[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:36

Hmmm ja maar waarschijnlijk is ze daarom toendertijds verkocht. Ik heb haar sportverleden opgevraagd. Bij de 1e die erop reed is alles goed gegaan. De tweede die erop reed heeft alleen maar minpunten gehaald. Daarom denk ik dat er ook meer aan de hand is dan alleen maar niet willen. Haar vorige eigenaar wil graag eerste koop hebben als we haar willen verkopen. Ik heb haar ook nog niet zo lang. Maar we hebben haar gekocht om mij weer vertrouwen te geven in het springen. En het is geen dip. Het is nog nooit goed gegaan! Ja alleen thuis en op les.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:22

hallo mensen!
Ik heb even geen tijd om alles weer te lezen, maar heb de eerste pagina's die ik moest wel gelezen!
chantal -> Die pony is verkocht, want ik had nog maar 1 pony en we gingen ook altijd met de paarden naar wedstrijd, dus moesten we altijd twee keer in het weekend en mijn ouders waren daar wel een beetje klaar mee. Die pony loopt nu L, maar hij doet het niet meer zo goed
Vief--> gefeliciteerd met je stoelendanskampioenschap! Wie is er eigenlijk clubkampioen geworden? En hoe had Cyril gesprongen?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:27

Ik ben bijgelezen, maar alles net zo weer vergeten
fijne parcours van lielle heb ik nog onthouden, fijn dat het weer een stuk beter ging als eerder dit jaar!
reeskees; idd geweldige foto's van jou in Ede
ik ben pas net weer thuis..
eerst van 8 tot 3 naar school en toen nog werken voor een verslag,
en nu nog grieks leren stomme woordjes en gemengde declinatie en comperativus en superlativus

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:31

Klinkt echt vreselijk Jitske
Pff.. ik neem ff een pauze heb het nu al gehad met rex

@ Renske, wat jammer dat het niet meer zo goed gaat met Nairobi. Volgens mij ging het springen van Cyril niet echt geweldig, weet het niet meer precies maar ponybeest was volgens mij veels te sterk. Rowie was trouwens (weer) kampioen geworden (ze rijd volgens mij ook nog in dezelfde klasses als vorig jaar ) en Melany was reserve.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:33

Marieke; wat was er eigenlijk bij jou gebeurd in Bergharen?
Vief; het is ook vreselijk, vraag maar aan Lielle

MJ_

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:26

andrea16 schreef:
Ik heb vandaag maar een dagje vrij genomen, was ontzettend moe en heb even bijgeslapen tot half 2
Kan er nu de hele week weer tegenaan (hoop ik )

MJ: ik heb je filmpje ook even gezien en ik ben het met de tips van de rest eens. Dat met die bakrand moest ik laatst ook doen van mijn instructeur. Ik zag trouwens dat je paard in de wending wat terugvalt, je moet proberen te zorgen dat hij ook daar goed doorgaloppeert, niet jagen maar goed de achterhand eronder. Verder inderdaad veel overgangen rijden. Komt helemaal goed!!

Zo, wat een luxe, op maandag tot half 2 slapen!! Dat pikt mijn baas niet

Jep, dat van die wending herken ik ook wel! Dat maakt ook wel dat een buitenwedstrijd iets makkelijker is dan binnen, met de krappere bochten!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:28

Ik had trouwens ook een makkelijk dagje
Heb vanaf 2 uur vrijgenomen. Snel naar de paarden, os poetsen en op de trailer gezet en naar het strand gesjeesd! En daar was het echt lekker!!

Zonnetje, super strand, bijna geen mensen! Ik heb lekker kunnen galopperen!

Morgen ga ik trouwens echt oefenen hoor, maar vandaag mochten we even de manen laten wapperen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:31

Dat moet af en toe ook, doe ik ook wel eens hoor. Dan heb ik even geen zin in dressuren en dan ga ik lekker in het bos scheuren, heerlijk!

We moeten echt wel flink doortutten als we de 500 pagina's nog willen halen... Maar we hebben de 400 in ieder geval gehaald

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:33

500 moet ook haalbaar zijn, in een ander topic hebben we het voor elkaar gekregen om 40 pagina's in 1 dag te doen ( na héél flink ons best doen) dus die 500 zijn nog best mogelijk

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:34

Pff, ik ga maar weer eens proberen dat stomme grieks te leren..
Als het nou alleen die verhalen enzo waren was het wel leuk..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:35

willen we zelf 500 pagina's halen, of zit er nog een ander doel achter??

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:38

Nieuw jaar, nieuw topic is geloof ik meer het idee

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:05

_Jitske_ schreef:
Marieke; wat was er eigenlijk bij jou gebeurd in Bergharen?
Vief; het is ook vreselijk, vraag maar aan Lielle

Ik wil er niet over praten (waar is die keihard huilende smilie gebleven?!)

Ja, ik zal het maar bekennen he, iedereen kan natuurlijk op startlijsten kijken: ik had 157 punten met Rex.
Afgelopen week gelest, liep hij super. Vrijdagavond nog een half uurtje gereden en proefje geoefend, weer super. Ik dacht echt dat het nu toch moest gaan lukken.

