[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:40

Haha dat lijkt me een heel mooi cadeau van Ferrose!
De laatste tijd wel veel positieve berichten van jou, dus moet goed komen toch?!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:52

Joki schreef:
Ik krijg geld altijd handig. En ik mezelf een vrije middag cadeau gegeven zodat ik naar crosstraining kon. Nu nog hopen dat Ferrose als cadeau gewoon goed aanpakt en me eventueel maandag verwend met een wp springen ;)

Haha! Zou wel heel lief zijn van Ferrose :P
En gefeliciteerd!
Ik won ooit een indoor marathon, precies op mijn verjaardag. Dus bedankt Bonny (Kleine pony) voor verjaardagscadeau :+

Ik ga even de laatste dingetjes in de wei doen en dan uurtje lesgeven. :) Heerlijk weertje voor!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:53

hennydehart schreef:
@ MisterT succes!!
@ FE heel veel sterkte vandaag :(:)

Bizar zeg op Dr. Phill! Gaat over een dochter van een stel wat bij Dr. Phill zit welke haar eigen dochter (kleindochter) vermoord heeft!

Oja SM kijken heeft niet geholpen :(

Haha :')
Misschien elke keer/avond kijken!

Jeetje dat is wel heftig zeg! Ik vind Dr. Phill meestal wel heel interessant om te kijken, gewoon wat er in mensen omgaat boeit mij wel blijkbaar :+
(of ik ben gewoon uber nieuwsgierig!)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:58

Mister T schreef:
Anthea, heb jij al iets voor je verjaardag gehad? of heb ik daar over heen gelezen?

Nee heb ik nog niet genoemd :P Maar ik heb tot nu toe alleen nog een armband en een nieuwe portemonnee gekregen. Heb ook nog geen visite enzo gehad (was pas om 6u thuis en had 's avonds nog les, prioriteiten stellen he :D) Ik heb geld en spullen voor mijn uitzet gevraagd. Zondag komt de visite.

Sarah: Veel plezier vandaag bij Alice
Joki: Ferrose is vast wel zo lief :j

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:44

Wat zijn sommige mensen toch brutaal. :roll:
Werknemer van stal waar mijn paarden staan wilde een dag vrij. Ik bied aan om dan een dag voor haar te werken...
Krijg ik een hele preek met hoe een stal gemest moet worden. Dan heb ik het al wel weer gehad met iemand...

Einde irritatie.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:21

Lielle al dat zoenen was dus geen doorgestoken kaart? Hadden die mensen zelf bedacht?
Anthea nog gefeliciteerd! Wel een fijne dag gehad ondanks dat je moeder het vergeten was?
Mistid heeft de sliding stop geoefend op concours. Ik denk dat ik zelf de foto ook niet open en bloot op internet zou willen hebben zonder mijn toestemming eigenlijk. Vorig jaar in Putten durfde Vies niet van de wal af en daar heeft iemand ook tig foto's van geschoten. Ze heeft ze toen eerst aan mij laten zien zodat ik toestemming kon geven of ze op de openbare pagina van haar site mochten of niet. Ik vond dat toch wel erg fijn.
Henny erg vervelend je knie. Kun je er wel gewoon mee lopen? Henny plaatst ook foto's van zichzelf en dat is inderdaad ook een heel ander beeld dan ik verwacht had. :D
Mooi zadel Sanurie!
Joki gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik zag veel hoofdstellen langskomen. Ik heb twee kieffers. Een in het zwart en een in het bruin. Zonder aansnoer en gekke dingen. Qua zadels heb ik een kieffer springzadel (denk competition?) en dressuur een ruiz diaz. Dressuurzadels zijn niet bepaald mijn ding, maar met de kieffer ben ik altijd heel erg blij geweest. Ik zocht eigenlijk een prestige springzadel, maar dat paste niet mooi op Vies en had al snel een nog groter prijskaartje O:) Rossner heb ik ook naar gekeken, maar ik vond de afwerking toch echt veel minder mooi dan de duurdere zadels. Wintec zou voor mij niet kunnen, ik krijg uitslag van dat kunststof.
Margriet heeft ook antieke broeken! ben ik niet de enige! Haha
Snoek leuk filmpje! Ziet er lekker simpel uit.
FE :(:) sterkte
Schrijven naar gevangenen ken ik al. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden.
Henny weet niet dat Dr Phil (en Operah en al die andere kneut) niet waar is... niets schokkends aan dus. Zijn allemaal acteurs die hun opgelegde rol spelen. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar het is meerdere keren openlijk door Operah en Dr Phil gezegd dat het allemaal verzonnen is en in elk geval flink aangedikt. Als je vaak kijkt schijn je ook soms dezelfde mensen tegen te komen in de programma's van Dr Phil.

