Teegee: ik ben zojuist gebeld en ik ben afgewezen. Ze vonden dat ik te weinig ervaring had en te hoog geschoold. Achjah ik ben een keer een stukje verder gekomen dan een sollicitatiebrief.
jah heb je al gezegd. Ik ben ook bij ze langsgeweest in Breda, maar ze willen me niet inschrijven. Ze nemen geen WO-geschoolde mensen op in hun bestand. Heb daar ook aangegeven dat ik niet perse een baan op WO niveau hoef, dat HBO ook goed is om te beginnen en als er doorgroeimogelijkheden zijn zelfs op MBO-niveau. Maar helaas ze wilden me echt niet inschrijven bij adrem.
TeeGee
Geplaatst: 25-11-10 16:28
Wat raar zeg, dit staat op hun site: Ad Rem werkt uitsluitend voor young professionals op HBO- en WO-niveau. Dat betekent dat we je kansen en mogelijkheden in de arbeidsmarkt als geen ander kennen.
Volgens mij trekt de markt wel weer wat aan, heb steeds weer meer plaatsingen voor personeels advertenties.
Sannnn
Geplaatst: 25-11-10 16:36
Sterkte Corien! Wat balen Sussie.
Verder van mijn kant goed nieuws, kom net terug bij de chirurg. Geen operatie!! Wel iig 3 maanden revalidatie bij de fysiotherapeut.Ik ben te hypermobiel, dat heb ik wel vaker gehoord. Maar nu bleek het weer.. Mijn handbotjes gaan soms over elkaar heen zitten omdat al mijn ligamenten te 'wijd' zijn. Dus mijn hele pols is instabiel en dat doet zeer.. Zal altijd aandachtspunt blijven en het wordt beter naarmate je ouder wordt zei die. Maar nu iig 3 maanden fysio dan moet het weer zo goed als goed zijn! Volgende week dus maar eens met school overleggen hoe of wat verder.
Lees later vandaag verder goed bij. Ga nu gauw Vero even doen voor het donker
Dat is goed nieuws Sann! Dan kun je tenminste gewoon verder met je studie
Teegee: jah ik vond het ook heel vreemd. Maar tegen mij zeiden ze dus echt dat ze nooit functies op WO niveau hadden. Tsjah en als ze me dan niet in willen schrijven dan houdt het voor mij ook op.
Ik ben echt niet productief vandaag. Ben morgenmiddag wel lekker vrij Hopelijk valt het weer mee en kan ik even lekker buitenrijden.
Echt vreemd Sussie, ik ga even mailen voor je
Sannn, goed nieuws!!! Wat fijn!
kimdepim
Geplaatst: 25-11-10 17:20
Wat jammer Sussie
@ Sann: Dat is wel goed nieuws zeg!
@ TG: lekker morgen middag vrij .
Ik zal zo vast wat spulletjes klaarzetten voor de wedstrijd morgen. We hoeven pas 11 uur hier van huis weg morgen ochtend, dus dat is wel een prima tijd. Ga straks na het eten beide paarden nog even rijden en de schimmel moet even gewassen worden. Hopelijk houdt hij zich wat schoon, zodat ik morgen ochtend niet weer hoef. Tot nu toe gaat het redelijk goed. Morgen ochtend meteen maar even checken en waar nodig is bijwerken . Verder kan ik mijn wedstrijd laarzen en spul vast inpakken. Zadel had ik gister al even goed gepoetst, dus daar zal ik straks na het rijden nog even een doekje over halen. Hopelijk gaan ze net zo fijn als vorige week .
Ik ga opruimen en zo lekker naar huis. Even Ttje zn deken wisselen want hij was al hard aan het werk gezet door vriendje dus ik mag lekker uit met schoonmams vanavond.
Sussie, Wat balen zeg! Wel inderdaad fijn dat je een keer op gesprek bent geweest Kim, Alvast succes! Wat apart, zo'n wedstrijd op vrijdag TG, Dat wordt dan vast gezellig vanavond
Hele dag wel mee gelezen, maar geen tijd en zin om te reageren. Eens zien wat ik onthouden heb (erg weinig vrees ik)
Allereerst uiteraard mega veel succes en sterkte voor Corien, ook al heeft ze het waarsch al lang en breed achter de rug!
@ Kim: Alvast heel veel succes morgen. Waar ga je starten? Heb je altijd hulp op een door de weekse dag concours? Had ik dat maar
@ Karen: echt ideaal dat Rem ook kan longeren. Dat scheelt een bult tijd en kan je ook eens wat anders s avonds. K ben jaloers
@ Sussie: wat balen van je afwijzing. Maar als ik het goed begrijp had je het wel een beetje verwacht? Naja wat je zegt is helemaal waar: Je bent wel uitgenodigd en dat is al meer dan alleen een brief schrijven. Hopelijk vind je snel wat...
@ Sann: Jeetje dat is wel super zeg!!! Dat is goed nieuws
Ik ben nu bij vriendlief. Uit het werk direct Zetje gelongeerd en de bak gesleept zodat ik hopelijk morgen nog gewoon thuis Avi kan doen (ivm de vorst). T is wel echt een stuk kouder ineens zeg, BRRRRRRRR
Teegee: fijn dat Rem af en toe je paarden wil longeren! Mootje: hier heb je regelmatig vrijdagavond wedstrijden. Die beginnen dan om 16u. Rowo: ik zag het inderdaad al aankomen. Ze gaven zo expliciet aan dat ik geen ervaring heb en dat ze daar wel naar op zoek zijn, dat ik de afwijzing al wel verwacht had. Ik hoop dat het niet te hard gaat vriezen, want ik wil ook graag nog rijden de aankomende dagen.
