Gomir: Succes alvast en werkze!!
Ik ga even naar Woods
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was naar een verjaardag in Noordwijk, en dat is toch nog wel een uurtje fietsen vanaf hier! Vanavond blijf ik lekker thuis, en morgen ga ik even de stad in overdag. Verder heb ik geen bijzondere plannen
Ben benieuwd naar je foto's!
Ga nu van 12.30-18.30 meelopen. Ben rond 12 uur terug van concours denk ik en moet 19.00 weer werken
Tot savonds laat. Als het kan de laatste bus/trein terug
. Hoop dat het wat droog blijft
.
. Wel fijn zo'n braaf paardje dat nergens van schrikt etc. In de gallop was ze wat vrolijk, dus ik heb dr eerst maar even wat aan lange teugel in verlichte zit laten galloperen. Daarna ook in de gallop wat aan het werk gezet. Dat ging toen wel goed
.
. Echt heel erg wennen nou ik Sofie een beetje gewend ben, en dan op zo'n reus stappen. Toch is het ook wel fijn
. Hij doet het erg braaf. Doe nog niet teveel met hem, beetje weer opbouwen
. 
oeeps
... Dat was zo grappig

Even aan het hoofdstel gepakt en toen ervoor geparkeerd. Was het toch niet zo eng. Daarna in een drafje eroverheen. Wist niet wat ik zag. Ze sprong echt zoooo hoog over dat stomme kruisje
Daarna nog even kwartiertje gereden en dat ging ook heel fijn. Nog even langs de bak laten grazen in het hoge gras en toen weer lekker de wei op.

MelanieB schreef:Wat een rotpuberstreken heeft Turijn zeg![]()
![]()
Net 2 keer afgedonderd
Ik ga vanavond weer eventjes rijden/springen, hij moet van mij heel rustig springen, en dan gaat ie protesteren, ettertje
Het was duidelijk dat ie geduld errug moeilijk vind![]()
, hahaha, jonge paarden zijn het leukst!
Zou vanavond naar Amsterdam, maar ga toch morgenochtend met bootje 9
, heb ook al niet zo heeel veeel geld, dus beetje rustig aan
Zal wel gezellig feestje worden

als ik de foto;s heb laat ik wel wat zien. 

Nog last gehad van je val?Leuk dingen via bokt kopen. Kunt nog beter wat uit het buitenland halen dan via bokkers. Altijd gezeur. Kan der echt kwaad om wordenCitaat:TS is geband wegens een SA te blijken te zijn van een bokker die eerder permanent van Bokt is geband wegens oplichting van bokkers.
Kan natuurlijk naar mijn geld fluiten....

Het ziet er ook echt niet lekker uit
Iemand van stal heeft mijn zadel mee, om er een foto van te laten maken, en nu kon ik zijn zadel wel even lenen. Het zadel lag wel goed op Vorstin, dus ik hup rijden. Ik stuiterde echt het zadel uit, mijn benen gingen alle kanten op, ik wist echt niet wat me overkwam
Na een tijdje begon ik wel te wennen aan het zadel, maar lekker zit ie echt niet!

heb ik ook een x gehad.