Mootje schreef:Bij mij past mijn BP echt niet onder mijn jasje, of je moet een hobbezak hebben
haha, nee dat gaat bij mij denk ook niet lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxDamelzaxX schreef:ik ga van me verjaardagsgeld een nieuw jasje kopenik denk de Pikeur Scarlett. Wilde eerst die met het streepje, maar toch maar gewoon zwart denk ik. Die is namelijk goedkoper en ga ook nog een nieuwe cap kopen.

.
want we gaan met z'n allen op een groot scherm voetbal kijken op stal
.

Ik heb gewoon 1 jasje, daar spring en dressuur ik mee. Gaat prima hoor! En ik heb er nog nooit iets over gehoord! Springschoenen had ik van NEW, maar Vorstin heeft het klitteband gesloopt. Ik vond ze wel heel fijn! Ik heb ook nog nepleren van Eskadron, die zijn ook fijn in gebruik. En nog een hoop blauwe pcv-springschoenen. Die zijn voor de crosswedstrijden en ik heb er een paar voor op het land. Makkelijk te vinden als ze ze verliest 
Jammer dat ik je gisteren niet echt gesproken heb, maar we hadden werk te doen
Ik ben benieuwd hoe het boekje er straks uit komt te zien!

met stappen ging het ook al goed,
kon nu ook rechts om draaien, en hij heeft op zijn linker zij gelegen dus hij moest met zijn rechter been meer kracht zetten, om overeind te komen
Ik reed ook de regiotrainingen bij Pleun, maar dit was spiertechnisch zo'n aanslag op het paard, dat ik eigenlijk niet meer aan wedstrijden toekwam! 
Mootje schreef:Simmie, Ik ben in 2007 begonnen met crossen en ik heb in 2009 1 cross HC M gecrosst. Ik heb met name de crossen in het westen gecrosst, dus Wieringerwerf, Lisse, Maarsbergen, Vlietlanden, Hooge Mierde, Etten Leur, Princenhage.
Veel crossen heb ik niet gereden. Ik heb drie keer de B gereden, en ben toen doorgegaan in het L. Ik heb dus wel een M-cross gereden, maar alleen niet officieelIk reed ook de regiotrainingen bij Pleun, maar dit was spiertechnisch zo'n aanslag op het paard, dat ik eigenlijk niet meer aan wedstrijden toekwam!
caro29 schreef:Even snel. Da even snel paardrijden en vanavond/morgen weer bijlezen..
@ Mirthe: wat een ontzettend leuk interview staat er van jou op http://www.1pknoord.nl