Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat het meevalt, want wil er eigenlijk wel heen.
ik hoop voor je dat ze je neus niet nogmaals hoeven te breken.

Had nog 2 kleine steiltjes in de bak gezet en wilde nog even extra aan mijn houding boven de sprong gaan werken, maar Woll werkte niet mee en ging opeens als een raket over de hindernissen.. Volgende week weer een springlesje gepland staan en wil eigenlijk ook een drs lesje gaan afspreken. Voor kerst wat geld van mijn opa en oma gekregen en kan ik daar mooi voor gebruiken. Echt al heel lang niet kunnen (prive)lessen, alleen wat groepsspringlessen gereden dus daar kijk ik wel erg naar uit

Op dat 1e filmpje brengt mijn springinstructeur hem voor.
Grappig.
Vriendje had het van de week nog mooier. Die was met de truck op pad en ik kreeg een foto dat ie stuk was en dat hij op de monteur aan het wachten was. Bleek dat hij op de laatste dieseldampen naar het tankstation was gereden en daar net iets op een heuvel of iets had gestaan. Want hij wilde niet meer aan, idee dat de brandstof wel eens op kon zijn was niet in hem opgekomen omdat hij er net 800 liter diesel in had gedaan, maar schijnbaar was er dus net lucht in gekomen.. 
Samen Joost naar centerparcs was ook niet echt een succes. Na 2x de golven, 3x de glijbaan en alle badjes gezien te hebben hoef ik er echt niet meer in.. Vraag me echt af hoe mensen het een hele dag volhouden in zo'n zwembad 
Wilde net een treurige smiley plaatsen toen niemand schimmels mooi vond, maar dat hoefde niet meer

What had inderdaad genoeg grapjes, uiteindelijk liep hij lekker onstpannen de hele bak door zoals ik wou. Wel goed voor mijn geduld die grapjes.