Ze staat nu tijdelijk op stal. Omdat moeders binnen hoor- en zicht afstand staat. Ze staat naast een andere (jonge) pony, met luik tussen beide stallen dus ze kunnen ook contact hebben. Ze gaan over niet al te lange tijd gewoon lekker naar buiten, tussen de rest van het spul. De pony staat normaal ook buiten maar is nu dus voor een paar daagjes als 'mentor ' mee naar binnen gehaald.
Heb net mn opdrachten voor recht gemaakt. Moest 50 blz lezen en toen een uur bezig geweest maar volgens mij heb ik wel bijna alles goed, 1 wist ik niet meer zeker.
Super dat het zo goed ging TD!! Wij hebben in maart, juli en september diploma uitreikingen. Maart voor de 3,5 jarige opleiding, juli voor de 4 en september voor de mensen met iets uitstel. Nu hebben de meesten wel een jaar uitstel hoor . Heerlijk met ouders en vriend uit eten geweest, lekker gegeten en lekkere mega sorbet met vuurwerk .
Nou ik heb ook weer wat meegemaakt hoor gistere! Voor de zoveelste keer deze week ging er de ronde dat er een rollenbank stond op de weg van breda naar rijsbergen (rijsbergseweg) dus wat doen wij achterlangs rijden (er zat ook nog iemand achter op en reed achter iemand anders aan)! Rijden we bij school weg, stukje verder in een bocht zie ik ineens een grote oplegger na de bocht op mijn weghelft staan dus wat doe je uit reactie: remmen... Ja, er lag wat zand in de bocht dus we gingen onderuit! Niks ergs: men scooter wat krassen linksvoor en ik zelf een flink gekneusde pink, een pijnlijke hand en een flinke schaafwond in men zij! Men vriendin (zat achterop) heeft een dikke knie met vocht en ook een gekneusde hand... Maar we leven nog...
Nee, gelukkig niet Vieva! Maar ik ga weer, vandaag lessen van 40 min ! En maar 5 lesuren, maar heb altijd 1e 3 uur les en dan 2 tussenuren dus ben al na die 3 uren uit! Dus lekker om half 11 alweer naar huis ! Doeg !
Ja, maar blijkbaar nog niet volgenoeg ! Gistere middag had ik ook nog springles ging wel lekker, maar na de les even nog wat rondgekeken daar naar de stallen (zijn nieuw enzo) komt mama eraan gaat die ook nog op der gezicht... Ook niks ernstigs alleen wat wondjes op der knie! Dus het gaat allemaal lekker ...
Ja, ik ga heel erg uitkijken nu! Enne morgen onderlinge wedstrijd bij men ponyclub dus dat word paracetamol innemen ! Maar ik ga dus echt wel in Ysselsteyn rijden pijn ofniet! Haha!