Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jenga_8 schreef:Daarom had ik daar ook graag voor t eerst M willen starten. Het terrein was dit jaar door de verschrikkelijke regenval ook wel kantje boord. Was bijna niet doorgegaan. maarja 1000 starts op zo'n terrein is ook niet niks....
Maar L Castenray is een goede voorbereiding op t M? Ik dacht voordat ik M ga starten nog in de L te rijden bij: Etten Leur, Chaam en Castenray. Waar zou ik dan volgend jaar het beste kunnen debuteren in de M??? suggesties?
jenga_8 schreef:ok dan! Houd m in het achterhoofd!
Ik hoop dat de planning van het volgend jaar een beetje gespreid over het land is... dit jaar was alles in het vroege seizoen in het zuiden en alles na de zomervakantie in het oosten
jenga_8 schreef:westerbork was vorig jaar ook vrij vroeg. maar ik weet niet of die dit jaar nog door gaat ivm problemen met natuurliefhebbers. Wanneer wordt de kalender eigenlijk definitief geplaats, heb ik weer iets om naar uit te kijken...
miss_jumpy schreef:als het goed is morgenavond
Scum schreef:Juni is toch ook niet optimaal. Dan zijn er al heel veel andere crossen. Ik snap wel dat iedereen zit met landeigenaren enzo. Maar in maart/april/mei is veel meer ruimte voor een cross.
Het blijft toch moeilijk met plannen denk ik.