Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talida schreef:Gelukkig volgende keer weer moordrecht (maar is dan misschien wat saai voor jullie)
miss_jumpy schreef:Talida schreef:Gelukkig volgende keer weer moordrecht (maar is dan misschien wat saai voor jullie)
nou ja, GvdT en ik vonden het eigenlijk wel jammer, want volgens mij hebben we twee weken geleden eigenlijk alle hindernissen uit moordrecht al wel gesprongen.
Ik heb speciaal een springdemonstratie van onze vereniging op Duindigt afgezegd op 21 mei omdat we op een nieuw terrein gingen oefenen. En nu gaan we naar moordrecht..... Hm....
Horizon17 schreef:Hé Talida, wij zijn ook groen, maar je moet ergens beginnen! Zo lang je het leuk vindt, gewoon doorgaan. Straks ben je net zo stoer als die anderen....dat hoop ik ook ooit te worden!
Citaat:Ziet er erg goed uit, springen lijkt me inderdaad beter.
Horizon17 schreef:Talida: misschien een beetje wijs van me om te zeggen, maar in de SGW draait het toch ook om de dressuur...als je daar niets rijdt, dan wordt het moeilijk om de schade in te halen!! Ik vindt dat je vooral lekker je ding moet doen!
Talida schreef:Heb even op jullie site gekeken, voel me wel heeeel erg groen hoor!