[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:29

@ alle zieken beterschap!
@ Evelien volgens mij is er in maart een leuke veuling in Luhmuhlen voor eventingpaarden.
@ Sannn ik ken het gevoel. Super irritant als een paard 1 uurtje per dag niet gewoon even mee wil werken.
@ Tody volgens mij vragen ze veel geld voor die Zurich. >20.000 dacht ik. Heeft hij ook niet op sporthorses gestaan?

Ik ben ooit in Artis geweest maar kan het mij niet meer herinneren, Blijdorp ben ik ook geweest maar kan ik mij ook niet herinneren en in dierentuin Emmen heb ik gewerkt. Alleen ben ik er niet meer geweest sinds ik er niet meer werk. Ga binnenkort maar een abonnement aanschaffen. 3x heen en het is er uit. Kan ik ook lekker met mijn nichtje heen.
Net gereden en ben even helemaal klaar met de schimmel. Op deze manier rijden wil ik niet en raak ik steeds minder gemotiveerd. Ik heb geen idee meer hoe ik het moet oplossen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:33

Caro wat is er precies met de schimmel dan? :(:)
Mooie schoenen Lau!!

Mijn dag valt te omschrijven als: Hatsjoe hatsjoe, snotter snotter. ^)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:52

Evelien sterkte met je enkel
Lau beterschap. Gave schoenen
Artis vond ik erg kleine hokken hebben toen ik er was. Burgers vind ik beter. De mooiste dierentuin waar ik geweest ben is in Wenen bij Schonbrunn
Mistid fijn dat je kon ruilen
Sann balen dat What lastig was en je last hebt van meelezers
Danielle ik ben benieuwd of je zadel je bevalt

Die micklem is misschien ook wat voor Ferrose, jammer dat je het niet eerst kan testen want Ferrose is enorm zeikerig op harnachement

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:00

Avond!
Ik zou heb mijn afspraken van gisteren in Diever/Hollandscheveld verschoven naar morgen, maar volgens mij wordt het morgen weer zo'n prutdag met harde wind :+ Ik hoop dat het meevalt, want wil er eigenlijk wel heen.

Caro: Balen dat de schimmel niet zo lief was
Evelien: Sterkte met je enkel!
Lau: Wat een gave schoenen!
Evony: Ik vind die Zurich wel leuk zo op die site

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:08

Hoi hoi

@ Mirthe wat een onwijs lompe opmerking van je vader zeg! :x ik hoop voor je dat ze je neus niet nogmaals hoeven te breken.
@ Evelien wat balen dat je voet zo'n pijn doet!!! Dan heb je groot gelijk dat je niet gaat werken.Mij helpt zo'n warmtekussen gevuld met pitten super. Is het proberen waard :)
@ Laura beterschap en veel plezier bij de dierentuin!!
@ Noor gauw beter worden! En hopelijk krijg je de plintjes af van de week.
@ Renske jij bent lekker bezig met de paardjes! Succes morgen.
@ Snoekiej lekker aan het werk dus. Fijn dat Vorstin vandaag gedaan wordt.
@ Sannn balen dat What stout was. Wat deed ie?
@ Kimdepim fijn dat ze zich, hoogdrachtig nog zo goed voelt.
@ Caro wat jammer dat het niet wil met de schimmel.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:01

Er is trouwens paardensport op Eurosport! WB springen in Mechelen en aansluitend de dressuur :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:03

Ik heb een zwak voor Artis, komt ook omdat ik daar 6 weken stage heb gelopen bij de grote roofdieren (leeuwen enz)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:39

:wave:

Ik ben niet zo van dierentuinen, pretparken, musea.. Vind het altijd even erg leuk, maar dat leuk duurt te kort voor de entree die je ervoor betaald :+

Roos: Hoofdstel staat echt heel erg mooi! Ik heb er toen ook nog over na zitten denken, maar heb inmiddels een ongebroken bit en dat heeft hier alle problemen opgelost :D
Kim: Wat leuk dat Sofie nog zo lekker fris is!
Mootje: Wat heb jij nou weer uitgespookt met je auto? :P
Noor en Lau hebben nieuwe schoenen gekocht :D
Sannn: Vervelend dat What zo stout was!

En de rest ben ik een beetje vergeten.. Ik heb wel lekker gereden. Wat wel fijn is aan het rijden van een ander paard is dat je je eigen weer meer gaat waarderen. Vond Woll opeens een stuk minder traag :D Had nog 2 kleine steiltjes in de bak gezet en wilde nog even extra aan mijn houding boven de sprong gaan werken, maar Woll werkte niet mee en ging opeens als een raket over de hindernissen.. Volgende week weer een springlesje gepland staan en wil eigenlijk ook een drs lesje gaan afspreken. Voor kerst wat geld van mijn opa en oma gekregen en kan ik daar mooi voor gebruiken. Echt al heel lang niet kunnen (prive)lessen, alleen wat groepsspringlessen gereden dus daar kijk ik wel erg naar uit :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:45

AntheaV schreef:
Er is trouwens paardensport op Eurosport! WB springen in Mechelen en aansluitend de dressuur :)

Ja! Ik ben aan het kijken.

