Jij kent je paard het best en jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Inderdaad een moeilijke beslissing! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij kent je paard het best en jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Inderdaad een moeilijke beslissing!
!.
.
.
Geen dank, Het was voor ons een kleine moeite!
Kunnen jullie dat ook eens meemaken
Vele liters water gaan mee. Gelukkig moet ik wel al om half 10!
Ene ik kom ook rijden hoor WW hoop dat hij dan wel al fit is daar voor.. dus ik hou hem nog even open 
over ermelo moet je zefl weten, mischien krijg je idd goede tips?
dus heb wel goede moet, morgen ochtend snel naar me kind!
dan weer werken..
We hebben een hele leuke opdracht (boekje maken met foto's + afstammingen), en het was leuk om alle paarden vast te zien!
Ik heb geen idee wie de lessen doet in Ermelo, maar ik denk dat ik daar zowiezo wat aan zal hebben. Ik vind haar met dressuur nu fijn lopen, maar schijnbaar kan ze toch beter. De blokkades komen waarschijnlijk door zadels, maar ik denk dat het oud zeer is van het oude zadel. Het zijn namelijk precies dezelfde plekken als we bij de fysio behandelden. Volgens de HA-masseuse kan een fysio dat gewoon niet oplossen. Het is wel behoorlijk bijgetrokken, maar nooit helemaal weg gegaan. Mijn zadel lag niet dramatisch slecht, maar er zou wel iets aangepast moeten worden volgens haar. Hij is natuurlijk ook wat ingezakt, omdat hij nieuw is, dus ik hoop dat hij gewoon aangepast kan worden!
..
.. het blijven dieren en zo'n risico zit er altijd in..
... Ben ook benieuwd wat de dierenarts zal vinden.
(Heb nog geen tijd gehad om je PB te beantwoorden.. SORRY!!)
.. voetje lijkt al wat kort nu..
...
.
daar is hij me te veel voor waard..
En ik zou denk ik wel naar Ermelo gaan als de DA niks kan vinden. Je geeft aan dat ze dressuurmatig fijn wil werken op het moment, was dit niet het geval dan zou het voor mij een ander verhaal zijn. Maar in Ermelo heb je veel hulp en kun je het probleem voorleggen aan de instructeurs. Mocht je dan denken dat ze middenin de week een dagje rustig aan nodig heeft, kun je altijd een les overslaan.
Zo eerst hier thuis de boel een beetje fatsoeneren en dan maar richting Deventer. 

Wel beetje luxe bak, maar m'n ouders hebben beetje medelijden met me aangezien ik net via de mail ben gedumpt na bijna 2 jaar een relatie te hebben gehad....