[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 12:42

Ja, dat vond ik ook. We zijn weer op de goede weg, want van het voorjaar was de afstemming even zoek

RK, goed gedaan!
Sim, proficiat met je wp's.

MM, dat kan soms net even helpen. Soms zit je op een dood punt, en kan iemand anders het net wat anders doen.

Gomir, netjes met Ot!

MJ, ik heb je filmpje hier nog niet kunnen bekijken. Ik heb wel Albert Voorn zien oefenen met een hindernis op G en dan een links of rechtsomkeert rijden over de sprong. Dan sluit de bakrand mooi op.

MJ_

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:46

Canter schreef:
@ MissJumpy, ik zie alleen foto's?

Dan moet je "even" wachten, dan is het filmpje aan het laden!

Lielle, dat is inderdaad ook wel een handige oefening!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:05

Iedereen is hier maar aan het springen!

Als ik zo meelees zie ik een aantal tips voorbij komen waar ik met Marple ook wel wat aan heb. jammergenoeg heb ik op het moment niet zoveel gelegenheid om te springen.

Als we zo doorgaan helen we die 500 denk ik ook niet (moet eerlijk bekennen dat ik ook niet erg hard meehelp op het moment )

Aankomend weekend ben ik in het Archeon aanwezig op de midwinterfair die daar gehouden wordt. Ben samen met mijn moeder nog hard aan mijn "middeleeuwse" warme winterjurk aan het werken. Het zal wel weer koud zijn, gelukkig zijn die jurken lekker lang zodat je je (thermo)rijbroek er lekker onder kunt dragen

Afbeelding

Ikzelf: 2e van rechts

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:08

Ik denk inderdaad dat je die thermobroek wel nodig zal hebben! Het ziet er wel grappig uit, zal best gezellig zijn.

@ Reeskees, ik zat je profiel eens te bekijken, en ik zag die water foto's in Ede... Wat een sprong zeg, ik hoop dat je erop bent blijven zitten?!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:18

> Canter: In Ede kon ik nog net blijven zitten, maar moest in de landing mijn armen wel om de hals van mn paard slaan om geen nat pak te halen. Had Paul van Oers gelukkig niet gefotgrafeerd

Er is zon kaboutertopic, maar dit waren dus boontjes... Deze boontjes zie je alleen wanneer er poemas in de buurt zijn...
Dus hou je ogen open, want als je een poema ziet, dan zijn er vast ook wel boontjes in de buurt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 13:22

RK, ik heb nog ergens diverse foto's van ruiters die wel de waterbak ingingen, ik zal eens kijke voor je. Daar zit jij niet bij, tenzij je 1, 2 of 3 * startte in Ede

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:49

Ja inderdaad! Maar ik heb zaterdag dus weer wedstrijd in Roden. Als het dan nog niet goed gaat gaat ze waarschijnlijk weg!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:00

Niet meteen opgeven hoor MM. Ik heb met ot ook wel mindere periodes gehad en soms moet je gewoon even doorzetten!
En ik denk dat wim je daar best mee kan helpen

Ik zag die foto's van RK laatst al

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:04

Franka: dat ziet er leuk uit zeg!

Lielle: super van Raimaer!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:08

Ik heb vandaag maar een dagje vrij genomen, was ontzettend moe en heb even bijgeslapen tot half 2
Kan er nu de hele week weer tegenaan (hoop ik )

MJ: ik heb je filmpje ook even gezien en ik ben het met de tips van de rest eens. Dat met die bakrand moest ik laatst ook doen van mijn instructeur. Ik zag trouwens dat je paard in de wending wat terugvalt, je moet proberen te zorgen dat hij ook daar goed doorgaloppeert, niet jagen maar goed de achterhand eronder. Verder inderdaad veel overgangen rijden. Komt helemaal goed!!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:19

> Lielle, mooi dat je Raimaer het weer goed oppakt. In Ede was ik nr 69 of 89 in het L, dus niet eentje van de eerste in de cross.

> Andrea: je hebt in het weekend toch niet te lang doorgezakt heh?

> MM: je zit nu ff in een dip, maar nog niet opgeven hoor!! We hebben allemaal wel eens een dikke dip.
MIsschien even geen wedstrijden maar alleen wat springles en wat oefenparcourtjes om het vertrouwen weer wat op te bouwen. Nu ga je al met een kl*tegevoel naar een wedstrijd toe en bij een oefenparcours mag je tenmiste doorgaan.
Zondag 18 dec. hebben ze oefenparcours in Koudum en 31 dec. weer oefenparcours in Sneek.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:21

Haha nee, dat viel wel mee. We zijn wel met het hele team uitgeweest maar ik lag al om half 3 in bed

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 15:45

MM, die dip had ik dus van het voorjaar. Raimaer kan echt heel apart springen (een paar tutjes kunnen dat wel bevestigen) maar ik ben dit jaar diverse malen uitgesloten, vooral door gebrek aan wederzijds vertrouwen. Nu zitten we weer op de goede weg.

