[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:27

Ja, zeker op zondag :P dan werken mijn hersens op gelimiteerde sterkte :')

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:38

hahaha Mootje ik snapte TDF eerst ook niet!
@ Noachanel wat eng! Ik zou me dood schrikken! Gelukkig wel weer snel oke.
@ Danielle muggen zijn zo stom! Ze prikken Geert nooit maar steken mij lek! Balen van je proeven!
@ Joki je hebt iig weer een keer M2 gestart, dat vind ik al knap! Heb je niet iemand in de buurt die haar er een keer zo flink doorheen kan jassen dat ze snapt dat ze op moet houden met het gezeik? Als ik ruzie heb met Zeus en ik krijg hem daar niet door heen wil het nog weleens helpen als Geert hem een paar keer rijd. Dan is het discussie punt veel kleiner :)
@ Evony lekker even slapen kan dan heel fijn zijn.
@ Texelse hahaha ook zo sneu he :D
@ Mootje lekker toch een goed boek lezen!

Geert en ik hebben ook heerlijk op bed gelegen vanmiddag, zat toen ineens te denken dat het zo maar kan zijn dat dit ons laatste weekend was met zn tweetjes :wow:

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:39

Beli schreef:
Oei wat een naar cross debuut Noa!
Heeft ze dat vaker?

Nhee was geen cross hoor! Zo dapper zijn wij nog niet :o .
Was een B parcour...

Nee dit was de eerste keer voor zo ver ik weet. Gelukkig heb ik het wel eerder gezien anders was ik me waarschijnlijk wezenloos geschrokken.

Bedankt Mootje, dit geeft dus dat heerlijke welkome gevoel :+

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:39

Zo, ben weer lekker thuis en heb de paardjes ook al gedaan. Nichtje even springles gegeven, ze reed weer super. Vriendin van haar reed ook mee en dat begint eindelijk ergens op te lijken. Arme Edge zit onder de bulten. Hij had het onlangs ook al maar nu nog extremer. 'T is een allergische reactie alleen weet ik niet waarop, lastig. Ook onder zijn zadel zitten flinke bulten en schijven. Heb er maar ff geen zadel opgelegd. Hopelijk is het morgen een beetje weg getrokken.
Het was een heerlijk weekend, echt het gevoel alsof ik een hele vakantie achter de rug heb. En dat terwijl we maar 2 nachtjes weg geweest zijn. :D Ben enorm moe. Te weinig slaap en teveel bier hakt er wel in als je geen 18 meer bent. ;)

Heb zoveel mogelijk tussendoor bijgelezen maar is teveel om overal op te reageren.
Wil wel Evony sterkte wensen met het gemis van jullie hond.
En MM ook sterkte. Ik zat met tranen in mijn ogen te lezen over dit bizar mooie en moeilijke afscheid.
Crosshorloge rij ik wel mee maar vergeet hem vaak aan te zetten. :+ Maar daarom heb ik hem juist nu al in de B om, zodat ik ermee kan leren rijden.
TDF niet gezien vandaag, was er wel een geschikte dag voor om te kijken. Ik val er altijd bij in slaap en een uurtje extra is momenteel best welkom. :Y) Ik vind TDF echt supergaaf om een beetje te volgen. Heb ik niet snel met sport.
Beli, balen, schiet niet op zo. Maar je kunt dus wel mee naar Alice! Zondags heeft ze overdag geen tijd om ons les te geven liet ze mij van de week weten. Maar ritje naar het veluwe meer is ook leuk toch? En/of misschien savonds een lesje.
Lau en Eef zijn goed bezig! Ben benieuwd naar de eindresultaten.
Danielle is te grazen genomen door een agressieve mug

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:44

Joki, ik rijd 99% van de proeven uit mijn hoofd, vind ik ook ontspannener rijden.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de binnenmaat van mijn VW is 2.35 en dat is echt wel de ondergrens. Kennis heeft er 1 van 2.10 (net zo hoog als trailer, maar daar laden ze toch moeilijker in.

FE, vervelend die allergische reactie van Edge.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:45

NoaChanel schreef:
Beli schreef:
Oei wat een naar cross debuut Noa!
Heeft ze dat vaker?

Nhee was geen cross hoor! Zo dapper zijn wij nog niet :o .
Was een B parcour...

Nee dit was de eerste keer voor zo ver ik weet. Gelukkig heb ik het wel eerder gezien anders was ik me waarschijnlijk wezenloos geschrokken.

