Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Woll is gister geend en ga zo maar eens kijken hoe het met haar is. Verschilt per keer namelijk nogal. Soms is ze er echt ziek van incl. grote bult en soms van het wel mee, dus hoop voor deze keer maar op het laatste...
.
. Maar ik moet eerlijk bekennen: zou mij ook zomaar kunnen overkomen........ goede voornemens om er vroeg uit te gaan, maar dat is dan 's ochtends opeens heel ver weg
. Alhoewel ik ook denk dat wij nooit zouden verzinnen om om 6.30 uur weg te willen
.

jammer dat ik er vandaag nog niks mee kan ivm bakken en schoonmaken in huis. 
. Nou, ik denk voormalijk dat ze erge honger hebben. De wei is echt zo kaal als ik weet niet wat en we hebben nu twee keer kuil gevoerd in de wei en daarmee zijn ze dus verpest
. Ze vinden er echt niets aan. Voor drie van de vier is het niet zo erg als ze eens even een beetje honger hebben, maar de vierde is de hele winter al zo dun geweest. Had er net een beetje de goede kant op en dat gaat nu dus weer de mist in. En om haar nou in haar uppie binnen te zetten, dat werkt ook niet denk ik.