Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annikavolder schreef:Ik heb in Ede gelest bij Andreas ostholt. Was super fijn, hij weet je echt heel prettig te ondersteunen en motiveren. het ging zo fijn dat ik zelfs allerlei M hindernissen heb gesprongen!
[ [url=m/NSSBDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cVFtVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJIdo1.jpg]Afbeelding[/url] ]
dewi1996 schreef:JusticeJ schreef:Gorssel is ook net opengesteld voor een oefencross op niveau. 29/30 Augustus BB/B/L/M.
Jaaa zag het!!Net ingeschreven. Week daarvoor ook Renswoude.... even twijfelen of beide kan of alleen Gorssel.
Cookie2222 schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor gorssel!![]()
Hoe hadden jullie het bij renswoude sgw gedaan met betalen? Ik had gelijk betaald na inschrijven... nu zie ik dat het tussen 10-15aug moet. Hoop dat dit goed gaat heb er ook weinig bijgezet in de opmerkingen, niet slim
JusticeJ schreef:Ik start wel beide! Denk dat Gorssel als oefencross rijden wel super fijn is! Heb m’n eerste (eig 2e) L cross ingeschreven, ben benieuwd.
dewi1996 schreef:JusticeJ schreef:Ik start wel beide! Denk dat Gorssel als oefencross rijden wel super fijn is! Heb m’n eerste (eig 2e) L cross ingeschreven, ben benieuwd.
Ik denk dus ook wel gewoon beide. Gorssel is denk ik zonder springen? En Renswoude alleen springen en cross klasse B. Gorssel ook L als oefenrondje opgegeven, proberen voor overstap najaar. Mocht het te heftig zijn kan ik altijd iets overslaan.vond de B daar met de wedstrijd niet altijd extreem pittig ofzo.
SusanH schreef:Na de iets tegen gevallen oefencross in Renswoude gaat mijn man zondag trainen in Ede. Voor vertrouwen vanmorgen even wat gesprongen op ons vakantie adres en dat ging fijn. Kunst is om dat laatste stukje voor de sprong echt te rijden, en handjes los. Dat laatste stukje rijden hoefde bij ons vorige paard nooit zo, dus da's echt wennen. En die handjes los, of beter gezegd iets naar voren is een vertrouwens dingetje. Mijn man houdt dan onbewust net iets teveel vast soms. Ik heb 2 dagen terug in een boom gehangen omdat meneer de wegdraaide voor een kindje op een trampoline die ik over het hoofd gezien had. Het blijft altijd een verrassing met dat paard van ons![]()
Wat de oefencross betreft ik ken alleen Elst, dat is links, links en nog een keer links. Doordat het op gewone bospaden staat zit er geen afsprong of waterbak in. Voor echt onervaren combinaties leuk om eens te snuffelen aan vaste hindernissen springen.