[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:23

Goeiemiddag!! :)

@Vief: Die Wolles := , houdt haar been het wel goed? :)
@billy: Wat baaaaaaaalen!! >;)

Lekker schoolweekje gehad zo.. Nog even gepresenteerd vandaag, ook weer gehad :o .
Daarna door naar stal gegaan, Wolin ging af in het land 8)7 .. nek aan nek race met haar buurvrouw.. en jahhoor.. ik zag zo een ijzer door de lucht vliegen :x . Ben toch even het land nog in gegaan om mijn vermoeden te bevestigen :o , jep.. links ligt eraf. Gelukkig is de schade beperkt gebleven, zo op het eerste gezicht :) . Ze is lekker aan het drentelen op het land.
Altijd weer fijn, zo vlak voor je weg wilt ;) . Maargoed, morgen doet de smid haar weer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:15

Snoekiej schreef:
Goeiemorgen :)
Vandaag een druk dagje, van 9-3 werkgroepen, daarna gauw mijn broertje naar Zoetermeer brengen, even langs mijn vaders huis en dan naar stal. Ik ga vandaag Vorstin's manen trekken en haar gezicht scheren. Dan is ze binnenkort weer helemaal opgeknapt! Ze lijkt momenteel wel een beertje!

Waarom staat Oro ook met gaten in de winter dan Scum?
Leuk van je afstudeerplek Benthe!
Fijn dat je les zo lekker ging Anthea!
Mooi paard Billy, alleen mag ik geen 2e ;)
Tientjeh, ik wist helemaal niet dat je Undercover weg wilde doen? Hoezo :(:)

Snoek; we moeten ook weleens in de wei rijden. En hij heeft speciale (hele gladde) ijzers.
En ik kom nog weleens op wedstrijden waarbij je buiten moet losrijden in het gras. Dan zijn schroeven ook wel handig.

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:22

Misschien tot ziens in Boekelo voor degen die gaan ;)

Ik ga nu weg!! Hotelletje lekker geboekt, dus morgenochtend zitten we op een steenworp afstand van het terrein!! :D

:wave:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:33

veel plezier Lotte! :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:14

Veel plezier Lotte!
Ik ga morgen tegen 8u daarheen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 19:50

Goedenavond!
Vorstin is weer helemaal schoongewassen voor morgen :D Ik had vandaag springles, maar het ging niet helemaal fijn. Ze moet haar rechterachterbeen meer naar voren zetten, maar dat vond ze echt niet fijn. In het begin zet ze rechts er ook veel minder onder dan links, dus Jeroen denkt dat ze misschien een OCD o.i.d heeft, en dat we het beste naar de kliniek kunnen gaan. Ga volgende week maar een afpraak maken. Ik schrok er wel van :\

Enne, morgen Boekelo :D Wij rijden hier rond half 8 weg, dus we zijn er rond tienen!

Gekke Wol weer Vief :+ Hopelijk leert ze zich snel gedragen op dat weggetje
Balen Billy :(:) Kan je er niet mee terug gaan?
Rot van je ijzer Lotte!
Okey, vandaar Scum :) Was al benieuwd :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:38

Dubbel schrikken:
Ik belde net mijn vader, en die vertelde dat mijn broertje in elkaar is geslagen met een vriend, 2 tanden eruit en bij die ander is waarschijnlijk zijn neus gebroken. Hoe kan zoiets in godsnaam gebeuren? En op dit tijdstip?

(ik weet natuurlijk nog niet of er iets vooral gebeurd is, of ze iets hebben gezegd ofzo, maar hoe ik het verhaal nu hoor zijn ze gewoon zomaar in elkaar geslagen)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:05

Gatver Snoekiej dat is schrikken! Hopelijk valt het mee met je broertje en zijn vriend!!!!

Jasje is zeker niet goed zo dus ze gaan er nu gelukkig een oplossing voor zoeken!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:28

Shanouk, bah, wat naar. Hopelijk valt het mee.

Balen van je jasje Dorien, hopelijk vinden ze een goede oplossing.