Bedankt Mootje, dit geeft dus dat heerlijke welkome gevoel :+

:D hahaha dat is Mooo denk ik Noa :D

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:45

Wat een :+: gedachte, Marijke!
Mel, zag allemaal leuke foto's voorbij komen! Ben je morgen vrij om bij te komen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:46

Oeps MM, kreeg je het niet benauwd bij die gedachte?
Noa: wat een nare ervaring. Gelukkig weer helemaal oke nu
Joki: al eerder heb ik gezegd, dat ik aan de ene kant respect heb voor je doorzettingsvermogen, maar aan de andere kant snap ik je helemaal niet. Wij hebben ongeveer zo'n paard gehad. Een Krack C uit een verknipte Balomoralmerrie. En voor zijn gedrag waren altijd excuses te verzinnen, zelfs toen hij mij een rolstoel insloeg. Dat is 10 jaar geleden gebeurd, ik heb 3 jaar in die kar gezeten en omdat ik dwars tegen de doktersadviezen in gegaan ben kon ik na 5 jaar weer een beetje lopen, en is het nu voor zo'n 80% goed, maar helemaal goed komt het nooit meer. En toch hield ik het beestje de hand boven het hoofd. Tot hij onze jongste vanuit het niets bij het opstappen zo gigantisch lanceerde dat ik echt gedacht heb dat het voor een ambu zelfs te laat was. Dezelfde dag nog, zonder overleg van middelste (vascol) wiens paard het was, maatregelen genomen dat hij weg ging. En achteraf zeggen we: "veeeeeel te lang door gegaan". Als je altijd maar weer excuses moet zoeken voor het gedrag. Van alles moet bedenken en omstandigheden moet creëeren om een beetje normaal te kunnen rijden, dan is het geen geschikt paard. Sorry Y;(

Zo, en nu de finale kijken. Geen idee wie er gaat winnen, en ik heb ook geen voorkeur voor een land. Ik hoop alleen dat er niet weer via een mazzeltje in de laatste minuut gwonnen gaat worden. Laat de ploeg die het beste/mooiste voetbal laat zien maar kampioen worden!

(trouwens mooie prestatie van Adelinde en Parzival!!)

edit: verbetering over het voetbal
Laatst bijgewerkt door texelse op 01-07-12 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:48

@ Texelse niet benauwd, kreeg wel een heel warm gelukkig gevoel dat wij straks ons kleintje eindelijk vast kunnen houden <3

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:50

waar zit de "vindikleukknop"??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:51

Die is er niet.. stom he! :D

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:52

Pfieuuww wat een verhaal Texelse! Knap dat je nu nog zo veel kunt!
Spannend Marijke! Nu is het echt aftellen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:53

Inderdaad Noa! Maar het kan ook nog 3.5 week duren :D Waarom zit er geen afleverdatum bij? ;)

Jemig Texelse dan is het alleen maar goed geweest dat je ineens de beslissing wel kon nemen. Jammer dat het daar eigenlijk eerst mis voor ''moet'' gaan.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:54

Helaas Mo, ik moet morgen om half 9 bij de garage zijn in Veenendaal. Dan krijgt die een onderhoudsbeurt terwijl ik op de zaak ben voor vergadering. Hopelijk zijn we optijd klaar. Mijn collega die ook bij CAS was haalt mij op bij de garage. Kunnen we samen lekker brak de week beginnen. :D Drukke week voor de boeg vol met leuke dingen en leuke werkdagen maar wel veel werk te verstauwen deze week. En zaterdag ritje naar Ommen, Joey gaat daar op scoutingkamp. Daarna snel weer terug naar de randstad voor Beatstad, weer lekker dagje van muziek genieten. En dan zondag met Edge naar Alice! Weer lekker een paar dagen trainen. Wat een heerlijk leven heb ik toch! *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:59

Was je met collega's naar CAS? Leuk, zoiets zou ik nou nooit doen met collega's :')
Alweer naar Alice? En Joey heeft volgens mij elk weekend kamp :=

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:00

Voor die beslissing genomen is wil je niet weten wat we allemaal meegemaakt hebben.... Middelste rijdend naar een wedstrijd, l1-debuut. Paard schrikt van een ligfiets, loopt achteruit de sloot in, slaat achterover, middelste zet zich (gelukkig) af op de boom, en komt alleen met haar been onder het paard, en op haar rug in het aardappelland. Paard weg gegaloppeerd, door de sloot, manlief op de fiets er naast. Gelukkig kwam hij aan de goede kant de sloot weer uit. Paard gevangen, middelste opgeraapt in haar eens zo witte pak. Opgestapt, snel terug naar huis gereden, paard in de trailer, naar de wedstrijd, uitladen, geen tijd meer om echt in te rijden, hup de baan in en met 2 dikke wp's thuis komen. Het publiek stond met dicht geknepen neus naast de baan zo stonken ze allebei naar de prutsloot en aan allebei was alles wat wit was, niet meer te herkennen...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:02

verschrikkelijk verhaal! Maar ergens ook wel mooi dat ze toch gereden heeft!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:05

