[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:23

Wij hadden kerstontbijt om half 11 dus toen werd ik wakker gemaakt Clown.

Ik zal straks ook rondje bos met Armani, hij heeft 1,5 week vakantie gehad en mag nu weer aan de bak.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:29

Gezellig, al die kerstontbijtjes, ik heb net op de afdeling kerstontbijt gehad, ook wel lekker Lachen , thuis is toch wel gezelliger.

@Hilde: Leuke kado's!! Haha! Ik ga ook naar Jumping Amsterdam Knipoog

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:06

ladyzwien: De eerdere berijdster van Armani mist hem Lachen Lachen... Heb haar maar even verteld dat het super goed gaat met jullie Lachen
Vief: Ik sta voor de zaterdag op de wachtlijst en stond vorige week nog als 6e.. Jij??

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:16

bv: haha wat leuk ja Haha! die vrouw die daar rijd? of dat meisje die daar stage liep?
heb je haar mail anders pm die maar ff.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:00

ladyzwien schreef:
bv: haha wat leuk ja Haha! die vrouw die daar rijd? of dat meisje die daar stage liep?
heb je haar mail anders pm die maar ff.

ik heb haar mail niet.. Kan er misschien wel aan komen.. Dat vrouwtje heet Kim.. (is rond de 28jr). Niet zo groot en met een bos met krullen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:56

Ik moet morgen ook naar Marienheem... heb direct dag 1 al opgegeven. Ben ik iig zeker op tijd. Vind het altijd mega mooi rijden Ja GA er morgen met beide heen in rubriek 1 en 3.

edit:
Ik kwam trouwens weer van een buitenrit met Zetje, was bijna thuis keek ik naar huis; ik dacht VERREK de kerstman met een arreslee lijkt het wel. Kom ik thuis, hadden mijn oom en tante de haflinger ingespannen, allemaal balonnen en bellen aan het paard gemaakt. Zo waren ze aan komen rijden (ze gingen vandaag bij ons eten). Echt een leuk idee... T is jammer dat je op de foto's alle bellen niet kan zien, zaten er echt heel veel aan.

Afbeelding

Afbeelding

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:00

wat een leuke foto;s rowo Haha!

bv: vraag maar even, zij rijd bij hun toch?
Ze heeft ook een dochtertje, als goed is.

Met Armani het bos in geweest het was smoordruk!!
Maar had met me ouders en met opa en oma afgesproken, dus gezellig rondje bos, nog even in het watergespeeld met hond en paard Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:09

druk in het bos ja? Ik ben echt 2 wandelaars tegen gekomen, meer niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:23

BV: Ik ook voor de zaterdag. Weet dat ik in het begin als 11e op de wachtlijst heb gestaan.. Geen idee hoeveelste nu.

Rowo: Leuke foto's! Ik ben ook wel behoorlijk wat mensen tegengekomen in het bos. Was naar huis gewandeld. Woll vond onderweg wel wat dingen spannend, maar in het dorp was ze wel heel braaf Haha!

Heb net allemaal lekkere hapjes gemaakt en ga nu maar eens een potje scrabblen.. Lachen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:20

@Rowo: Leuke foto's Knipoog

Ik mocht eerder weg vandaag, ipv van 15.30 mocht ik om 13.30 al lekker naar huis, scheelt wel.. met donker worden enzo.

Wolin gaat morgen écht weer aan het werk, ze had de vlag uitgehangen en was zo over het terrein gaan crossen.. ze was dus ontsnapt Bloos .. Kan nog leuk worden morgen.

Ik ga me nu even omkleden, zo met z'n allen gourmetten Lachen .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:25

Ik hb net heerlijk Sissi gekeken en ben nu nog maar even aan het studeren.

Rowo: Ziet er wel erg gezellig uit zo met haf en belletjes.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:04

ladyzwien schreef:

Jah dat klopt.. Een dochtertje van 4.
Rowo: Ik had mij ook al opgegeven. Zelfs met 2 mail adressen (die van mij en van mijn ouders.)
Heb zelfs de verzend emails onthouden, alleen de mailtjes zijn schijnbaar nooit overgekomen. Het is maar goed dat ik er een paar weken later weer achteraan mailde of mijn inschrijving was doorgekomen.. NIET DUS!!! Boos! Boos! Boos!
Baal wel, maar jah.. Ergens zou het wel fout zijn gegaan. Het is gebeurd.... Maar toch blijf ik hopen dat ik nog mee mag doen Lachen...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:16

GEFELICITEERD HILDE Go jij! Go jij!

Das balen dan BV Scheve mond
Hopen voor jullie dat je er nog bij kan dan Lachen
Leuke foto's Mandy Haha!

Oma heeft vandaag mijn rijbroek nog gemaakt die ik aan wil naar Zuidbroek. Ben mijn witte zat, en het weer zit erin. Nu een creme HH, alleen dat was laatst fout gegaan met opstappen Nagelbijten / Gniffelen

Eten was weer gezellig, en precies zoals ik voorspeld had kon er een weeshuis mee-eten Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:18

BuenaVista schreef:
ladyzwien schreef:

Rowo: Ik had mij ook al opgegeven. Zelfs met 2 mail adressen (die van mij en van mijn ouders.)
Heb zelfs de verzend emails onthouden, alleen de mailtjes zijn schijnbaar nooit overgekomen. Het is maar goed dat ik er een paar weken later weer achteraan mailde of mijn inschrijving was doorgekomen.. NIET DUS!!! Boos! Boos! Boos!
Baal wel, maar jah.. Ergens zou het wel fout zijn gegaan. Het is gebeurd.... Maar toch blijf ik hopen dat ik nog mee mag doen Lachen...

