lijkt me echt verschrikkelijk zo'n hernia.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lijkt me echt verschrikkelijk zo'n hernia....
.
ik rijd SGW paarden en geen dressuur/springpaarden
ben je blij dat je door mag omdat je bijna iedere selectie prijs hebt gehad en dan word je 16e op de RK
heb trouwens tot deze zomer met een Lemetex veelzijdigheidszadel gecrosst. Maar ik begon echt te merken dat t zadel mij begon te storen in de cross, en dan vooral met op- en afsprongen en t galloperen op zich!
(alleen mijn portemonnee zegt van niet
)
, dus had ik maar besloten nooit naar een LK te gaan
.
.
Anky heeft bijna 1 uur met eigen commentaar losgereden en daarna haar kür gereden met Crack C. Was echt leuk om te zien
. Ze brengt t allemaal best simpel, goed te begrijpen. Alleen beginnen mijn paarden helaas niet vanzelf te piafferen als ik 'klik' zeg
Het zag er natuurlijk wel echt super mooi uit. En Crack C is ook n geweldig paard
Heb veel met nakomelingen van hem gewerkt, het is dat het dressuurpaarden zijn, want ik kon het er altijd wel mee vinden
Eventinggek schreef:ik cross nu met een Stübben Scandica springzadel maar wacht met smacht op m'n nieuwe crosszadelheb trouwens tot deze zomer met een Lemetex veelzijdigheidszadel gecrosst. Maar ik begon echt te merken dat t zadel mij begon te storen in de cross, en dan vooral met op- en afsprongen en t galloperen op zich!
. Heb dat ding vorige week gekocht. Aangesloten, draaide 3x rond en kapte ermee. Vanmiddag de servicedienst gebeld, opdracht gekregen om het onding te resetten en verrek, hij deed het weer! Klein detail is alleen dat er nu liters water door het wasmiddelenbakje naar buiten stromen ( jep ik was snugger genoeg om meteen de kraan dicht te draaien en de stekker eruit te trekken). Ik wist niet dat ik zo kon vloeken
. Natuurlijk is er nu niemand te bereiken op de servicedienst... Nou van mij mogen ze het ding morgen op komen halen en gelijk een dweil meenemen om de zooi op te ruimen (ik vrees dat ze beide niet doen)
Sterkte met je frustraties!!
wij hebben ook pas een nieuwe wasmachine waarbij er water in de trommel bleef lopen
uiteindelijk toch maar service gebeld en toen bleek t ventiel kapot te zijn en die is gelukkig dus ook helemaal gratis vervangen. Nu is alles weer ok.

ben wel benieuwd hoe t er precies uit gaat zien

heel veel sterkte!
voor Frank. Balen zeg dat ie nog zo lang moet wachten! Wens hem maar heel veel beterschap van mij!
Bij niemand klopt het rooster. Dus leraren die wel les moeten geven maar geen lokaal hebben enz.

Moest daar vorige keer een behoorlijk eind lopen vanaf de trailer en ik kan deze toch al niet vlug omzadelen en er zo weer op springen
Ik was al een aantal jaren niet meer geweest omdat het steeds gelijk met Vlietland viel. Dit jaar weer gegaan, meteen weer de laatste. Wat een elende
. Buiten dat ik 18e stond en slecht gesprongen had vond ik het hele Anky gebeuren een grote commerciele actie. Het was best interessant maar dat in die tijd 2 springringen 3 uur stil moeten liggen terwijl zij op het dressuurterrein bezig is vond ik errug jammer. En dat de prijsuitreiking (Jupiter had prijs) om half 7 is terwijl ze om 10.30 had gereden werd ik ook niet blij van