Gisteren gaan winkelen met mijn vriend en dat was erg gezellig. Ik had nog een cadeaubon van de H&M dus nu heb ik een nieuw blazertje, shirtje en spijkerjackje. Daarna hadden we nog tijd over, dus we zijn ook nog naar de rijbroeken gaan kijken in Schijndel. De Finale lijkt qua stof meer op mijn verwassen stugge broek, maar die heeft twee bandplooitjes en die van mij heeft er maar een. Ik heb dus een eurostar klara meegenomen. De finale hadden ze trouwens ook nog maar in 1 maat en die stond niet eens in de computer :+ Jammer genoeg was die maat me nét iets te klein, dus keuze tussen de broeken was snel gemaakt.

Vanmorgen ook les gehad met Vies (met stiekem mijn antieke broek nog aan) en die liep gooeehoeeed! :):) Mijn juf zag mijn goede voornemen helemaal zitten en heeft me daar goed mee geholpen. Viesje liep uiteindelijk helemaal op zijn eigen pootjes, mooi van achteruit en lekker nagevelijk zonder dat ik daar echt aan gewerkt heb. Hopelijk kunnen we het zo goed houden! *\o/*

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:04

super annetje datg vies het zo goed deed! En ondertussen dus ook al een nieuwe broek
Danielle wat irritant zeg! Wil je ook even iemand helpen
Anthea gaat nog gezellig haar verjaardag vieren

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:36

Goeiemiddag!
Denzel mocht vandaag voor het eerst mee naar mijn instructrice (oude stal). Hij ging heel braaf de trailer op, en stond ook rustig op de wagen. Toen ik hem er daar afhaalde was hij wel even heeeeeeeeel gespannen! In de buitenbak heb ik eerst even aan de hand twee rondjes elke kant op gestapt. Toen ontspande hij alweer gelukkig, en ik kon er zo opstappen :) Hij was ietsje extra voorwaarts, maar superbraaf. Ik heb echt heerlijk gereden, en ben weer helemaal blij met hem :+:

Sterkte vandaag FE
En gefeliciteerd Joki
Fijn dat Draak lekker ging Anthea
Veel plezier Evony!
Danielle, jij weet toch zeker ook wel hoe je een stal mest :=
Lekker geshopt dus Annetje! En lekker gereden!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:42

Top Snoekiej dat het zo goed gaat met Denzel. *\o/* .
Annetje: ik ben helemaal geschokt dat Dr Phil en Operah nep is. Kijk er wel nooit naar, maar dit wist ik niet }> .
Fijn dat Viesje lekker liep!
Danielle: toch altijd handig zo'n werkoverdracht? :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:08

danielle, wat stom zeg! Ik word ook altijd boos om dat soort dingen, ben toch geen ezel ofzo :P

7 kruiwagens poep uit de wei gehaald, nu kan schimmeltje niet meer in de poep gaan liggen slapen :D
Ligt nog wel wat maar daar gaan ze eigenlijk nooit liggen en moest wel stoppen... Mijn suikerspiegel veeeeeeelste laag. Net ging ik lopen en viel ik bijna op :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:15

Jeetje, wat kletsen jullie hard zeg.
Joki, van harte!
Snoek, wat fijn van Denzel!

Vanmorgen op het paard van collega gereden. Mijn hemel, was nog wel een klus! :') Uiteindelijk wel aardig over de rug gekregen en daarna haar dochter nog daarmee geholpen. Ze waren helemaal blij :) Maar ze hebben er nog wel even werk aan denk ik ;) Daarna gemest, Jer gereden (superpaard maar dat wisten jullie al :P) en boodschappies gedaan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:15

Anne super van je les!
Shanouk echt leuk dat je er nu al zoveel plezier van hebt. :)
Haha Noor, andermans ellende opknappen dus? Hopen dat ze het verschil merken.
SM, 7 kruiwagens... Mest jou paard zoveel of was dat achterstallig onderhoud? :oo

Ja inderdaad super die werkoverdracht, ging me echt te ver.
Heb ook gezegt dat als ze het goed wil doen, het maar lekker zelf moet doen. :evaw:
Ben ondertussen al zo vaak voor haar ingevallen dat ik mezelf bijna vaste werknemer kan noemen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:21

Goeiemiddag

@ Margreet inbetween's zijn mooi en handig!
@ Joki gefeliciteerd!
@ Danielle ik zou jou ook vertellen hoe ik mijn stallen gemest wil hebben, zo gek is dat toch niet?
Bij Nijhof deed ik 1 stal voor, en keek daarna zowiezo nog 2 stallen op hun vingers of ze het deden zoals ik dat wilde O:) ik heb er toch niks aan als mensen het niet doen zoals ik wil, en ik het daarna nogmaals moet doen?? Klinkt nu vast weer heel fout maar ik ben akelig precies aan het mesten en dat was bij Nijhof ook zo dus ben ook niet anders gewend :)
@ Annetje klinkt goed van Vies! Top, lekker zo door gaan!!!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:29

hahah wat een mensen ook, danielle! ik heb daar ook echt een allergie voor. Groot gelij, stik er dan maar in :P jij heb vast wel wat beters te doen!
Anthea, hihi sorry nieuwsgierig! :p maar leuk hoor and more to come! ;) fijn feest-weekend!
Annetje, super dat het zo lekker ging!
Snoekiej, jullie hebben echt plezier samen
Noor, verliefd op haar Jer ;)

