Ik zorg dat ik dan ook op stal ben Jij kent je paard het best en jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Inderdaad een moeilijke beslissing!
bianca1980
Geplaatst: 05-07-10 19:56
MOOTJE @ mooie foto hoor !!!
Eef_Bam
Geplaatst: 05-07-10 21:08
Goedenavond.
Corien: Zo te lezen is Jackson in goede handen, hopelijk wil zijn hak wat slinken. Noor: Leuk zeg, wanneer moet je de kampioenschappen rijden? Mootje: Nog bedankt voor de hulp in Maarsbergen ! Corion is stoer op die foto !. Anthea: Fijn dat je tentamen goed ging . Jn: Fijn dat Anoes ook een crossknopje heeft. Snoekiej: zoals Mootje al zei: je kent zelf je paard het best en je moet doen waar je je goed bij voelt.
Bandido heeft een paar daagjes vrij en mag lekker extra op de wei omdat hij het afgelopen seizoen zo goed zijn best heeft gedaan, en ik zie hem echt genieten .
Ik heb zaterdag in Maarsbergen een wp gehaald , en in Oudkarspel ook, maar bij mijn L debuut in Vrouwenpolder heb ik met mijn stomme kop een hindernis overgeslagen waardoor ik op -2 stond . De teller staat nu dus weer op 0.
Mootje
Geplaatst: 05-07-10 21:35
Ah, nu snap ik hem Wat word je volgende cross?
Eef_Bam
Geplaatst: 05-07-10 21:37
Wieringerwerf wordt de volgende. Heb jij al plannen wanneer je officieel gaat starten met Corion?
Officieel wordt volgend seizoen pas, denk ik. Ik ga nu nog Renswoude, Lisse en Princenhage starten in de oefenrubriek en ik heb nog een les bij Rob staan.
Ik wil mij eigenlijk eerst concentreren op de dressuur en het springen. Volgende week kom ik bij jou op stal springen!
Eef_Bam
Geplaatst: 05-07-10 21:44
Verstandig om je eerst op springen en dressuur te richten dat dat helemaal voor elkaar is, hopelijk krijgt hij dan ook wat minder praatjes tussen de hindernissen door . Waarschijnlijk zie ik je dan volgend weekend nog wel, hoe hoog ga je springen?
_Noor
Geplaatst: 05-07-10 21:45
Avond!
@ Snoek: Je kent je paard inderdaad zelf het best. Ik denk dat het belangrijk is dat je haar zodanig leert rijden dat ze die blokkades in haar spieren leert loslaten. Ik vind het een heel fijn beeld geven als ik jullie zie dressuren, maar blijkbaar zet ze (met springen?) iets vast waardoor ze toch weer last krijgt. Aan je zadel kan het niet meer liggen toch? Je kunt natuurlijk ook naar Ermelo gaan en haar daar halverwege een dag vrij geven bijvoorbeeld. Wie weet krijg je daar nog wel een goede rijtechnische tip? Wie verzorgt de dressuurlessen?
Dat wordt weer een gezellig bokt-dag in Wieringerwerf. Komen jullie daarna allemaal naar onze kermis? Kunnen jullie dat ook eens meemaken Renswoude wordt ook een meeting. Mootje, de volgende dag is in WW ook nog oefencross (eventueel met instructie).
@ Evie: kampioenschappen zijn a.s. zondag. Wordt weer bloedjeheet schijnt. Ik heb alvast fingers crossed voor zomertenue Vele liters water gaan mee. Gelukkig moet ik wel al om half 10!
Net weer gelest met Jer. Veel drafwerk gedaan. Ik heb de neiging om veel te galopperen (want oh oh oh want kan ie dat fijn), maar draf moet ik natuurlijk niet overslaan. Flink aan de appuyementen gewerkt en dan met name aan mijn techniek. Jer was erg braaf, hij was het niet met alles eens, maar goed dat zou ook maar saai zijn. Vrijdag nog een keer proefgericht aan de slag. Ik heb nog nooit zoveel gelest, maar dressuurlessen hebben een tijdje op een laag pitje gestaan dus ik vind het wel lekker dat iemand steeds zegt "denk aan..." of "een beetje meer of minder dit of dat". Even de puntjes weer op de i dus! Morgen weer een drukke dag op werk, daarna bbqen bij skoonmoeders en voetbal kijken!!
Mootje mooie foto! Noor fijne les gehad dus!! hoop dat je in zomer tenue mag Ene ik kom ook rijden hoor WW hoop dat hij dan wel al fit is daar voor.. dus ik hou hem nog even open Evie lekker voor bam dat hij "vakantie" heeft Snoek fijn dat karin is geweest over ermelo moet je zefl weten, mischien krijg je idd goede tips?
Zo jackson liep vanavond weer iets beter dus heb wel goede moet, morgen ochtend snel naar me kind! dan weer werken..
Snoekiej
Geplaatst: 05-07-10 22:36
Ik ben weer terug van de veulenopfok We hebben een hele leuke opdracht (boekje maken met foto's + afstammingen), en het was leuk om alle paarden vast te zien!