Ik heb nu al de bibbers voor Hattem. Wat een trakhener daar zeg! Brrr.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 22:30

@Snoekiej: Dat is schrikken van je broer en Vorstin, hopelijk lijkt het met beiden mee te vallen!
@Billy: Balen zeg van je jasje, hopelijk kunnen jullie er samen uit komen.

Ik ga zo nog maar even douchen en naar bed. Morgen de hele dag naar Hattem, daar helpen bij de cross. Hopelijk gaan we het toch nog een beetje droog houden daar ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 07:04

Goeiemorgen!
Met mijn broertje gaat het redelijk. 2 tanden eruit en een dikke lip, dat zal wel heel veel zeer doen. Zijn vriend heeft gelukkig niets.

Ik ga nu naar Boekelo :):)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:06

Goede morgen

Jeetje snoek schrikken man!! ook van je paardje :+:
Benthe niet te veel doen he ;) hou je er mischien wat meer last van.
Vief gekke woll, houd der beentje het?

Ik ga richting stal paardje rijden en bambi scheren.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 12:55

jee shanouk! Dat is wel erg veel schrik op een dag!
Hopelijk heeft Vorstin geen ocd...
Geef je broertje namens mij maar een dikke knuffel, dat doet hem vast goed ;)

Ik ga zo even shoppen, wil graag nieuwe schoenen :D
Maar dat moet ook wel want de andere heb ik al voor oud afgeschreven en de hele week mee in de stallen gestaan. Als ik nu daarmee op school kom stinken ze vast wel...
Ik ga ook nog even een leuk boek uitzoeken, heb nml nog een bon :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 13:36

Goedemiddag :D

Veel Plezier voor diegene die naar Boekelo gaan.

Pfff gelukkig dat je broertje toch niet zoveel heeft Snoekiej.

Morgen mijn eerste weddtrijd met Gracia en Bruno. Ben benieuwd hoe ze zich gedragen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 15:35

Ik ga even spieken op de site van boekelo :)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 19:59

Ik breek even in in jullie topic. :D
Ik wil morgen graag ergens gaan crosstrainen. Heeft er iemand zin om met me mee te gaan? Ik dacht zelf aan Alice in Biddinghuizen. Maar als ik ergens anders met iemand mee kan trainen dan kom ik graag daarheen. Ik ga nu de deur uit maar lees vanavond eventuele reacties... :=

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:09

Marieke, had het wel leuk gevonden! maar word net iets te gek om na vandaag morgen weer een training te doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:33

:wave:

Dorien: Wat balen van je jasje :\ ...
Shanouk: Wat schrikken zeg van je broer :(:)

Gister lekker meidendagje gehad. Geshopt, uiteten geweest, naar de bios (The Ugly Truth, erg leuk :))) en vandaag gezellig naar Boekelo geweest en voor het donker nog een uurtje op wolles gezeten. Boekelo was erg gezellig. Alleen bijna geen bokkers gespot :n
Woll haar pootje houdt het trouwens goed, mooi dun, koud en strak :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:35

Erg fijn dat Wolles haar pootje beter gaat! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 21:22

Alohaaaaaaaaaaaa :D

@Shanouk: Waaaaat?! Wat schrikken zeg van je broertje!! Moet niet gekker worden :oo .
@Vief: Mooi dat Wolles het beentje mooi houdt :) .

Ook weer terug uit Boekelo. Gister eerst nog even naar stal gegaan voor we weg gingen. Nog even lekker gemact :9 en toen op weg naar het hotel vlakbij Boekelo. Supermooi hotel :D , erg fijne overnachtin!! Om 8.30 waren we vanmorgen op het terrein in Boekelo, dus eerst een beetje rondgelopen, bakkie koffie genomen en om 9 uur de cross in gegaan..
Voor onze neus crashte Annemieke Wieken nog even fijn in de greppel %) , waar we met Mirella wat aan het babbelen waren over de hindernis..
Maar we hebben weer mooie sport gezien naar mijn mening :j , het weer is mee gevallen en we hadden superliften van en naar de VIP-parking :D , dus lekker dichtbij!!
Helaas geen bokkers gezien of niet herkend :+ .