Avond! @ Corien, hopelijk is het meegevallen! @ Sussie, jammer van je solli! Fijn dat Pancho weer goed is! @ Mandy, slim dat je de bak gesleept hebt! Hebben ze bij ons op stal ook gedaan, want ik werd gebeld of ik kwam vanavond, zo niet konden ze alvast gaan slepen!
Vandaag naar een congres voor jonge ambtenaren geweest. Veel geteut. Daarna bij een verf en behangwinkel inspiratie opgedaan en zondag gaan we een tekening laten maken bij 't Keukenhuys. Daarna lekker gegeten bij een vriendin. Morgenvroeg Jer trainen en daarna heb ik met een andere vriendin afgesproken voor lunch en een rondje stad in Alkmaar. Kan ik de rest van het weekend lekker studeren (jeeeeh).
bianca1980
Geplaatst: 25-11-10 21:56
SUSSIE @ wat balen zeg....maar ja, weer verder zoeken dan maar. SANN @ toch wel fijn dan ?? nu maar wel hopen dat je hand niet altijd teveel pijn bezorgt. KIM @ succes !!
Ik heb vanmorgen even een rondje voor mezelf gesprongen op de vereniging...heerlijk. (op 1 hindernis na dan, daar gingen we dwars doorheen bij de 3e keer.. Bull keek even helemaal niet of zo, maar er lag dus een balkje bij..!! had hij niet gezien denk ik... Ik rolde er zowat af, maar hij kwam bijtijds overeind.) Daarna gelijk weer onverschrokken verder, dus hij is wel cool.. in het hoofd in dat opzicht.
Snoekiej
Geplaatst: 25-11-10 21:58
Goedenavond! Kom net bij Mr. Ed en Hypoplaza vandaan. Bij Mr. Ed kon ik geen winterjas vinden, maar ik liep langs het Pikeur rek (had ik niet moeten doen natuurlijk ) en voelde daar aan een wel heeel erg zacht mooi vest/jack. Deze: Zonder de 20% korting had ik hem niet gekocht, dus die actie kwam goed uit En heb ook nog de teugels gekocht waar Mootje het over had, van heel zacht leer met stops eronder. Toen nog naar Hypoplaza om verder te kijken voor een jas. Vond de KWPN Bomber wel lekker zitten, maar had het idee dat hij een beetje propperig stond. Ga morgen miss nog ff terug om te kijken En nog een suf iets, die handschoenen van Roeckl die ik heb gekocht zijn te groot Heb niet opgelet, dus kan ze morgen weer gaan ruilen
Balen dat je niet aangenomen bent Sussie Wat een supernieuws Sannn!!!!!!! Lekker dat je morgenmiddag vrij bent TG! Ik ga ook even buitenrijden morgen, ff naar het strand Succes vast Kim Leuk weekend ga je tegemoet Noor
Mooi vest Je hebt de teugels dus kunnen vinden! Welke maat had je dan meegenomen? Noor, Jouw vrijdag klinkt goed Ik moet deze week helaas gewoon werken!
Ik heb net mijn manden in de badkamer gere-organiseerd. Ik ga denk ik zo maar schuiven met meubels
Dat ziet er uit als een heerlijk en warm vest Snoek. Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor een leuke jas.
bianca1980
Geplaatst: 25-11-10 22:24
Mootje schreef:
Ik heb net mijn manden in de badkamer gere-organiseerd. Ik ga denk ik zo maar schuiven met meubels
verveel je je... dan mag je bij mij wel komen hoor .... weet nog wel wat klusjes...
MARKdeGROOT
Geplaatst: 25-11-10 22:30
net terug van hulten, was weer even gezellig!
In de B 1 stop, beetje onverwachtse hindernis, maar toch nog 3e. En de L gewonnen, erg fijn gereden dus!
EvelienH
Geplaatst: 25-11-10 22:37
Sussie: Jammer! Sann, dat is goed nieuws! Echt fijn dat je niet onder het mes hoeft. Kim: alvast succes voor morgen! Bianca: Fijn dat Bull het weer zo goed deed! Shanouk: Leuk vest, die hebben wij ook in de winkel hangen. Lijkt mij een heerlijk warm vest.
Ik ben net terug uit Hulten. Wendel was een verschrikking, ze liep als een kip zonder kop rond. Inspringen ging super maar zodra je de ring in komt is ze helemaal de kluts kwijt. Rondje B heb ik veel gas gegeven zodat ze bleef galloperen, dit ging een stuk beter dan de BB. Ik had een paar balken maar wel een goed gevoel, kon tenminste rijden. Het is zo frustrerend, die merrie heeft zoveel kwaliteit maar ze laat zich gewoon niet rijden. Komt wel goed, met veel geduld...... Borex was in de B super laks, die meter vind hij echt niet boeiend. Rondje L had ik 1 balk, door mijn gepruts. Verder sprong hij super!