Zou Mo ondertussen al thuis zijn :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:51

Ik ben thuis *\o/*
Brandstofpomp vindt het blijkbaar niet leuk als je bijna altijd helemaal je tank leeg rijdt O:)

Lau, Wat zijn die mooi!
Vief, Ga jij zo snel door een museum dan? Ik ben voor bijvoorbeeld voor 7 euro de Copola van de St Pieter in geweest en ik kwam er 4 uur later naar buiten!
Noor, Schoenen kopen terwijl je ziek bent :+
Sannn, Had What nog grapjes?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:53

Dat flexibel springen is idd echt ideaal.
Mirthe dat is handig dat je collega wel wil ruilen. Jij ook eens een vrije avond!
TG nu wel met kachel aan op het kantoor?
Evony mooie schimmel. :j Op dat 1e filmpje brengt mijn springinstructeur hem voor. :D Grappig.

Ik ben echt vet moe. Paarden hebben ook al veel te lang stil gestaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:00

Joki, er is een website, ik dacht paardnatuurlijk, en die verhuurt allerlei bitloze hoofdstellen waaronder de multi bridle. Dat werkt met bit hetzelfde als de mijne. Dat hoofdstel kan ook bitloos of als kaptoom gebruikt worden. Op de neusriem zit een ringetje en daardoor is dat hoofdstel niet toegestaan bij de KNHS. Om te proberen maakt het niets uit.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:01

Mootje: Haha oops := Vriendje had het van de week nog mooier. Die was met de truck op pad en ik kreeg een foto dat ie stuk was en dat hij op de monteur aan het wachten was. Bleek dat hij op de laatste dieseldampen naar het tankstation was gereden en daar net iets op een heuvel of iets had gestaan. Want hij wilde niet meer aan, idee dat de brandstof wel eens op kon zijn was niet in hem opgekomen omdat hij er net 800 liter diesel in had gedaan, maar schijnbaar was er dus net lucht in gekomen.. :')

Musea vind ik eventjes leuk, maar 4 uur erin ronddwalen lukt me echt niet. Uurtje dan heb ik het wel weer gezien :o Samen Joost naar centerparcs was ook niet echt een succes. Na 2x de golven, 3x de glijbaan en alle badjes gezien te hebben hoef ik er echt niet meer in.. Vraag me echt af hoe mensen het een hele dag volhouden in zo'n zwembad :+

Danielle: Lief trouwens dat je het voor mijn schimmel opnam :D Wilde net een treurige smiley plaatsen toen niemand schimmels mooi vond, maar dat hoefde niet meer :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:06

Vief, ik rij meestal door tot een bereik van 10km, ofwel een halve liter diesel. Volgens de meneer van de ANWB kan dit er al voor zorgen dat de auto ermee stopt.... Ik had nu nog 100km bereik :')
Vond het doodeng, stond op een megadruk kruispunt op een smalle strook tussen N-weg en busbaan :=
Hihi, ik vind daarentegen het strand of zwembad niets.... Toen ik naar de thermen was geweest, was ik na 3.5 uur er ook weer klaar mee!
Ik ben gelukkig niet de enige die het overkomt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:11

Oww bah, dan ben je ook wel op een rot stuk gestrand... Zul je net zien van je bereik :')

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:13

Fijn dat je binnenkort ff paar privelesjes kan doen Vief! Wel lekker voor je weer op cc gaat. :)
Hahaha, had je je brandstoftank leeg Mo. Sorry, kan het niet laten om stiekem wat te lachen. :D What had inderdaad genoeg grapjes, uiteindelijk liep hij lekker onstpannen de hele bak door zoals ik wou. Wel goed voor mijn geduld die grapjes. ;)
Vervelend dat je zo moe bent Margriet, hoe gaat het met Roelof?

Ik ga zaterdag nieuwe laarzen kopen! Weet alleen niet welke... Wil graag Deniro's maar dat is zo'n rot eind weg. Ga dus nog maar even kijken hoe of wat.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:16

Vief, daarvoor was er helemaal geen vluchtstrook, dus ik had nog soort van mazzel :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:18

Wat een leuke kurmuziek heeft Scandic. Blijft een heerlijk beest!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:19

Sannnn schreef:
Ik ga zaterdag nieuwe laarzen kopen! Weet alleen niet welke... Wil graag Deniro's maar dat is zo'n rot eind weg. Ga dus nog maar even kijken hoe of wat.

Onzin...25 min rijden in Amersfoort ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:21

Oh Mo, dat lijkt mij echt doodeng! :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:21

Zijn ze in Amersfoort Bianca? Waar dan??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:23

Eef, terug naar huis ben ik dwars door Leiden gegaan en via de A4, ipv door Wassenaar.... Anders had ik 20km lang geen vluchtstrook gehad. Ik mocht van de ANWB-meneer ook alleen rechts rijden :=

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:24

Vief: fijn dat je een paar lesjes kan nemen met Woll!
Mootje: stond met een lege brandstoftank. Lijkt me echt schrikken!
Sann: ik snap dat je de grapjes van What op een gegeven moment beu bent. Maar dat ben je zo weer vergeten als het fijn gaat.
Margriet: is erg moe.
Noor: beterschap!
Evelien: beterschap!

Dat was even mijn snelle bijleesactie. Mijn nieuwe werk heeft als regel dat je geen enkele website mag openen die niets met werk te maken heeft. Hotmail hebben ze ook afgesloten. Dus het is bijna onmogelijk om het hier bij te houden nu.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:25

Sannnn schreef:
Zijn ze in Amersfoort Bianca? Waar dan??

Hyppostyle .. :D daar komen de mijne ook vandaan, klein winkeltje maar om te passen hebben ze alles.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:27

:D Ik vindt schimmels leuk! :D Moet ook wel, er staan nog 3 schimmels op stal in de leeftijd van 1 tot 3. :+
Ai moo gelukkig ben je nu weer thuis.