En met een springparcours foutloos, in de barrage verliest ze op de 1e hindernis haar beugel, ze neemt hem terug, kijkt naar beneden, ziet geen beugel, denkt dat die er af gevallen is en rijdt de rest van de barrage met 1 beugel. Die beugel was nog blijven hangen aan dat leertje waar je het uiteinde van de riem in steekt, dus die zat nog wel aan het zadel, maar hing helemaal naar beneden. Iedereen zag die beugel maar heen en weer zwaaien onder de buik van dat paard, dat onverstoorbaar door sprong. Mensen langs de kant maar roepen dat ze stoppen moest maar ze hoorde niets, ze dacht alleen dat er heel veel balken vielen, want bij elke hindernis hoorde ze "kleng". Pas op de laatste hindernis viel de beugel er helemaal af, en ze was helemaal foutloos gebleven en kon de 1e prijs ophalen :D . En dat gebeurde allemaal als ik weer eens in het zh lag te kuren. Verschillende keren een paar weken aan het infuus gelegen als gevolg van die rotklap, dus ik kreeg alles op video tijdens het bezoekuur. Bij het zien begon ik nog te zweten :o

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:08

Fe lekker weekend gehad dus! Hopelijk trekken die bulten snel weg. Bo heeft het ook bij ons, nu ook een bij dr oog, ziet er naar uit! Ik ben dinsdag misschien ook nog vrij :)

MM Cool! wie weet!

Texelse heftig verhaal! is die wel als rijpaard door gegaan of als frikadel?

Ik heb net heerlijk een granaatappel weg zitten werken, war een rotzooi geeft dar zeg! :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:09

Gadverdamme wat een nare verhalen vertel jij Texelse! Ophouden nu ... ik wil ook de springring nog weer in :D :+

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:10

Zo dappere ruiter :wow:
Ik hoop dat mijn dochter niets van paarden moet weten straks... Volgens mij staan moeders vreselijke angsten uit op die momenten.

Nog ff wachten Marijke, zij/hij komt echt wel... maar ik weet hoe moeilijk het wachten is!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:11

Texelse wat een naar verhaal, maar zo gestoord is Ferrose nog niet, die wordt langzaam juist steeds hanteerbaarder. Mijn analyses zijn ook geen excuses ze zou normaal moeten doen, maar ik analyseer sowieso elke wedstrijd op wat ging goed en waarom en wat niet en wat kan ik doen om dat te verbeteren.
Mm ik heb geprobeerd dit uit te vechten in de ring maar dat verergert het gedrag terwijl volgende keer ze dit proefje onthoudt dus hopelijk veel rustiger reageert
Noa wat eng

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:11

Stoer om dan toch gewoon de ring in te gaan!

Mo, ik was er met een vriendin en vriend. Maar mijn collega was daar ook met haar man en dochter. Ze werkt nog maar kort bij ons. Ik heb haar ingewerkt en wat een lol hebben wij samen al gehad, niet normaal. Als andere collega's naar CAS zouden gaan, dan zou ik waarschijnlijk zorgen ze daar niet tegen te komen. :o Deze collega is één van de weinige die mijn privénummer ook heeft, kunnen we gezellig appen. :D Dat zegt dus wel iets over hoe het klikt. vond het wel gek om met haar man daar te zitten. Hij heeft een eigen winkel die ik voorheen bezocht als vertegenwoordiger. En dan zit je inene samen op de brouwersdam mee te bleren met muziek en lekker idioot te doen. :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:12

MM: ik stop, als je er met ons culinair uitje toch bij bent, kom ik wel even naast je zitten :+
Beli: hij was niet van ons, dus wij hebben hem zo terug gebracht naar de eigenaresse, die nu nog steeds niet gelooft dat hij gek is. Degene die hem na ons gereden hebben, hebben er ook brokken mee gehad, maar zij was er zelf steeds niet bij, en snapt het niet. Want hij is in zijn normale doen hartstikke lief. Maar zo opeens "ontploft" hij. Ze heeft hem nu naar 2 jonge meiden ergens in de n.o.p. of zo. Maar daar heeft hij, net zoals hij bij ons ook al een keer gedaan heeft, de hele box in elkaar geslagen..... Het is een R, dus volgens mij nu 12, verbeteren zal het niet....

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:18

Bizar zeg zo'n dier!! 8)7