Wat is ze mooi geworden zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
L0ve schreef:onide: ga een paard rijden voor iemand!!
Verdient goed, je kan doen wat je leuk vind en wanneer je wil.
Bedankt ik ga mijn paardje poetsen, spannend!!!
. We werden in een lokaal gestouwd waar we niet in pastten met zn allen, het was bloedjeheet maar de ramen konden niet open want er reed een grasmaaier onder en dus hoorde je niks meer..maar ok. Was opzich wel leuk, leuke praatjes
. Ondanks mijn niet al te grote interesse in de management was ik er erg simpel doorgehupst..dus als ik nou eens iets vind waar ik me voor in ga zetten kan ik wel niveau hoger zeggen ze.. Tis wat. Receptie achteraf was gezellig
. Lekker bijgekletst! Gaan vanaaf uit eten!

*

_Jitske_ schreef:*hoopt dat Talida het érg leuk heeft vandaag*
, lekker lesje gehad vanochtend
, en naar de tandarts
. En morgen wordt het nog warmer weer, dus het dak kan van die cabrio!

), maar wel een uitdaging. Dit was pas de 4de cross van Tip en mij en aangezien ik dit keer ben blijven zitten hebben we er weer 2 winstpunten bij! Foutloos gecrosst namelijk, wel wat tijd (afslagje gemist en alternatief genomen op het water (wilde deze cross blijven zitten namelijk!)). Springen waren we ook foutloos en dressuur hadden we 170 punten. Hij liep te diep, maar was wel heel relaxed dus ik was tevreden!
Je moet gewoon ff weten hoe het werkt

Het is nu bijna zeker dat ze tot haar 3 blijft, dan ga ik haar lekker zelf inrijden. Ben benieuwd, ben bang dat ze net zo slim is als dr mama
. Zo vind ik dat paard van Jan Brink (Briar) ook echt supergaaf, terwijl veel mensen die juist oerlelijk vinden.