nou net de laatste keer stage gehad

maar was een leuke tijd
straks nog even rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk dat uitzendinggemist 's avonds bij mij vaak aan staat nu

)

Mochten we er gelukkig toch door, maar dat paste ook maar net met de bus. Uiteindelijk kwam ik bij de goede halte aan, loop naar mijn fiets. Heeft een stelletje gekken mijn fiets even de vernieling in geholpen
Nou toen had ik het helemaal gehad. Echt alleen maar pech op de terugweg, baal zo van mijn fiets nu. Nu moet ik morgen maar naar de bus lopen.
pb mag ook 

maar dat ging ook goed, vet lache haah

!
. Alleen 1x had ik niet een goede afstand, en toen stond die in het stijltje. En toen was die beetje in paniek, en toen viel die op z'n kont, en viel die bijna helemaal
.
. Maar dit ging ook wel raar). Maar naar een paar keer sprong hij wel weer. Dezelfde hindernis van de andere kant vond hij niet eng. Later het parcoursje nog een keer gesprongen, en toen vond hij die ene alleen weer eng. Maar verder sprong hij echt super. Sprong hij wel ontspannen, zonder spanning enzo.
Hij had vast geen goed humeur
eerst maar even douchen

... laatste 50 (vd 500) maar weer op zitten letten. Mede omdat ik uit m'n roesje werd ontwaakt vanwege één of andere gek die het er niet mee eens was en in de rondte ging schreeuwen en blèren
.. aso