leuk eh ! en kga eerst ff bijlezen hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk eh ! en kga eerst ff bijlezen hoor!
. 

rowo schreef:Londen lijkt mij ook wel erg leuk, maar ook erg duur!
@ vief: hoe heet het programma waarmee je die filmpje bewerkt en aan mekaar plakt?
Als je XP hebt zit het volgens mij standaard op je pc 
Danique1990 schreef:Hallo![]()
Ik had even een vraagje.. is hier iemand die met een grijs jasje op de wedstrijd start ?

Nickeltje schreef:4-en... Zelfs voor punt 30 heb ik een 5 terwijl Nickje toch netjes gevlochten en getoilleteerd was... Viel me echt tegen!!

Hopelijk heb je het gehaald!
Hilde_ schreef:kimdepim schreef:Hier sneeuwd het
En daar moet ik zo door heen fietsen![]()
Dat kleine stukkie
Mn haar was helemaal doorweekt
Heerlijk.

En t zat dus voor geen meter los.
ik ben ook weer thuis.
.
(gratis herkansen dus). Daar ben ik wel heel blij mee. Ook krijg ik nu langer de tijd voor alles. Omdat ik nog veel moet inhalen, en nog moeite met leren heb (snel hoofdpijn dan). Mijn mentor doet bij al mijn leraren een briefje in hun postvak zodat zij daar ook vanaf weten. Ik heb donderdag eigenlijk een duitse deelset. Maar die mag ik een andere keer maken (ik hoop dat het volgende week weer wat beter gaat, die week heb ik niet veel toetsen dus heb ik wat langer de tijd om voor duits te leren, als ik kortere stukjes leer gaat het denk ik wel beter).
. Dan mis ik maar een Set dat zouden zij wel regelen. Dus dat is opzich wel fijn. Hoef ik me daar niet druk om te maken.Hilde_ schreef:Problemen mee?
Mn haar was doorweekt zei ikEn t zat dus voor geen meter los.
Lielle schreef:gelukkig Andrea
Nickeltje, M2 heeft geen verzorging meer, dus 30 is iets anders. Jammer van je punten. En fijn dat het springen wel goed ging.

. Dat is wel balen.
BuenaVista krijgt les van haar. Misschien dat zij een telefoonnummer/emailadres heeft?