Ik zal straks ook rondje bos met Armani, hij heeft 1,5 week vakantie gehad en mag nu weer aan de bak.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladyzwien schreef:bv: haha wat leuk jadie vrouw die daar rijd? of dat meisje die daar stage liep?
heb je haar mail anders pm die maar ff.
ladyzwien schreef:bv: vraag maar even, zij rijd bij hun toch?
Ze heeft ook een dochtertje, als goed is.
BuenaVista schreef:ladyzwien schreef:bv: vraag maar even, zij rijd bij hun toch?
Ze heeft ook een dochtertje, als goed is.
Jah dat klopt.. Een dochtertje van 4.
Rowo: Ik had mij ook al opgegeven. Zelfs met 2 mail adressen (die van mij en van mijn ouders.)
Heb zelfs de verzend emails onthouden, alleen de mailtjes zijn schijnbaar nooit overgekomen. Het is maar goed dat ik er een paar weken later weer achteraan mailde of mijn inschrijving was doorgekomen.. NIET DUS!!!![]()
![]()
Baal wel, maar jah.. Ergens zou het wel fout zijn gegaan. Het is gebeurd.... Maar toch blijf ik hopen dat ik nog mee mag doen...
rowo schreef:BuenaVista schreef:Jah dat klopt.. Een dochtertje van 4.
Rowo: Ik had mij ook al opgegeven. Zelfs met 2 mail adressen (die van mij en van mijn ouders.)
Heb zelfs de verzend emails onthouden, alleen de mailtjes zijn schijnbaar nooit overgekomen. Het is maar goed dat ik er een paar weken later weer achteraan mailde of mijn inschrijving was doorgekomen.. NIET DUS!!!![]()
![]()
Baal wel, maar jah.. Ergens zou het wel fout zijn gegaan. Het is gebeurd.... Maar toch blijf ik hopen dat ik nog mee mag doen...
Ik had via de site opgegeven en direct coupons op gestuurd en geld over gemaakt. Zoe heb ik pas hele tijd later opgegeven, maar sta er gewoon tussen.
Welke rubrieken wou jij dan?