L is te groot denk ik voor Beat! Die is natuurlijk maar 1,58 en heeft van CC ook maat M!
Je mag ze in elk geval altijd proberen
sanurie
Geplaatst: 09-09-11 15:09
Middag!
Zo weer paar uurtjes school gehad, straks werken. Gister me springles ging was 10x niks, was niet moe maar me spieren deden het gewoon niet. Stond ook stijf van de spierpijn. Dus kwam steeds niet fijn mee. Het liep gewoon niet, later ging wel iets beter maarja...
Morgenochtend lekker trainen @ Lunteren Voor volgende week. Dan gaan we naar Heino! Ontzettend veel zin in. Door omstandigheden heb ik eind mei me laatste cross gereden dus hopelijk werken de weergoden mee en gaat de wedstrijd door!
Margreet: Leuke foto van Sam! Hilde: Dat paard TG: Leuk dat de Vos klaar is voor Texel! Heleen: Gefeliciteerd Ik had al gezien, maar dat paar van Mirthe was niet. Jeetje, schrik je je ook dood!
caro29
Geplaatst: 09-09-11 15:13
@ Evony mijn merrie heeft dunne benen en ik heb de CC boots. Zijn nog nooit gedraaid. @ Lautje ideale oplossing. Rijdt je moeder niet?
Ik heb weer teveel uitgegeven in het centrum. Een heel gaaf shirt bij steps en 1 paar grijze laarzen. Iemand nog interesse in 2 nieuwe fleece dekens mt 185 [EA-TK-AP] 2 nieuwe fleece dekens maat 185
Sannnn
Geplaatst: 09-09-11 16:10
Dat zou ideaal zijn Lau. Hoelang is je herstel periode zeggen ze?
Ik heb een stage! Wel weer k*t geregeld van school, ze hadden ze verkeerd voorgelicht. Zit niet in mijn 3e stage maar in mijn 1e stage..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-09-11 16:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Dankjewel voor het meeleven! Ul is gisternacht naar een stal gebracht waar 3 wonden zijn gehecht en hij heeft schaafwonden. Meer weet ik zelf ook nog niet. Arme vriend
Jeetje Mirthe wel schrikken zeg! Dat had heel anders af kunnen lopen! Sterkte met Ul! Sofie ik heb ook kootbeschermers achter om. En bij mij helpen ze wel. Ik heb ze destijds gekocht omdat als W debiel ging doen zichzelf verwonde net onder de kogel en boven de kroonrand. Heb ze nu ook altijd met crossen om.
Ik zal zo ook W gaan trainen en alles inpakken voor morgen naar Texel!
Sim
Geplaatst: 09-09-11 17:44
Foto's van Brugge staan er (eindelijk) op! Thanks Arie! Mooie foto's weer!
@ Snoek, veel succes dit weekend! @ Mirthe, gelukkig valt het mee met Ul.
Nou, Jer heeft me toch een spannende dag vandaag Wat een bangeschijterd! Bos/duinritje gemaakt, duinen waren héél eng. Gelukkig mocht hij bij Mootje op schoot Ook even (illegaal en aan de hand) op het strand gekeken, daar ontspande hij gelukkig wat en toen zijn we héérlijk teruggereden. Net ben ik naar het zomerhuis van Margriet gewandeld met hem, daar mag hij los in de bak staan. Onderweg kwamen we bruine koeien , mannen op skeelers én een ligfiets tegen. Vooral de ligfiets was levengevaarlijk Maar goed, hij staan nu even lekker buiten (uiteraard begint het net te regenen) en hij zit van top tot teen onder het zand
Straks lekker eten en alles klaarmaken voor morgen!
Heb je nog een foto van je laarzen Marijke???? Ik kan ze namelijk niet meer herinneren!
Zo weer gewerkt, zo lekker me bedje in! Morgen trainen @ lunteren Ik hoop echt dat volgende week doorgaat! Weet iemand of de bodem in Heino wat water kan verdragen of dat het al gauw een pap bende is???
zo ben er ook weer.. marijke mooie laarzen. ook mooi shirtje caro mirthe gelukkig een paar wondjes moeten hechten. had ook veel erger kunnen zijn. sann heeft een stage maar weer niet helemaal handig van school. nou je eerste dag daar maar even duidelijk maken dat het je 1e stage is. sim/sann mooie foto's