Ik had via de site opgegeven en direct coupons op gestuurd en geld over gemaakt. Zoe heb ik pas hele tijd later opgegeven, maar sta er gewoon tussen.
Welke rubrieken wou jij dan?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:33

Heeeerlijk gegeten Haha! en het toetje was super (griesmeelpudding Vingers aflikken )

@Mistid: Hahah Nagelbijten / Gniffelen fijn dat je rijbroek weer is gemaakt. Vind crème eeeerg mooi staan Lachen . Heb nog een gloednieuwe witte Cavallo hier liggen, dus eerst die maar 'oprijden' voor ik aan een crèmekleurige begin.

@BV: Dat is wel balen, hopelijk lukt het nog Ja ..

Ik ga heel burgerlijk en saai Bloos , straks richting bed... Zit nu al 3 dagen achtereen te knikkebollen bij m`n moeder in de auto als we richting paarden gaan. 23.30 op bed en dan om 6 uur eruit voor 4 nachten, zijn aardig korte nachtjes achter elkaar..

Morgen weer gezellig kerstdiner en wat leuks doen met de fam.

Slaap lekker alvast Knipoog

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:16

rowo schreef:
BuenaVista schreef:

Ik had via de site opgegeven en direct coupons op gestuurd en geld over gemaakt. Zoe heb ik pas hele tijd later opgegeven, maar sta er gewoon tussen.
Welke rubrieken wou jij dan?

Ik kan alleen op de zaterdag.. Het is jmmr genoeg mis gegaan, maar jah niks aan te doen.. Heel heel misschien heb ik nog geluk..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:30

Doei! goeieavond.

Zijn vanavond uit eten geweest met vriend en schoonouders en oom en tante + kids. Was erg gezellg Haha!.

Waarscheinlijk geen uitgaan avondje voor mij vanavond. Vriend gaat met vrienden naar een kroeg. Maar dat vinden de meiden niet zo leuk daar. Dus ik gister gesmst naar de meiden van wat hun plannen waren, als hun ook niet naar die kroeg wouden konden we wel ergens anders heen gaan. Naja niks geen sms of iets terug gehad. En nou zegt 1 van die vrienden van wim dat 1 meisje naar discotheek gaat. Naja prima, maar vind het gewoon jammer dat ik niks terug gehad heb. Had ook nog wel even ergens heen gewild..
Dus nu zit ik lekker gezellig in m'n eentje thuis Tong uitsteken. Mijn ouders en broertjes zijn bij Viefdepief.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:49

Ik zit al heerlijk heel de avond te studeren. Moet over twee weken een essay van 6000 woorden inleveren en was nog niet echt begonnen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:50

Oh ook al zo'n leuke bezigheid met kerst PB!

@ kim: ik ken het... heb zelf altijd zelfde met vriendinnen Scheve mond Wordt je niet blij van.

Ik ga zo lekker slapen, morgen kw voor 6 al de wekker.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:52

Oeh dat is ook niet leuk PB Knipoog

Mandy: Tja, ben wel even sjacho nu Verward Wil helemaal niet met kerst alleen thuis zitten Nagelbijten / Gniffelen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:59

Ik ga nooit uit met kerst.. 2 kerstdag gaan we altijd eten met familie en kreeg het er niet door om dan gezellig uit te gaan.
Vond het altijd wel een beetje gemeen, maar heb me er maar bij neergelegd en vind het nu ook wel prima Knipoog

Iedereen die het niet zo laat gaat maken, weltruste alvast Lachen

PB: Sterkte Ach gut
Ik heb me voorgenomen om een heel boek te gaan vertalen/samenvatten.
Van het weekend maar eens aan beginnen Ja

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 01:10

Hilde, gefeliciteerd met je verjaardag!

Heeft iedereen tot nu toe een leuke kerst?
Wij hebben al 2 avonden kerstdiners bij ons thuis. Morgen maar even gwoon aan de boerenkool of zo Clown
Was wel gezellg. Maar hetis even lekker om morgen geen verplichtingen te hebben.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 05:01

Dankjulliewel! Haha!
Ik had kim even gered, die is mee uitgeweest. Haha!

Weltrusten. Doei!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 07:17

Goeiemorgen Doei!

Is het toch nog mooi laat geworden dus Haha!

@ vief: haha, dat je dat kan met kerst thuis blijven? Zou ik niet kunnen Veel te gezellig om dan thuis te blijven.

Zometeen op concours en het is zoooooooo koud buiten Scheve mond

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 09:25

Ik ga ook bijna nooit uit met kerst... Ik ben altijd al zo blij dat ik dan een paar dagen rustig aan kan doen na de kerst drukte bij ons op het werk..... Wij gaan zo klootschieten. Iedereen zit altijd te klagen over koude voetjes... Ik heb ze hopelijk dit jaar niet (heb van die overheerlijke thermoboots *LOL*... Klootschieten is een jaarlijks evenement hier.. Vanaf 12uur al aan het bier en 's middags heerlijk gourmetten...