Goedenavond Ik ben weer terug van werken. Vorstin was weer heeul heet met rijden vandaag, dat belooft wat voor de wedstrijd dit weekend! Morgen heb ik alleen college, en hoef ik niet te werken!
Gefeliciteerd Heleen! Succes in Texel Noor en de overige Texel gangers!!
Hier net zusje weggebracht naar Utrecht, gaat dit weekend op introductieweekend. We waren veelste vroeg op de uni, heeft ze me even een rondleiding gegeven. Gaaf daar, ben beetje lang blijven hangen bij de skeletten en alles. Nu even sollicitatiebrief etc. schrijven!
Sim
Geplaatst: 09-09-11 09:03
Gefeliciteerd Heleen! Alle Texelgangers veel plezier en succes!
Succes met je brief Sannnn. Als je hulp nodig hebt van een ervaringsdeskundige hoor ik het wel.
bvw
Geplaatst: 09-09-11 09:04
Margreet wat een geweldige foto van sem Hilde stoer filmpje, dat is echt een paard met karakter! Tg succes op texel! Texelse, succes met tg en de rest
succes sannn! Ik zal voor je duimen en wil ook evt wel meekijken naar je brief. Heleen, proficiat. Aardbeving heb ik, blijkt achteraf, wel gehoord, ineens wat raar geluid buiten alsof het donderde. Maar dat was het dan ook.
en iedereen veel plezier in texel. Ik ga trainen in Minderhout
Goeiemorgen, Ik ben ook weer op Jeetje wat een onwijs ongeluk van Mirthe's paard zeg! Gelukkig is Ul zo nuchter dat hij gelijk weer een trailer opstapt! Ik ga gauw naar stal, heb vanmiddag college en daarvoor moet ik ook mijn spulletjes een beetje poetsen voor de wedstrijd morgen!
Heel veel plezier op Texel Noor! Succes met je brief schrijven San! Veel plezier in Minderhout Lielle!
Jeetje zeg, dan schrik je je ook rot. Gelukkig is het goed afgelopen. Gaaf hoor trainen in Minderhout!! Veel plezier alvast.
Heb nog weinig op papier staan. Best lastig om er 1 te schrijven zonder vacature. Normaal spring je daarop in. Ga moeders zo wel eens even om hulp vragen.
Op Internet zijn ook wel handvatten te vinden om een open brief te schrijven Sannnn.
caro29
Geplaatst: 09-09-11 09:37
@ Mistid jeetje wat een ravage. Gelukkig lijkt Ultra geen schade te hebben. Hopelijk heeft hij ook geen shock. @ heleen gefeliciteerd met je verjaardag @ texelgangers veel succes en plezier dit weekend!
Lijkt mij heel apart om een aardbeving te voelen. Ik ga even naar de markt met zusje en nichtje. Het is momenteel droog
Joki
Geplaatst: 09-09-11 09:38
San succes met wat verzinnen Wat heeft dat paard ontzettend geluk gehad dat er niks of weinig mee is. Ook ontzettend braaf hoe hij staat te wachten Iedereen veel plezier in Texel of Minderhout
Ik ga zo mijn hoofdstel maar weer eens zwart proberen te krijgen. Ik moet eigenlijk een nieuwe kopen (mag ook wel na 10 jaar ) maar ja heb nu gekozen om mijn crossset met Bianca mee te bestellen dus mijn hoofdstel duurt nog weer wat langer en ik mag weer een poging wagen om het eruit te laten zien als een hoofdstel ipv een oud lijk (dat valt me trouwens nog erg mee voor een 10 jaar oud hoofdstel maar hoogglanzend nee dat lukt niet meer)
Jemig, Mirthe moet zich ook rot geschrokken zijn! Margreet: schattige Sem! Bianca: fijn dat je zo lekker gesprongen hebt. Lielle: veel plezier morgen! Texelgangers veel plezier! Sann: succes met je brief! Heleen: gefeliciteerd!
Is dat niet slecht voor je hoofstel dan? Ik weet wel dat dat met laarzen gedaan wordt, maar met een hoofdstel? Ik zou zeggen, gewoon heul goed poetsen met goede kwaliteit zadelzeep en zadelvet
Jeps, ik hoef niet te werken vanavond Heb wel college om half 4, dus ik moet wel nog naar stal. Morgenochtend vroeg op voor wedstrijd, en dan om half 5 weer werken tot 1. En dan zondagochtend weer vroeg wedstrijd!
Ik zag trouwens dat ze ook roze styles hebben bij canter! Wist ik heel niet, zeker nieuw. kan je het morgen in Minderhout gelijk uitproberen. Wat had je gekocht?