dan werken mijn hersens op gelimiteerde sterkte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Beli schreef:Oei wat een naar cross debuut Noa!
Heeft ze dat vaker?
.
Ben enorm moe. Te weinig slaap en teveel bier hakt er wel in als je geen 18 meer bent.
Maar daarom heb ik hem juist nu al in de B om, zodat ik ermee kan leren rijden.
Ik vind TDF echt supergaaf om een beetje te volgen. Heb ik niet snel met sport.NoaChanel schreef:Beli schreef:Oei wat een naar cross debuut Noa!
Heeft ze dat vaker?
Nhee was geen cross hoor! Zo dapper zijn wij nog niet.
Was een B parcour...
Nee dit was de eerste keer voor zo ver ik weet. Gelukkig heb ik het wel eerder gezien anders was ik me waarschijnlijk wezenloos geschrokken.
Bedankt Mootje, dit geeft dus dat heerlijke welkome gevoel
hahaha dat is Mooo denk ik Noa
gedachte, Marijke! 

Waarom zit er geen afleverdatum bij? 
Drukke week voor de boeg vol met leuke dingen en leuke werkdagen maar wel veel werk te verstauwen deze week. En zaterdag ritje naar Ommen, Joey gaat daar op scoutingkamp. Daarna snel weer terug naar de randstad voor Beatstad, weer lekker dagje van muziek genieten. En dan zondag met Edge naar Alice! Weer lekker een paar dagen trainen. Wat een heerlijk leven heb ik toch!

. En dat gebeurde allemaal als ik weer eens in het zh lag te kuren. Verschillende keren een paar weken aan het infuus gelegen als gevolg van die rotklap, dus ik kreeg alles op video tijdens het bezoekuur. Bij het zien begon ik nog te zweten

Deze collega is één van de weinige die mijn privénummer ook heeft, kunnen we gezellig appen.
Dat zegt dus wel iets over hoe het klikt. vond het wel gek om met haar man daar te zitten. Hij heeft een eigen winkel die ik voorheen bezocht als vertegenwoordiger. En dan zit je inene samen op de brouwersdam mee te bleren met muziek en lekker idioot te doen.