Cioccolato schreef:Leuk dier!
Ik zou nu juist ook oefenen zonder geluid dempen! Leren ze alleen maar van!
Doen we ook wel hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Die van Kronenberg? Geen idee, er stond niks bij. Er zaten 30 hindernissen in (denk nog wel meer want er zaten veel dubbels in). En aan de hand van een filmpje heb ik uitgerekend dat het om ca. 2500 meter ging.
Happinez schreef:ja die inderdaad, klinkt best pittig![]()
R_emkee , Welkom !
Ik zou oefenen zonder geluidsdemping e.d. ze is nog zo jong dat ze nog heel veel kan leren.
Lekker rustig aan, zo'n broekie moet eerst leren op eigen benen te gaan lopen en de wereld te ontdekken.
Hier de foto's van de training gisteren binnen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
even mijn hoofd van de foto afgehaald, die sprak boekdelen over hoe ik de sprong op voorhand zag![]()
Ik moet zelf nog op zoek naar eigen crossbeschermers, nu heeft hij deze om maat L
alleen zakte die toch af in het water.
Iemand tips voor andere beschermers ? Ik ben bang dat als ik een maat M neem ze te kort zullen worden.
Happinez schreef:Scum schreef:Die van Kronenberg? Geen idee, er stond niks bij. Er zaten 30 hindernissen in (denk nog wel meer want er zaten veel dubbels in). En aan de hand van een filmpje heb ik uitgerekend dat het om ca. 2500 meter ging.
ja die inderdaad, klinkt best pittig![]()
R_emkee , Welkom !
Ik zou oefenen zonder geluidsdemping e.d. ze is nog zo jong dat ze nog heel veel kan leren.
Lekker rustig aan, zo'n broekie moet eerst leren op eigen benen te gaan lopen en de wereld te ontdekken.
Hier de foto's van de training gisteren binnen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
even mijn hoofd van de foto afgehaald, die sprak boekdelen over hoe ik de sprong op voorhand zag![]()
Ik moet zelf nog op zoek naar eigen crossbeschermers, nu heeft hij deze om maat L
alleen zakte die toch af in het water.
Iemand tips voor andere beschermers ? Ik ben bang dat als ik een maat M neem ze te kort zullen worden.
Happinez schreef:Ja ze zitten sowieso rondom sluitend , dan moet ik ze al over elkaar gaan 'vouwen' als ik ze nog strakker doe.
Kwa hoogte van de beschermers kan hij trouwens prima hebben, is meer de omvang.
Cioccolato schreef:Oh dat had ik nog niet eens gezien. Ik wou zo snel mogelijk opgeven![]()
Het staat er wel vaag overigens. Is er op zaterdag oefencross voor de lagere klasses?