Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joki schreef:Ik krijg geld altijd handig. En ik mezelf een vrije middag cadeau gegeven zodat ik naar crosstraining kon. Nu nog hopen dat Ferrose als cadeau gewoon goed aanpakt en me eventueel maandag verwend met een wp springen

Heerlijk weertje voor! hennydehart schreef:@ MisterT succes!!
@ FE heel veel sterkte vandaag![]()
Bizar zeg op Dr. Phill! Gaat over een dochter van een stel wat bij Dr. Phill zit welke haar eigen dochter (kleindochter) vermoord heeft!
Oja SM kijken heeft niet geholpen

Mister T schreef:Anthea, heb jij al iets voor je verjaardag gehad? of heb ik daar over heen gelezen?
Maar ik heb tot nu toe alleen nog een armband en een nieuwe portemonnee gekregen. Heb ook nog geen visite enzo gehad (was pas om 6u thuis en had 's avonds nog les, prioriteiten stellen he
) Ik heb geld en spullen voor mijn uitzet gevraagd. Zondag komt de visite.

Rossner heb ik ook naar gekeken, maar ik vond de afwerking toch echt veel minder mooi dan de duurdere zadels. Wintec zou voor mij niet kunnen, ik krijg uitslag van dat kunststof.
sterkte
Jammer genoeg was die maat me nét iets te klein, dus keuze tussen de broeken was snel gemaakt.
Mijn juf zag mijn goede voornemen helemaal zitten en heeft me daar goed mee geholpen. Viesje liep uiteindelijk helemaal op zijn eigen pootjes, mooi van achteruit en lekker nagevelijk zonder dat ik daar echt aan gewerkt heb. Hopelijk kunnen we het zo goed houden!
Hij was ietsje extra voorwaarts, maar superbraaf. Ik heb echt heerlijk gereden, en ben weer helemaal blij met hem

Uiteindelijk wel aardig over de rug gekregen en daarna haar dochter nog daarmee geholpen. Ze waren helemaal blij
Maar ze hebben er nog wel even werk aan denk ik
Daarna gemest, Jer gereden (superpaard maar dat wisten jullie al
) en boodschappies gedaan. 

ik heb er toch niks aan als mensen het niet doen zoals ik wil, en ik het daarna nogmaals moet doen?? Klinkt nu vast weer heel fout maar ik ben akelig precies aan het mesten en dat was bij Nijhof ook zo dus ben ook niet anders gewend 
jij heb vast wel wat beters te doen!
fijn feest-weekend!
en heel braaf mijn proefje geleerd..Heel 2012... via de KNHS proeven DVD
echt zin in morgen!

daNiielle_ schreef:Anne super van je les!
Shanouk echt leuk dat je er nu al zoveel plezier van hebt.
Haha Noor, andermans ellende opknappen dus? Hopen dat ze het verschil merken.
SM, 7 kruiwagens... Mest jou paard zoveel of was dat achterstallig onderhoud?
Ja inderdaad super die werkoverdracht, ging me echt te ver.
Heb ook gezegt dat als ze het goed wil doen, het maar lekker zelf moet doen.
Ben ondertussen al zo vaak voor haar ingevallen dat ik mezelf bijna vaste werknemer kan noemen.
! Nou achterstallig onderhoud was het eerder. Normaal mesten wij de weilanden eigenlijk niet, wissel ze ook regelmatig van weiland, maar hij gaat in de poep liggen en wordt dus nogal vies! Dus toch maar even gedaan 
Ben dus geen zeikerd maar ben wel gewoon netjes en precies. Zou niet weten wat iemand uit moet leggen als een ander je stallen doet.