Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb je geen sterke charmante buurmannen die dat even willen doen? 
.
).
. Wel fijn dat je er toch nog met de bus kan komen 
! Niet leuk dat er zoiets net voordat jij van start mocht gebeurd
. Maar gelukkig ging het toch goed bij je
.
! Er waren maar 3 foutlozen in het tweede parcours
.

Erg mooie hindernisse, en een hoop leuke technische dingen. Bij de tweede waterbak zijn we een tijdje gaan zitten, en daar hebben we echt genoten. Op een gegeven moment kwam (vlak voor Oliver Townsend geloof ik) een ruiter in het roze, die zo ontzettend netjes door de lijn heen ging, dat ik echt een brok in mijn keel kreeg
Daarna nog winkeltjes wezen kijken, en niets gekocht
Ik wilde een 5-puntsborsttuig, maar ik heb er geen gezien die aan mijn eisen voldeed. Sommige super leer, maar dan weer gouden gespen. Na de winkeltjes zijn we op ons gemakkie naar huis gereden, en zijn we nog ff langs de Mac geweest
)

En bambi was braaf met een beetje sedalin,
en veeel koekjes

De buitenbak was alleen zeiknat geregend dus het ging niet zo fijn. In die proef moet je heel vaak middengalop, niet zo handig dus.
Had ook geen wp. 
Volgend jaar moet ik nog een xtje proberen te winnen en dan mag ik de beker houden.
Volgend jaar dus nog 1 keer proberen te winnen en mag je hem houden. Wel balen van je dressuur met Uk, maar wel goed van Jorrit!

goeiemorgen
. Zal daarna even de stad in snel wat ophalen, dan gauw naar huis eten en daarna club lesje met Sofie.
leuke foto.
. Die hindernis is elk jaar weer iets moois om te zien, vond die ook erg gaaf!! Ben benieuwd hoe Vorstin eruit ziet nu ze geschoren is!
Ze stopt dan ook nooit he, gaat niet aan de kletter, draait niet om.. Als ze wat spannend vind, gaat ze even kijken of laat ze iets haar kont zakken, maar dan loopt ze gewoon zo braaf door. We hebben op een heeeeeeeel smal stoepje gelopen
, voetje voor voetje achter mijn moeder aan
.
.
WolinLotte schreef:@Snoekiej: Ik denk dat de amazone in het roze Madeleine was. Die hindernis is elk jaar weer iets moois om te zien, vond die ook erg gaaf!! Ben benieuwd hoe Vorstin eruit ziet nu ze geschoren is!
Heb 2 vallen gezien, eentje na de waterbak, amazone reed de wending iets te scherp na het alternatief en toen lag ze er naast. En nog eentje bij die smalle hindernisjes voor het water, paard glipte langs de 3e en toen lag de ruiter er dus ook naast. Verder vooral mooie dingen gezien!!
Ze was in juli voor het laatst op cc geweest, dus had al wel verwacht dat het niks zou worden. Ze was in de proefjes heel gespannen, overal naar loeren en gigantisch terugkomen (normaal is ze juist heel loperig) en telkens tegen de hand.
Losrijden begon nog wel redelijk maar nadat ik haar even aan de lange teugel liet stappen was het mis. Het enige in de proefjes waar ze nog wel redelijk normaal deed was wijken, terwijl ze van de week met les alleen maar in de staak ging met wijken. Echt een maf beest. Tweede proefje was ik zelf halfdood, ik kon echt niet meer. Was blij toen het erop zat. Punten vielen me nog mee, 170 en 179. Volgende keer misschien toch maar thuisblijven als ik ziek ben. Als ze weer wat vaker op cc is geweest dan doet ze ook wel weer normaal, maar dit is wel even vervelend zo.Snoekiej schreef:WolinLotte schreef:@Snoekiej: Ik denk dat de amazone in het roze Madeleine was. Die hindernis is elk jaar weer iets moois om te zien, vond die ook erg gaaf!! Ben benieuwd hoe Vorstin eruit ziet nu ze geschoren is!
Zeker niet, want het was rond 2 uur, en toen was Madeleine allang geweest. Het was de ruiter voor degene die bijna in de waterbak viel, maar ik weet niet welk nummer. Volgens mij was er ook nog een Zweedse in het roze.
. Voor Oliver Townend was Kristina Cook, maar ik weet niet of zij het in het roze is, zij is van Groot Britannië..
.
, wat een lol!!
. Vanmiddag ook maar even een paar nieuwe springschoenen halen. WolinLotte schreef:Wat leuk Bianca, vind het wel echt super dat je dat allemaal met je jonge dier onderneemt.