Al vanaf het begin met losrijden wilde Rex het bit niet aanpakken, maar dan ook echt he-le-maal niet, liet zich dus helemaal los van voren (wel in de krul). Op mijn been schoot hij wel naar voren, maar nam mijn hand niet aan. Dus als ik maar een volte wilde rijden en een beetje stuurde stond ie zowat stil. Ik wilde eerst niet starten, maar ben uiteindelijk toch de ring maar ingegaan. Daar was het hetzelfde liedje en in de slangenvolte in galop rende hij zelfs achteruit. Drama dus.

Gister gesprongen in de buitenbak thuis, ging zo lekker dat ik uiteindelijk bij een flinke oxer van 1.20 maar gestopt ben.

Rara wat is er aan de hand met Rex???

Ik zelf denk dat hij het binnen eng vindt en zich daarom helemaal afsluit, iets anders kan ik niet verzinnen. Zo meteen komt de ostheopaat weer, want ik wil ieder rugprobleem uitsluiten (kan het me bijna niet voorstellen, want hij liep afgelopen week echt goed!)

Wilde ik vanavond naar oefenspringen in Wanroij, stond Pico gister weer met een dik been....was nu al wel bijna helemaal dun, maar ik ga maar geen risico nemen.

Met Rex ga ik dus maar zoveel mogelijk in de binnenmanege rijden, eens kijken of dat helpt. Iemand verder nog een idee?

Ohja, ben al bijna bijgelezen en vanavond zal ik ook op jullie reageren....vond het ook zo laf om maar niet te vertellen hoeveel punten ik had

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:09

oh wat lekker MJ!!
deze week geef ik Twinkeltje maar wat rust!! alhoewel...
vandaag eerst in de stapmolen en daarna gelongeerd(gewoon lijn aan halster) Hesterv was aan het rijden en Twinkel ging als een knorrend varken door de bak heen met skies aan had ik zo meegelift en toen kwamen er nog van die kleine koters voorbij rennen, nou toen barstte de bom helemaal... wat een energie

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:09

ach marieke

Je weet dat het erin zit, dus uiteindelijk komt het er echt uit!!!

Ja RT, op het strand was echt lekker! Zit jij nog een beetje in de buurt van een strand eigenlijk??

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:12

Bento wat een schatjes, wel lekker goedkope verjaarskadootjes zo
of krijg je dan ruzie met je dochter?

Simmie gefeliciteerd.
Lielle 't is toch geen geintje van je huis je had Raimaer wel fijn aan het lopen zo te lezen.

Gomir het was best druk ondanks dat J. Boots bouwde
Ik hoorde dat RAP 3 keer niks was. Die waren om 11.00 al klaar met het B. Info komt wel van mevr. Robertson

Marieke dat is echt balen. Zowel van Rex als het been van Pico.
Ik kan je helaas geen tips geven.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:16

ah arme Marieke.. ik dacht echt zo...goh die punten zijn toch goed, maja foutje gelukkig dat je weet dat hij het wel kan

MJ: niet bepaald...toen ik nog in NH woonde was het ongeveer 30/40 min met de kar. maar ik wil binnenkort toch wel eens heen

GvdT: dat kan zowat niet joh... er deden volgens mij al meer dan 20 mee in het oefen Hoog..en een zootje in het oefen laag... en ze begonnen om 10uur! ik zal een vriendin vragen, die reed namelijk mee in het B/L

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:17

balen Marieke
ik zag zondag de uitslagenlijsten toen ik met een vriendin mee was die in de B reed en ik zag jou punten en dacht echt: huh? wat is daar gebeurd?
hopelijk gaat het de volgende keer beter!
Is wel flink k*t gevoel als het de hele week zo super gaat en dan met wedstrijd ineens echt k*t! heb ik ook wel eens gehad.. dan baal je echt flink..
Ook balen van Pico's been, gelukkig is het nu alweer een stuk dunner

Strand.. wilde dat ik zo even naar het strand kon gaan rijden!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:29

heel bericht geschreven is ie zomaar weg.

RT Tjerk was rond 12.00 in Haarlem en toen schenen de B ruiters die bij RAP reden al terug te zijn. Daar had zijn moeder het over.

Ik hoorde zondag ( verwijtend) dat ik ook mee doe aan een rage.
Het schijnt in te zijn om te lessen bij Marcel, Ronald, Rom of Marco.
Ik wist het ook niet, weet wel dat ik, samen met een vriendin, de enige bij ons uit de buurt ben die bij ronald lest en dat al bijna 10 jaar
Zou ik dan trendsetter zijn , van Rom heb ik ook al een aantal jaar sgw les.
Ben ik zo maar hip zonder dat ik het weet

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:31

Mijn spreekbeurt schiet echt niet op zit nu nog maar op 1900 woorden..
Dat is misschien net 2 minuutjes :S

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:43

renskek ik heb je ff genomineerd bij de ava top 5

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 20:49

Marieke, joh wat balen! Daar zou ik ook goed beroerd van zijn Het zou voor mij in 1e instantie als een mondprobleem klinken, maar dan vind ik het wel heel vreemd dat het thuis wel fijn gaat.

Jitske, sterkte met Grieks

En idd, een nieuw jaar en een fris begin

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 20:50

Ach en Marieke, je was iig geen laatste.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:51

nou, dan hier nog een berichtje voor een fris nieuw jaar!

Houden we dit tijdelijke subforum voorlopig nog gewoon??

Ik ga er vandoor, prettige avond allemaal

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:52

dankje Lielle, ik moet het nog even een halfjaar volhouden, dan laat ik het vallen
sta voor grieks ook een 5 op mn rapport..
maarja, is op te halen..