Wat een regen ineens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moest de hele dag werken, maar was wel gezellig! En ik ben ook heel blij als ik mijn loonstrookje krijg van deze maand, kreeg 250% vandaag
was wel gezellig..
,
?

we gingen dauwtrappen met een groep met de pony's en paarden! Was wel erg leuk, ook nog op het terrein van de SGW in Etten geweest en wat kleine boomstammetjes gesprongen!
Rond 10 uur waren we terug, ben nu toch wel moe!
Het was erg leuk met mijn ouders, lekker gegeten. Op koninginnedag lekker gewerkt tot half 2 en daarna even in het dorp wezen kijken. Gisteravond nog op stap geweest, was gezellig en gelukkig niet zo laat thuis. Vanmorgen mijn paardje even gelongeerd en straks bowlen met dezelfde vrienden als waar we gister mee op stap zijn geweest!
Liggen de hindernissen van E-L altijd daar?
! Maar er liggen meestal wat boomstammetjes in het bos die je ook op verschillende hoogtes kunt zetten, niet heel veel. Je kunt wel die stenen opsprong, naast het 1e landgoed een stijltje, de opsprong en die kromme boom (van de b pony's) en de bosuitsprong (niet de schans!!) springen en rond die berg waar vorig jaar de picknickplaats was liggen wat hindernisjes die je kunt springen. Wel leuk! 
Dat deden wij vroeger op de tennisvereniging ook altijd 
Het was op een gegeven moment echt nog warm, volop zon en maar draven..