RK, ik was er niet bij de L cross, dus heb geen foto van je. Maar hier staan ook wat leuke vallen:

http://home.tiscali.nl/antoinederksen/paarden/ede05/

Oh, en ik start iig in Chaam, EL wordt nu een vraagje. Onze sleuteloverdracht is nl een maand vertraagd, de verkopers hebben vertraging opgelopen met de bouw van hun nieuwe huis. Het wordt nu dus 1 april.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:53

> Lielle: funniest homephotos
In Ede ben ik gelukkig net niet gevallen

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:06

Canter en Bento, nog bedankt voor de (iets late haha) felicitaties voor de VLV... Er had nog een klein stukje in de hoefslag erover gestaan. die foto die erbij stond had ik in het groot ingelijst gekregen. was van de waterinsprong in Ede.

Iedereen die gereageerd heeft op de luchtzuigvraagjen, ook bedankt!! ik heb het nu wel een beetje door gelukkig!

@andrea: waar heb je dit weekend doorgezakt??

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:08

Ja, ik zag het in beide bladen staan Jiska, mooie foto!!

Haha, ik ben gewoon in Hardenberg gebleven hoor, de Troubadour

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:10

welk blad stond het nog mer dan? ik heb alleen iets in de hoefslag gezien, in de P&S stond niets... :S
Troubadour ken ik trouwens niet. maar ik geloof dat mn huisgenootje daar wel eens heen ging/gaat. je hebt daar in d ebuurt toch ook Podium?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:13

heey..

heey reeskees.. nieuw hier ?? hmm heb geloof ik poosje gemist

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:18

Jiska schreef:
welk blad stond het nog mer dan? ik heb alleen iets in de hoefslag gezien, in de P&S stond niets... :S
Troubadour ken ik trouwens niet. maar ik geloof dat mn huisgenootje daar wel eens heen ging/gaat. je hebt daar in d ebuurt toch ook Podium?

Oh, ik dacht dat ik het ook nog in de P&S had gelezen. Nouja zal dan wel iets anders zijn geweest, internet ofzo

Klopt, het Podium is een discotheek in Hardenberg, Troubadour is zoals dat heet een Grandcafé. Erg gezellig altijd, Podium vind ik de laatste tijd niet leuk meer. Ben eigenlijk elk weekend zo'n beetje in de Troubadour te vinden

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:43

Heej Kim, Ja ik ben vrij nieuw hier. Was wel eens als gast aanwezig, maar nu dit topic de 500 bladzijden moet halen, dacht ik dat ik daar ook maar aan mee moest helpen. Vandaar al mijn bemoeienissen

Maar het is hier idd wel gezellig hoor. Voor de rest kijk je maar es in mn profiel. Kom uit de buurt van Sneek en HesterV is mn trailermaatje

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:51

trailermaatje haha
he waar ligt Koudum?! misschien dat ik wel een rondje wil doen...gaat dat op de zelfde manier als in Sneek?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:54

Heej
Ben ook weer uit school. Weer lekker gezweet bij Aerobics, ben wel benieuwd of ik na volgende week al "echte" buikspieren en spierballen heb
Zo eerst maar even aan mijn Duitse spreekbeurt werken.
Ik ga het over Commissaris Rex doen

Verder alles wel bijgelezen, maar alweer vergeten
Bento als je nog wat wilt weten over je nieuwe caviaatjes wij hebben vroeger ook echt heeeeel vaak jonge caviaatjes gehad

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:56

reeskees,, jah hester ken ik wel
he je deed ook mee in egypte

heey vief

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:57

Succes met je spreekbeurt Vief!

Ik moet in januari ergens een presentatie engels doen, ik ga het over eventing doen. Kan ik gewoon uit mijn hoofd wat l*llen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:30

RT: Koudum ligt ongeveer 5 km zuidoostelijk van Workum. Paarden is vanaf 16.00. Buiten losrijden = hele grote bak, oefenparcours is in 20x40 bak binnen. kijk ook op www.morraruters.nl

Kim: Ik deed idd ook mee in Nijeberkoop. Hester en Lars reden met me mee.

Vief succes!