Wo heeft weer nieuwe schoenen :) . En mijn duim ligt een beetje ongelukkig open na een ontworming van iemand anders' paard ;( ... Een soort notenkraker-effect tussen de kiezen, blauwe nagel en een stuk van mijn nagel en nagelriem eraf. Toch maar even uit eten geweest nog :P , duim in een theedoek met ijs en genieten maar van de carpaccio :D .

Het land is nu zo enorm blubberig, dat ik er over zit te denken om Wo niet meer op het land te gooien :n .. Ze mag gewoon even geen ijzers meer aftrappen, haar hoeven zien er nu weer netjes uit, wil dat graag zou houden.. Maarja, ik had haar het liefst tot einde der dagen op het land gehouden :\ . Hmm...

Ik ga nu toch maar gewoon lekker in bad en naar bed. Slaap lekker :z
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 10-10-09 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 21:22

Fijn van Wolls pootje Vief :D En mooi dat Boekelo en da film enzo leuk waren ;).

Ik had vandaag springconcours in Staphorst. Ging echt super fijn :D Eerste rondje foutloos en barrage ook, 4e prijs :D. Tweede parcours direct op tijd ook foutloos, maar niet tot het einde gebleven aangezien ik om 6 uur moest werken (waar ik nu ben :P ). Dus geen idee hoe ik daar geeindigd ben. Maar ging gewoon heel fijn :D.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 22:22

Wat sneu voor je broertje shanoek :(:), wie doet nou zoiets :n

Morgen ga ik lekker op dressuurwedstrijd, en ik heb er zin in *D , ondanks het feit dat ik de nieuwe proeven nog niet geoefend heb :+

Ik heb wel goed gegokt, meestal ga ik naar een kleine wedstrijd met een 20-60 buitenlosrijbak, maar heb me opgegeven voor een iets grotere wedstrijd met een 15-35 binnenlosrijbak waar ik wel eens eerder heb gereden, en nu blijkt die andere wedstrijd te zijn afgezegd, heb ik even geluk :=

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 07:57

Goedemorgen!

Ga zo op wedstrijd met Bam, dus stap zo op de fiets naar stal, eerst even stappen met het paard van een vriendin, dan vlechten, poetsen en trailer inpakken, en dan zijn we er helemaal klaar voor *D .

Voor iedereen die vandaag ook op wedstrijd moet: succes! (en ik hoop dat je binnen kan losrijden := )

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 09:06

Goedemorgen :) !

Succes Evie, dan heb je gelukkig de goede wedstrijd gekozen!
Wat goed weer van Sofie Kim! Gefeliciteerd :D !
Leuk dat jullie naar Boekelo zijn geweest Vief en Lotte.
Mooi dat het met Wols beentje goedgaat :)
Shanouk :(:) ! Dat is schikken, zo op een dag.
Wo heeft wel humor, moet altijd wel lachen als ik je verhalen lees over wat ze nu weer heeft uitgespookt lees, Lotte :))

Die van ons houden de hele winter hun ijzers op. Zonder stiftgaten. Pas als we weer richting voorjaar/einde winter gaan, gaan die er weer in.

Bam is gister geschoren. Ik ga zometeen even rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 09:24

Succes vandaag :D

Kim: Wat goed zeg :)) Netjes hoor!
Jetske: Fijn dat Bam geschoren is :) Was ie braaf?
Lot: Klinkt goed! Wel balen van je vingertje :(:)

Ik stapte al om kwart voor negen op de fiets (richting auto, is 5 min lopen, dus op de fiets ben je er zo..) is de accu leeg :( Dus niet met de auto, snel naar de bus, rijdt die alleen het andere halfuur op zondag :\ Nu weer thuis, ga wel eerst afwassen en tas pakken. Bus gaat pas over 1,5 uur.. Gaat lekker zo met mijn planning.. ;( Bah zit helemaal niet op die stomme grapjes te wachten := Zo paps maar eens bellen over de lege accu... Verder dan het idee startkabels kom ik niet :o