Dat is een leuk concours Sanne! Danielle, ik vind bij de losrijbak op internationale concoursen optomingen kijken, haast nog leuker en interessanter dan de rondjes springen
@ Wata super mooi resultaat zeg!!! Jij start toch normaal altijd met die ene toch? @ Mirthe bikkel!!!! @ Danielle klopt! Doet hij altijd als hij los is
Alweer uur aan het werk! Gelukkig de laatste!!
texelse
Geplaatst: 01-07-12 07:47
Mogge , alle cc-gangers veel succes en tot vanavond
Noor, jammer van die zwarte zeg! Balen dat het zomerseizoen van de markt weeë is begonnen... Zien julllie elkaar nog minder! Mirthe mocht niet meer weg... Grunn is idd erg leuk! Henny, los in de binnenbak? Bij de meeste stallen staat daar de doodstraf op. Wata, wat leuk, gefeliciteerd!
Iedereen veel plezier en succes op cc. Noor veel plezier bij de zeskamp! Ik ga denk ik zo naar de sportschool
Joki. Wel positief denken anders wordt het al niks.. Noor heeft vriendje de spin op visite gehad. wata gefeliciteerd en mooi foto
Ik ga zo ol en bay maar eens rijden. Vind wel jammer dat de zon niet schijnt. Wil vanmiddag nog even zwemmen
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 08:24
Watapatja, gefeliciteerd. Leuk joh!! Mirthe is braaf thuis gebleven. Noor, oh nee, vvn is op spinnenjacht geweest . Joki: veel succes. Moed er in houden!
Ik zit al een uur hier . De eerste moet nog gaan starten.
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 08:25
Itsme, ik zit bij Tiel en de zon schijnt hier volop!!!
Hier schijnt de zon ook, wel een windje! Heb het huis al op de kop gehad, stofzuigen dweilen was gedaan. Ga nu even paar dingen strijken en dan naar Jer
rustig opgestaan, toen met dienke en schoonmoeders stuk of 15 merries met veulens en 6 gewone paarden buiten gegooid, en toen nog ff mijn 'schimpie' gereden, nu thuis en verder aan de scriptie.
@ noor: goed bezig dus ook al op de vroege morgen @ mistid": nog niet wakker?? @ watapatatje: 'het leven is ruiger met een tuiger' bijzondere tak van sport, maar ontzettend gezellig, ooit eens dag op de nationale tuigpaardendag geweest (op de vip uiteraard ) @ noor: wat zonder van de beugelriemen zeg, waren ze 'geknapt' of echt uit die palletjes geschoten??
Ik had ooit een jong paard, 1ste keer een BB-rondjes springen en die kwam toen behoorlijk kort op de laatste oxer, maar sprong altijd en altijd van de paal af, dus enorm hoog en terug, ik teveel druk op de beugels naar achter, en toen vloog de beugelriem ook weg, en toen wist ik dat er een pijnlijke landing ging komen.... niet grappig....
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 10:20
Kan er hier even iets meer gekletst worden???
edit: Ah, gelukkig: kan even post van Jeroen lezen .
Ja klopt! Heerlijk zomers! Winters ook trouwens! En nog relaxter.... Achterbergbodum!
Mootje
Geplaatst: 01-07-12 11:01
Noor, goed bezig! Kun je het weer vies maken Lelie verveelt zich moest jij niet de hele dag op een secretariaat zitten? Henny, vandaar kun je hem wel buiten losgooien of kunnen ze alleen maar binnen worden losgegooid? Jeroen, ben je daarom dressuurruiter geworden?
Zo, ik heb 1.5 uur zonder pauze gesport... Alles qua gewicht omhoog gegooid dus ik had het zwaar... Daarna nog even geluierd onder de zonnebank! Kris, kun jij mij vertellen waarom hetzelfde fietsprogramma mijn hartslag 120 voor de training is en 160 na training?
@ mootje:, nee dat was omdat ie het zo goed bleef doen en toen verkocht werd en dressuurpaarden fokken is makkelijker en beter commercieel te maken
@ mootje: je hartslag stijgt toch ook als je volop bezig bent??? of je zit kerels te kijken
Leliaardje
Geplaatst: 01-07-12 11:42
Mootje, ik zit op het secretariaat, maar er is maar 1 ring, dus niet echt topdrukte . En met het nieuwe KNHS programma is het invoeren en tellen van de cijfers ook zo gebeurt, dus dat gaat vlot. Heb ooit paar weken bij een bank gewerkt: heel veel cijfers ingetypt, dus dat gaat nog lekker blind en snel. Dat je hartslag stijgt, lijkt me logisch, maar met 120 beginnen is best hoog???
Mijn hartslag in rust is tegen de 80 aan maar ik kan ook niet 'normaal' fietsen hoor! Ik heb trouwens zonder pijntjes 20minuten op de crosstrainer gestaan.. nu nog zin zoeken om weer te beginnen met hardlopen! Maar 1 ring, dat is een makkie Jeroen, dat is idd waar!
Nou, er was wel een erg leuke man die de hele tijd aan het kijken was... Had iig geen gat in mijn kleding op een rare plaats ofzo en mannen die spinnen hebben lekkere kontjes