Omdat het gewoon niet wil. De laatste 1.5 maand doet ze thuis er alles aan om mij eraf te krijgen of om onder het werk uit te komen. Haar rug doet pijn. Want aansingelen etc doet haar ook zeer want dat begint ze te slaan en bijten. Als ze behandeld is door Rodinde Hogenraad gaat het ongeveer 4 weken goed en dan is het weer zoals ervoor. En in April krijgt ze een veulen en aangezien het vorig jaar fout is gegaan heb ik besloten om haar op rust te zetten. Morgen laatste wedstrijd. Dan laten behandelen zodat ze ze goed op rust gaat en dan mag ze lekker paard zijn. Als ze dan het veulen heeft gekregen wil ik wel weer beginnen. Maar dan laat ik haar eerst weer nakijken door Rodinde zodat ik zeker weet dat dat goed is. En dan zien we wel weer. Als de rust niks geholpen heeft en haar rug blijft gevoelig zit er een grote kans in dat ze als fokmerrie verder gaat.
Wat balen zeg MM Maar ik denk dat je zo de juiste beslissing hebt gemaakt. Geniet er nog maar even goed van morgen!!
Ik had gisteravond al weekend, maar ben nu wel aan de studie. Moet het wel even bijhouden anders lig je echt giga achter. Vanavond maar even rijden, dan is het ook weer wat afgekoeld (ben heel blij met dit weer hoor, mij hoor je echt niet klagen! Maar ik rij dan toch liever 's avonds )
Ja baal er ook wel van! Maar eerst zas ze super om te rijden deed alles voor je en nu? Dinsdag zijn we dus zelfs bijna achterover gevallen. Nou stap ik er dus ook met meer tegenzin op. En aangezien het weer winter word heb ik dan ook geen zin om haar een dek op te deon.
Dat is dus het debiele op wedstrijd doet ze het niet maar kan ik alles met haar. Ik weet natuurlijk dat het niet goed is. Maar aangezien het op wedstrijd wel goed gaat is morgen de laatste.
Nou hopen dat het een mooie afsluiting wordt MM Als ik dat zo hoor lijkt het me inderdaad slim om even een periode rust te geven. Misschien ook een keer naar de fysio?
@ Andrea: Wat een leuk koppie, leuke foto's @ Love: Fijn dat het zo goed ging!! @ Kimdepim: Fijn dat Emiel zo lekker ging @ Hilde: Hopen dat het voor jou ook een mooie afsluitende wedstrijd wordt!!
Vervelend MM... Ik hoop voor je dat het morgen een beetje gaat en dat ze opknapt als ze op rust staat. Wel raar dat het iedere keer terug komt, of ligt dat aan mij? Dat is trouwens toch wel het voordeel van een merrie, die kun je tenminste nog gebruiken voor het fokken, als het in de sport niet meer gaat! Nou sterkte ermee in ieder geval, dit zijn geen leuke dingen...
Hilde: jij ook veel succes en geniet er nog even van morgen he! Love: je hebt weer een nieuwe topper onder je kont zo te horen! Andrea: leuke foto's, met je mobiel gemaakt of niet? Lielle: wat vervelend dat Pablo nog steeds niet oké is zeg! Marieke: Dat is nog eens een mooi advies Marieke! Zo'n goed paard moet je alleen maar heel zien te houden, de rest doen ze meestal toch wel uit zich zelf!
Tip staat al een hele tijd 's nachts met een regendekkie op. Die staat dan ook dag en nacht buiten en wel boven op de 'Hogeberg', oftewel altijd wind! En aangezien het nogal een koukleum is zet ik hem dan liever met een regendek op, dan blijven z'n spieren tenminste ook een beetje soepel. Hij begint al weer aardig wat haar te krijgen nu, dus denk dat hij met een week of twee wel weer 's nachts naar binnen komt. Moet alleen z'n stal nog verfen en daar heb ik momenteel niet zoveel tijd voor! Ga zo ook weer aan het werk tot een uur of 11 vannacht en heb vanochtend alweer 2 8 persoonsappartementen (zeg maar rustig huizen!) schoon gemaakt. Morgenmiddag Backdraft en Flashover training van de brandweer, dat belooft weer warm te worden ! Nou toedeloe!
L0ve: fijn dat Chardonnay (zo was het toch?) het crossen zo goed oppakte!
Lielle; balen dat Pablo nog steeds niet weer helemaal fit is..
Hilde; succes met je wedstrijd!
Kim; fijn dat Emiel laatste dagen zo lekker gaat.
Marieke; Klinkt als hardstikke positief commentaar dus!
Nog iemand vergeten?
Ik was vandaag mooi op tijd klaar met werken, was 10 over 5 ofzo alweer thuis. Vanavond springles, morgen werken, en morgenavond Britt invlechten denk ik.. Zondag moet ik geloof ik rond half 7 ofzo weg..
Jeeeejj ik heb internet! Er is iemand het aan aan het sluiten nu en het werkt! Echt gaaf! Kan ik weer flink bokken! Eigenlijk zou ik nu mn eerste buitenritje ever met Flappie maken, maar ik redde het niet meer.. Komt wel een keer, ben benieuwd hoe hij aanpakt! Ik zal gelijk de foto's van het vrijspringen eens op internet zeten! Hij is al zo veranderd sinds hij bij mij is! Echt, dat beest is slim! Hij kan van dit soort haken open maken, terwijl hij eraan vast staat.. ! En hij heeft alweer een extra ketting om zn box wegens veelvuldig ontsnappen.. Ik weet niet waar die het geleerd heeft hijs een kleuter! Maargoed, ik zal de springfoto's erop zetten!