Ik heb vanmiddig timmetje gewasssen voor morgen. Zijn witte achterbenen waren eng wit! blijft vast niet zo :P en heel braaf mijn proefje geleerd..Heel 2012... via de KNHS proeven DVD B-) echt zin in morgen! :):)
Zo naar een verjaardag!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:35

Ja Marijke, maar het gaat hier om de stal waar ik zelf voor betaal en normaal anderen moet vertellen hoe ik het hebben wil. :D
Kan het niet zo waarderen dat ik een preek krijg alsof ik voor het eerst kom kijken, terwijl ik al zo vaak voor haar ingevallen ben.
En zij wil toch een vrije dag..... Als je er niet tegen kan dat de stallen anders gedaan worden, moet je het lekker zelf komen doen. Zo makkelijk ben ik daar dan ook wel weer in. Het is graag of helemaal niet.

En aangezien ik zelf echt een z.eikerd ben wat betreft de stallen, schoot dat toch in het verkeerde keelgat. :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:38

Is helemaal goed Daan, maar ik kan het van de andere kant ook begrijpen :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:42

Haha waar mensen zich al niet druk om kunnen maken he. :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:11

Gordijnen hangen maar zijn dus 10 cm tekort, en hangen die kl*jo's ze dus gewoon lager op. Heel gedoe, ze konden er nu niks meer aan doen, ik stond erbij toen ze aan het opmeten waren, etc.
Vanmiddag nog even terug gegaan naar de winkel, en nu krijg ik nieuwe (ging niet zo gemakkelijk als ik het schrijf hoor, moest Noor er ook nog even heel subtiel bij halen).

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:13

Gefeliciteerd Joki!
Ik ga zo even verder bijlezen

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:18

@ Joki van harte.
@ Margreet dat meen je toch niet? Past niet dan hangen we ze lager? Gelukkig dat je nieuwe krijgt.
Vandaag de laatste loodjes gewerkt en een soort survival gedaan om mijn boodschappen te halen.
Wat een chaos en ongeduldige mensen. Zo nog naar de sportschool en dan is het heeeerlijke lange weekend begonnen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:43

daNiielle_ schreef:
Anne super van je les!
Shanouk echt leuk dat je er nu al zoveel plezier van hebt. :)
Haha Noor, andermans ellende opknappen dus? Hopen dat ze het verschil merken.
SM, 7 kruiwagens... Mest jou paard zoveel of was dat achterstallig onderhoud? :oo

Ja inderdaad super die werkoverdracht, ging me echt te ver.
Heb ook gezegt dat als ze het goed wil doen, het maar lekker zelf moet doen. :evaw:
Ben ondertussen al zo vaak voor haar ingevallen dat ik mezelf bijna vaste werknemer kan noemen.

Haha dat zou niet goed zijn als het zoveel poept :')! Nou achterstallig onderhoud was het eerder. Normaal mesten wij de weilanden eigenlijk niet, wissel ze ook regelmatig van weiland, maar hij gaat in de poep liggen en wordt dus nogal vies! Dus toch maar even gedaan :o

En mij maakt het niet uit hoe mijn stallen gedaan worden, als er maar genoeg vlas in blijft liggen en niet onnodig eruit wordt gehaald en dat de mest eruit komt :P Ben dus geen zeikerd maar ben wel gewoon netjes en precies. Zou niet weten wat iemand uit moet leggen als een ander je stallen doet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:49

hallo dames :D

Heb een super gezellig dagje achter de rug in biddinghuizen!
Mirthe en ik kwamen ongeveer 1 minuut achter elkaar aan haha en daarna samen de cross gelopen en achter elkaar gereden!
Kwam ook nog sann en TG tegen was ook gezellig!

Beat liep eerste rondje wel goed, alleen een paar niet helemaal kloppende afstanden, wat te dicht waardoor we niet helemaal lekker kwamen. Tweede rondje iets meer rust en controle gepakt en dat ging echt heerlijk. Heb er wel een filmpje van maar die is nog even aan het uploaden haha!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:04

Ah,ik ben dus misbruikt Muti!! Vandaar dat je mijn was kwam opvouwen... :p (bedankt)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:05

_Noor schreef:
Ah,ik ben dus misbruikt Muti!! Vandaar dat je mijn was kwam opvouwen... :p (bedankt)

_O-

kwam trouwens gister een foto van je tegen op mijn stage haha!
Moest de commerciële advertenties ordenen en daarbij kwam het boekje van jullie club met jou en jer op de voorkant voorbij!
Leuke foto.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:07

Balen Margreet en dat ze ze 10 cm lager hangen is nog erger!
Jullie hadden prachtig weer iig in Biddinghuizen Evony.

Ik ben ook wel een zeikerd wat mijn stal betreft, eigenlijk in alles wat mijn paard betreft.

Net met spoed naar de DA geweest met 1 van mijn katten. Glaucoom-oog is geknapt en was echt een bloedbad. Nu wordt ie dinsdag geopereerd, gaan ze het oog verwijderen. Voor nu zit ie aan de metacam en antibiotica. Hij moet eerst opknappen voor ze opereren. Zo sneu......