Biem; maak even een afspraak met een psycholoog. In Duitsland gaan wonen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bitwise schreef:Op www.sgw-eventing.nl staan aangepaste regels voor het afvlaggen van smalletjes en alternatieve hindernissen. Hebben jullie die al gezien?
De rest is een heel lang verhaal voor iets dat eigenlijk heel simpel is IMO. Lielle schreef:De smalletjes worden zo wel veel simpelerDe rest is een heel lang verhaal voor iets dat eigenlijk heel simpel is IMO.
Scum schreef:Erg lang verhaal. Ik heb het maar gewoon weggeklikt
Dus als je mij ziet, is het tijd voor een muts en een sjaal
reeskees schreef:Logisch verhaal, spreekt voor zich.
Wel fijn dat ze met flexibele valggetjes moeten worden aangeleund
Of ik het citaat echt heb kunnen uitleggen weet ik niet, maar boeit me ook niet echt meer. Kreeg nog wel een vraag, maarja dat ging over een stukje dat ik even uit het woordenboek had gehaald om iets te verduidelijken, dus dat kon ik lekker snel afkappen
He helemaal opgelucht joh 

Jeetje die leraar is echt te erg.. 
Echt zo'n filosofie-leraar [voor mensen die zich hier geen voorstelling van kunnen maken: Hij wou graag nog een keer met zijn klas uit eten gaan, de datums die hij voorstelde waren: 1e en 2e kerstdag en oudjaarsdag. En dan nog verbaasd zijn als wij hem een beetje raar aankijken en vragen of hij het serieus meent, wat dus zo was
]
zal de foto's van onze Texelse-Springruiters wel ff laten zien vanavond

)
viefdepief schreef:Hij wou graag nog een keer met zijn klas uit eten gaan, de datums die hij voorstelde waren: 1e en 2e kerstdag en oudjaarsdag. En dan nog verbaasd zijn als wij hem een beetje raar aankijken en vragen of hij het serieus meent, wat dus zo was]