Mootje schreef:Bij mij past mijn BP echt niet onder mijn jasje, of je moet een hobbezak hebben
haha, nee dat gaat bij mij denk ook niet lukken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxDamelzaxX schreef:ik ga van me verjaardagsgeld een nieuw jasje kopenik denk de Pikeur Scarlett. Wilde eerst die met het streepje, maar toch maar gewoon zwart denk ik. Die is namelijk goedkoper en ga ook nog een nieuwe cap kopen.
Mootje schreef:Simmie, Ik ben in 2007 begonnen met crossen en ik heb in 2009 1 cross HC M gecrosst. Ik heb met name de crossen in het westen gecrosst, dus Wieringerwerf, Lisse, Maarsbergen, Vlietlanden, Hooge Mierde, Etten Leur, Princenhage.
Veel crossen heb ik niet gereden. Ik heb drie keer de B gereden, en ben toen doorgegaan in het L. Ik heb dus wel een M-cross gereden, maar alleen niet officieelIk reed ook de regiotrainingen bij Pleun, maar dit was spiertechnisch zo'n aanslag op het paard, dat ik eigenlijk niet meer aan wedstrijden toekwam!
caro29 schreef:Even snel. Da even snel paardrijden en vanavond/morgen weer bijlezen..
@ Mirthe: wat een ontzettend leuk interview staat er van jou op http://www.1pknoord.nl