naar de film. Helaas pindakaas Bloos , wordt gewoon 15.30.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:11

Kreeg net telefoontje van vriendin. Kan morgen mss toch nog mee doen Lachen Moet vanavond even bellen.
Twijfelde eerst wel een beetje, niet zo'n goede voorbereiding, weinig kunnen rijden. Maar dan zien we het wel gewoon als een trainingsrondje. Locatie is erg mooi en heb er ook best wel zin in Lachen Zo in de auto maar even over hebben met paps en mams Knipoog

Lotte: Jammer dat je gewoon nog moet werken.. Veel plezier alvast voor vanavond Lachen!

Wij gaan zo 1,5 uur in de auto zitten dus heb ook maar braaf een studieboekje meegenomen Pling

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:31

Mooi zo vief Haha!. en goed bezig!

Ik zal ook eens kijken wat ik zal doen vandaag, straks eerst ff langs stal bij Armani kijken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:58

Goedenmiddag Lachen
Gisteren lekker gegourmet, vanavond weer. Was heerlijk, en ik had natuurlijk weer teveel gegeten Haha!
Net heeerlijk naar buiten geweest met Mirjam. We begonnen in Meijendel en reden zo naar het strand. In het begin durfde Vorstin natuurlijk niet voorop, maar na een uurtje werd ze dapperder. We hebben heel veel gestapt, omdat we steeds andere paarden voor en achter ons hadden. Op het strand hebben we een stuk keihard gegaloppeerd, ik heb Vorstin echt helemaal laten gaan. Wat een supergevoel Go jij! Go jij!
We zijn ook nog even in het water geweest. Vorstin durfde niet in de zee vanwege de superenge golven en schuim. In de 'meertjes' durfde ze wel. Stoer crosspaard toch Lachen

Vervelend dat je met kerst voor je studie bezig moet PB!
Nog gefeliciteerd Hilde!
Veel succes Rowo
Leuke foto's Vief Haha!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:41

Ik kreeg vanmiddag ook een telefoontje.. Ik mag ook meedoen.. Net ff gauw Remember gelongeerd. Anders had ze mooi een dagje rust gehad, maar nu ik morgen toch mag rijden heb ik haar toch maar ff gelongeerd.. We hebben vanmorgen heerlijk meegedaan met een klootschiettoernooi.. We waren eerste!! Nu is moeders bezig om alles klaar te maken voor het gourmetten met de fam en vrienden... Vnv vroeg weg. Half 9 begint het en ben al nr 9. Moet er dus wel tegen 8uur op zitten (en ben ook nog is alleen...). Het is een klein uurtje rijden.. Dus dat wordt wel tegen half 7 weg... (slaap slaap *LOL*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:33

Terug uit Marienheem..
Zetje had ik in het klassiek een balk. Eigen schuld, maar wel tevreden. Helaas ging het veeeel te snel, waardoor ik met Zoë niet kon losrijden, alleen wat hindernissen springen. Ze was dus compleet overrompeld in de ring. Had 2 stops en een balk, kan het haar niet kwalijk nemen. Arm paard!
2e parcours met beide een fout, maar vooral over Zetje erg tevreden...

@ dienke: fijn dat je toch kan starten. De B had mooie parcoursen Ja Wel mega kijkerig, maar niet hoog.
Je moet alleen idd je starttijd ind e gaten houden. Vandaag zijn er van de 55/60 p de lijst, maar 36 gestart Boos! Ging dus echt zooo snel met het klassiek. Je mag niet later, dan mag je niet meer starten.

@ vief: leuke foto's zeg... zo met opa en oma. Veel plezier vnvd.

Ik ga met kerst altijd uit... soms zelfs beide dagen. Maar omdat ik vanmorgne om kw voor 6 eruit moest, gister niet geweest. Vnvd ga k naar Bill Haha!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:49

Vief wat een actie met je zadel Nagelbijten / Gniffelen

Leuke foto's voorbij zien komen Lachen

Hilde alsnog gefeliciteerd!

Ingrid Ach gut Wist helemaal niet dat ie kreupel was. Wat een tegenvaller zeg..
Heel veel sterkte er mee!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 20:45

Wo gelongeerd, ze was erg braaf!! Wel even lekker gek gedaan met galopperen Cool . Heeft even fijn los door haar lijf gelopen Lachen . Koppie stond goed Lovers .

@Rowo: Fijn dat Zetje goed ging zeg!! OK dan! Maar wel echt kût dat je zo weinig tijd had voor Zoë.. Stom als het zo inloopt en je niet later mag starten als je met twee paarden aan de start komt Verward ..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 20:55

Sja.... er waren zelfs mensen met 3 paarden. Je moest gewoon op je plek starten. Met zetje moest ik als 5e en voor mij waren er al 3 niet.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:05

da's wel waardeloos.. Ik wil er morgen tegen 8uur op zitten. Voor die tijd ff parcours verkennen en ff betalen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:06

Das idd echt waardeloos. Jammer van het concours, want het is mega mooi rijden daar Ja

edit: heb trouwens deze foto nog mega groot gekocht. Die hing daar, ingelijst en al, in de stand van Xandro. Ik dacht: dat paard ken ik Clown Was ik het zelf met Calypso *LOL*

Afbeelding

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:08

was je er al eerder geweest???? Ik nog nooit met de Sallandse.. Wel met de andere concoursen daar..
:edit haha.... Mandy. Herkende je jezelf bijna nie:) ..haha.. Wel een mooie foto btw!!!
Laatst bijgewerkt door BuenaVista op 26-12-08 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:09

Ja, kom er al vanaf Pino in de B elk jaar. Denk nu zo'n 6 jaar al. Ben alleen vorig jaar niet gweest.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:10

okay.... Stonden er ook nog tribunes langs de kant?? En die mooie spoorboom hindernis.. Stond die er ook nog???

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:12

Ik heb wel fimpjes, maar die krijg ik niet meer zo snel geupload. Ga nl zo al richting taxi.

Ja beide zeiden grote tribunes, helemaal aangekleed met bloemen, bomen, grote slingers overal etc etc. Ze hadden er een aantal nieuw hindernissen in staan. Spoorboom deze keer niet...

edit: ik herkende het paard, mezelf niet *LOL*

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:14

haha... komisch.. Nou ik laat het morgen gewoon op me af komen.... Vandaag was hij iig heerlijk ontspannen met het longeren.. Veel plezier vnv bij bill Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:16

Het stond vandaag niet moeilijk en niet hoog.... gewoon mooi gebouwd Ja Gewoon lekker ontspannen en fijn rijden. Succes iig morgen!!!

Ben benieuwd wat het vnvd wordt Clown Was vanmorgen kw voor 6 er al uit en niet meer wezen slapen na concours.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:16

Haha, maar heb die foto idd al een paar keer bij hem zien hangen Vief Haha!
Jammer dat het zo raar ging Mandy, idd zo veel uitval Verward wat vaag

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:17

dank je!!! Je leest het in de loop van de dag hier vanzelf wel Lachen