Wij gaan slapen, want om 6 uur gaat de wekker weer: kijken of modderpaard schoon wil, vlechten, ontbijten n dan richting cross om half negen. Trusten! Doei Marijke.
Sim
Geplaatst: 09-09-11 22:22
Margreet, vechten?!
* edit * stiekemerd! Snel aanpassen he...
muts_marijke
Geplaatst: 09-09-11 22:24
_Sim_ schreef:
Mooi hoor Marijke!
Ben er helemaal blij mee, heb net alles bij elkaar aangedaan en staat echt leuk. Mama zei al; ooit wordt je nog wel een keer een meisje!
Zo ik ga me bedje maar weer opzoeken. Iedereen heel veel succes OP Texel!!!! Kijken of ik me ouders toch zo ver krijg om volgend jaar te gaan Of vervoer zoeken En een onderdak!
Mooie foto's zeg!! En Jer heeft veel meegemaakt vandaag.
Ben kapot!!! Paard staat er mooi bij, weet nog niet of ze morgen mee kan. Been loopt constant vol vocht, ze is verder niet kreupel en trekt ook zo weer weg.
Ik had ook geluk Caro, had een waardecheque van € 10.00 een kortingsbon van € 10.00 en een bonnetje waar nog eens € 5.00 vanaf ging Had dus in totaal 25 euro korting!
Ik probeer mijn vader zo gek te krijgen dat hij mijn droom rok koopt. Helaas zag hij de prijs vlak voordat ik de creditcard kreeg. Maar hij is ge-wel-dig
Hij is echt super ''lief'' Laura! Bij mij zou zoiets echt niet passen daar ben ik te lomp voor maar jij als echt meisje-meisje zou het denk ik juist heeeel goed kunnen hebben!
precies sim echt nooit zoveel geld.. dan maar meer dingen voor minder ipv 1 rok
Zels de helft is nog veel lau.. en ook als er 500 af zou gaan zou ik die rok nog niet kopen qua prijs.. haha
muts_marijke
Geplaatst: 09-09-11 23:11
jee Lau dat had ik er niet afgekeken!
_lautje_
Geplaatst: 09-09-11 23:12
190,- doe ik (pap/mam ), maar ik ben wel een extreem verwend mormel als het gaat om kleding. Ik moet later echt zooooooo'n goede baan gaan vinden om mijzelf te kunnen onderhouden later
Itsme: 690,- is de prijs die overbleef nadat de 50% korting erbij zat...
Sim het is een Paul Smith.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 09-09-11 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben zwaar verwend in paardespul, niet in kleding Ik heb echt zo'n zielig klein kastje. Maar ik vind het helemaal prima Zeus heeft meer dekens dan ik jassen heb