@ Watapatja gefeliciteerd. Hoe heet jouw oom want hij komt mij bekend voor maar kan er even geen naam aan hangen. @ Hennie Max zit er goed uit. @ Weule ik kan het zo voor mij zien. Was dan idd een pijnlijke landing @ Mootje bikkel op zondagmorgen
Ik ben net een half uurtje mijn bed uit. Ik had gisteren een feestje van een vriendin die 30 werd. Thema roze. Was erg leuk en zij heeft een uberschattig hondje gekregen.
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 12:00
Oh, dat was dan iets voor Mirthe geweest bij jou gisteravond Caro .
Ja dat denk ik wel. Alles en iedereen was in het roze..
xxitsmexx
Geplaatst: 01-07-12 12:09
noor al druk bezig op de vroege ochtend oh gelukkig heb ik dat nog nooit gehad met de beugels mootje heeft een hoge hartslag bij begin. mooie mannen kijken is gewoon het probleem caro heeft een roze party gehad.
Zo vamorgen ol en bay gereden. Ol liep wel lekker.. die kan ik nu wel weer gaan oppakken denk ik. bay liep ook fijn alleen als ik nu achterwaarts ga wil hij niet meer in de vooruit. hij loopt zo een lange zijde naar achteren. dus paar keer een overgang gemaakt halt en voorwaarts dan halt achterwaarts en meteen weer voorwaarts (loopt hij toch nog 2 passen door naar achteren) daarna stallen gedaan en net 10 balen hooi op de plek gezet (van die grote ronde balen)
Sim
Geplaatst: 01-07-12 12:17
Leliaardje schreef:
Mootje, ik zit op het secretariaat, maar er is maar 1 ring, dus niet echt topdrukte . En met het nieuwe KNHS programma is het invoeren en tellen van de cijfers ook zo gebeurt, dus dat gaat vlot.?
Ai, betrapt lelie! Dacht dat jij zo van de goede spelling was?
Geschreven met de telefoon schat ik zo in dat vind ik altijd een klein beetje een goed excuus. @ itsme: dat achterwaarts is toch altijd een lastige oefening, zie je tegenwoordig zelfs in de GP....
jeroen ik moet dat doen als oefening na het kraken. maar bay kende het niet, maar nu is de vooruit zoek. hij loopt wel keurig naar achteren maar ik wil na 4passen toch ook weer naar voren.
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 12:27
Jeroen, ik heb geen telefoon waar ik op kan internetten , dus heb ook geen excuus .
Oh ja wel: heb het zo druk op het secretariaat, moest het even afraffelen .......................
over achterwaarts, dressuur en GP gesproken, Adelinde 81,13..... , ik zeg: op naar goud
muts_marijke
Geplaatst: 01-07-12 13:05
Middag!
Ik ben net een uurtje uit mn bed. Geert heeft vanmorgen voor het eerst weer de paarden gevoerd! (ik had gister hooi klaar gelegd en brokjes voor de stal in de emmertjes gedaan.) Maar voelt lekker voor hem dat hij het zelfstandig heeft gedaan!!
@ Lelie maakt een typ fout! Ik weet alleen niet welke En druk met 1 ring op het secretariaat! @ Mendy is de vooruit kwijt.. lastig. Zo wil Zeus het achterwaarts niet oppakken. Straks maar op de Roeli-manier verder proberen. @ Noor druk ochtendje gehad! @ Caro leuk dat iedereen zo mee deed met het thema! Roze is altijd leuk!!! @ Mootje heeft een hoge hartslag! Maar kijkt stiekem spinner-kontjes! (is dat een woord? .. nu wel ) @ Henny lekker dat Max zo los mag in de binnenmanege. Komt ie ook in de wei?
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 13:10
MM: er staat ergens een t waar een d moest staan .
Itsme, heb je nog een zonnetje gekregen? Het is hier echt lekker. Alleen beetje wind, maar ja, daardoor niet te heet.
@ MM heb respect voor het meisje. Mooi topic om dit eens te zien en te lezen hoe zij de figuren leert.
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 13:40
Oh, MM: helemaal overheen gelezen dat Geert aan het voeren is geweest!!!! Gaaf joh! En inderdaad knap van de jongedame met de Haflinger. Heerlijk dat ze zo aan de slag kan.