Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het lijkt mij heel stug dat ze dat nu ineens niet meer doen en het lijkt mij helemaal niet dat ze de afstand van een A pony laten staan voor een E- pony.
maar wat zonde van Amati vandaag
Hopelijk gaat een ander zadel wat opleveren 

Ik heb er echt geen trek in! Ik heb het wel echt nodig, ik heb nul komma nul conditie en hier en daar wat teveel vetjes...
Proficiat!
nu.nl schreef:Hoewel de Eindhovenaren 75 minuten tegen tien man voetbalden, begon PSV pas met scoren nadat NAC verrassend op gelijke hoogte was gekomen.

zoiets kun je dan wel gebruiken.

Verder rijdt ik Oscar nog en die is bijna 10 cm groter, maar wel in een hele andere uitvoering, lange spillepootjes met in verhouding met Woll minder lijf
)

mireilledons schreef:Zie allemaal leuke paarden voorbij komen. De één wat groter dan de ander. Ben zelf gek op schimmels dus Woll is mijn favoriet

Vanochtend lekker een lui ochtendje gehad en 's middags kwam ik op stal en ik kwam de staldeur door en werd opeens heel blij aangekeken. Stalgenoot heeft net een nieuw paardje waarvan de vorige eigenaresse er 4 keer opgezeten heeft. Ze wilde er vandaag voor het eerst zelf op, maar zag er wat tegenop. Dus ik ben er eerst maar even op gaan zitten. Was super braaf dus de 15 man langs de bak had helaas weinig vermaak
Al was natuurlijk iedereen erg blij dat ie het zo goed oppakte. Echt een schatje heerlijk nuchter ding