Lekker dat Bam vrij heeft Evie! Noor, bedankt voor je mening Ik heb geen idee wie de lessen doet in Ermelo, maar ik denk dat ik daar zowiezo wat aan zal hebben. Ik vind haar met dressuur nu fijn lopen, maar schijnbaar kan ze toch beter. De blokkades komen waarschijnlijk door zadels, maar ik denk dat het oud zeer is van het oude zadel. Het zijn namelijk precies dezelfde plekken als we bij de fysio behandelden. Volgens de HA-masseuse kan een fysio dat gewoon niet oplossen. Het is wel behoorlijk bijgetrokken, maar nooit helemaal weg gegaan. Mijn zadel lag niet dramatisch slecht, maar er zou wel iets aangepast moeten worden volgens haar. Hij is natuurlijk ook wat ingezakt, omdat hij nieuw is, dus ik hoop dat hij gewoon aangepast kan worden! Fijn dat Jackson wat beter liep Corien!
Het weer valt mee, dus Wo staat nog lekker buiten ..
@Corien: Arme Jack .. het blijven dieren en zo'n risico zit er altijd in.. @Snoekiej: Ben benieuwd hoe Vorstin de masseuse vind.. De Jack Meagher methode vind ik nogal heftig ... Ben ook benieuwd wat de dierenarts zal vinden. @Mootje: Wat een mooie foto van jou en Corion zeg! (Heb nog geen tijd gehad om je PB te beantwoorden.. SORRY!!)
Smid is weer geweest.. ijzer mag er nu echt niet meer afgetrapt worden .. voetje lijkt al wat kort nu.. Heb dus zelf maar de springschoenen om gedaan, hopen en duimen dat ze er vanaf blijft ... Ze ziet er overigens wel echt super uit.. mooie volbloedkop met een superglanzend lijf.. Heb mailtje terug gekregen van Talitha over de borsttuig wat ik heb gezien in de uitverkoop.. Mag 'm fijn passen .
Dat wordt even afkicken Snoek. Trouwens, je zit lekker dicht bij mij in de buurt volgende week.
Hopen dat het meevalt met Jack, Corien!
jipje_niekje
Geplaatst: 06-07-10 08:24
Goeiemorgen! @Corien: Fijn dat Jackson weer beter gaat! @Snoekiej: Zal inderdaad wel weer even wennen zijn zonder auto En ik zou denk ik wel naar Ermelo gaan als de DA niks kan vinden. Je geeft aan dat ze dressuurmatig fijn wil werken op het moment, was dit niet het geval dan zou het voor mij een ander verhaal zijn. Maar in Ermelo heb je veel hulp en kun je het probleem voorleggen aan de instructeurs. Mocht je dan denken dat ze middenin de week een dagje rustig aan nodig heeft, kun je altijd een les overslaan. @WL: Hopelijk houdt Wolin het ijzer er nu wel onder! @Noor: Fijn dat je les lekker ging! Wij mogen in de dressuur eigenlijk nooit in zomertenue starten hier, dus zelfs de afgelopen wedstrijden in de hitte met mijn jasje aan geprutst
Ik zal vandaag is even naar school gaan om wat dingen te regelen en ga even gezellig lunchen met een studiegenootje Zo eerst hier thuis de boel een beetje fatsoeneren en dan maar richting Deventer.
@ JN: Bedacht me later dat het kampioenschappen zijn, dus ik vrees dat ik het zomertenue wel op mijn buik kan schrijven @ Snoek: erg hè als je een auto voor de deur hebt, ga je nooit meer op de fiets. Ik wil (iets) meer bewegen dus ben gister op de fiets naar de paarden geweest. Was de electrische fiets van mijn moeder, maar heb de verleiding weerstaan en gewoon flink doorgetrapt @ WL: fijn dat het ijzer eronder zit! Welk borsttuig ga je proberen? @ Corien: hopelijk voelt Jack zich al wat beter!
Goedemorgen! Noor:Lekker rijden in de hitte!! Veel sterkte! Corien: Sterkte met Jack zn pootje. Hopelijk helpt de klei ook nog wat. Lotte: Ben benieuwd naar het borsttuig! Shanouk: Lekker luxe hè een eigen auto
Gisteren met mijn broertje naar een fantastisch concert van Philliphe Jaroussky geweest met het Concerto Köln. We waren beide diep onder de indruk en om half 2 vannacht hadden we elkaar er nog over aan de telefoon Heb waarschijnlijk een nieuwe auto trouwens. M'n zus haar man krijgt een nieuwe lease auto en wij kunnen waarschijnlijk de volvo V40 overnemen Wel beetje luxe bak, maar m'n ouders hebben beetje medelijden met me aangezien ik net via de mail ben gedumpt na bijna 2 jaar een relatie te hebben gehad....
_Noor
Geplaatst: 06-07-10 09:34
Dat meen je niet PB, Vandaar dus het rot-einde van je dag afgelopen weekend? Veel sterkte en misschien is zo'n auto een leuke goedmaker haha Wel een rotstreek zeg!
Mootje
Geplaatst: 06-07-10 09:38
_Noor schreef:
Dat meen je niet PB, Vandaar dus het rot-einde van je dag afgelopen weekend? Veel sterkte en misschien is zo'n auto een leuke goedmaker haha Wel een rotstreek zeg!