[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:13

Goedenavond!
Heb net even mijn paardje gelongeerd en de vierjarige gereden. Nu nog maar even voor school bezig

Snoekiej: Mooie deken hoor! Ook mooi dat er zo'n klein halsje aan zit
PB: Leuk dier die schimmel!
Tientjeh: Ja dat is wel heel lastig. Je moet doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:32

@BVW: Ik kan dan ook echt genieten van mijn paard, ze is zo'n vlerk af en toe, en lekker brutaal, vind ik toch ook wel leuk!! ;)
@Vief: Jouw schimmel vind ik ook echt superleuk!! :D
@Snoekiej: Mooie deken joh! :D Ik heb die ouwe variant van de Rhino Wug gekocht en die heeft dus ook zo'n have hals en die fijne V-sluiting :) . Mijn Weatherbeeta heeft ook een halve hals, toen vond ik het al heel fijn!! :j

Ik heb echt heeeeeeeerlijk gereden met Wolin :D .
Wat een parade-paardje is het buiten 8-) .. Ik wilde gewoon een stapritje maken, maar dit pakte wat anders uit. Het zou een passage-rit gaan worden, voelde ik al.. dus ik heb toch maar regelmatig even een stuk gedraafd. Ik zit zoveel beter met dit zadel en zij loopt er ook erg fijn mee en ook sinds ik de sperriem eraf heb, loopt ze toch ook wel beter (terwijl mijn sperriem voorheen toch echt geen functie had, zo los hing het :? , toch het psychologische aspect misschien ;) ). Heel fijn dragen weer en de rug los en ze swingde lekker onder me door :) . Wel leuk, ik reed langs de bak en ik kreeg echt een opmerking van iemand die in de bak reed, die ik tegen kwam op de fiets onderweg "Nou... zoals ze buiten loopt, rij je ze er allemaal uit hier!!" :+
Ze was wel echt enorm heet en in het begin wat springerig, maar gelukkig kon ze nu goed haar spanning af laten vloeien, dat is voorheen wel eens anders geweest :o .. Dan kwam ik zonder paard thuis. Al rij ik nog steeds met bokketouw, want je weet het met haar nooit. Ik ben wel even voorzichtig op het moment... ze zijn zo aan het glibberen op het moment in het land, dus wel 3 per dag worden de pezen gecontroleerd.. :o

Morgen BOEKELOOOOOOO!!!! *\o/* Ik heb net een paar hele hippe baggerstappers gehaald, gaat me toch niet gebeuren dat ik straks een paar natte sokken heb ;) .

billy1

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:35

Zo vandaag weer lekker druk geweest in het bos met het bouwen van de cross, nog ff twee weken buffelen en dan hopelijk een gelaagd evenement!

PB Wat een superleuke schimmel zeg! Ik ben er al bijna verlieft op, dus kan me voorstellen dat jij dat helemaal bent!!!

Jantine, je moet er idd goed over nadenken wat je met Uk wilt, maar het is wel zo dat wanneer er op deze manier kopers komen je zeker veel meer geld kan vangen dan wanneer je m te koop zet. Helaas weet ik er ook alles van dat de handel momenteel slecht is. Trouwens is het nu wel een supertijd om een paard te kopen!!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:38

Hier ook weer klaar, Fari het scheerapparaat er over gehaald en daarna ff gereden. Ze voelde iets stijf, wellicht gister de kou op de spieren geslagen ivm regen.

Snoekiej; wat een mooi deken, normaal ben ik niet zo van de blokjes, maar deze is leuk :j
Lotte; fijn dat het rijden zo'n goed gevoel gaf :)
Billy; bouw je de cross in Bathmen dit jaar voor het eerst? Spannend hoor.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:43

Goede avond :)

Ik wou ook graag een schimmel maar heb een bruine ;)

Pb gaaf beest :~
Bianca ja, mooie foto's :D
billy mooi beest hoor :j
Tientjuh dat is wel jammer, maar je moet idd je hart volgen, als jij het gevoel hebt nog niet uit gereden te zijn moet je het niet doen. En wat billy zegt is wel zo tis crisis, maar ja jij wilt hem niet kwijt zou ik toch stiekem wat extra vragen :j
Vief vind jou wollie ook erg charming :j
Die van lotte vind ik ook gaaf mooi kleurtje en een echte clown :+

Ik heb heerlijk gereden op die van mij, en lasko in de buiten bak was een beetje frips :+

Ik ga nu lekker op bed :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:48

Ik was twee jaar terug 'op zoek'; een ruin, zwart, springgefokt, 4 witte voetjes en een kol (jaja :o.. a la black beauty, maar op de een of andere manier trok mij dat wel..) of een idem in schimmelvorm.

Ik heb een bruin-roan merrie, zonder aftekeningen en dressuurgefokt en ik zou geen andere willen :) . Heb ik toch op de een of andere manier een soort van schimmel :P .

Corien: Fijn dat je ook lekker hebt gereden ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:51

Ja was lekker, al het (v)eten er weer vanaf gewerkt :P

Ik en op bed :evaw:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 22:00

:wave: Goedenavond.

Vandaag lang dagje op school gehad :P. Daarna gezellig naar de bios geweest met Hilde. We hadden de de hele bios voor ons tweeeen haha :D echt super grappig.

Ga nu lekker nog even filmpje kijken en dan lekker slapen :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 22:02

Ik ben eigenlijk ook wel fan van alle aparte kleurtjes. Ik vond stippie die met de vijf jarigen cup mee deed echt geweldig :D Om dat ik m toch wat te zwaar vond voor het grote werk maar niet verder naar geinformeerd maar ik heb echt dagen lopen dromen over dat paard. Lijkt me echt geweldig om eens wat anders dan een standaard kleur te hebben!!!

Nou ja moet toegeven, wij hebben wel een schimmel maar dat is nou niet echt moeders mooiste. Hij is nu 1 jaar en heeft echt een lelijk :o hoofd, ook is ie helaas wat aan de kleine kant. Hopelijk gaat ie nog goed groeien waardoor ik over twee jaar eindelijk op een schimmel kan zitten!!! ;) Loospringen doet ie gelukkig wel erg goed!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 22:11

Hahaha := , wie weet groeit ie uit tot een mooi dier!! :D

Wo is een uit de kluiten gewassen volbloed gemixt met een appaloosa :') .. En ik heb Wolin een jaar voor ik haar kocht ook gezien en vond die kleur toen zo enorm lelijk en ze had enorme oren.. Maar ze is nu een chique dier om te zien met een enorm aasprekend hoofd!! Ik ben nu ook echt weg van aparte kleurtjes.. Al was Wo een doodnormale bruine, dan zou ze nog wel opvallen _O- .
Het heeft gewoon toch wat, ik heb 4 seizoenen een ander kleur paard, zomers wordt ze echt koperbruin met een spierwitte kont en nu is ze op de schouders bijna zwart en haar kont wordt steeds meer bruin :) . Tegenwoordig zie je weinig aparte kleurtjes meer onder de groot formaat paarden vind ik.

Wolin zomer 2007
Afbeelding

Afbeelding

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 22:39

@PB: Echt een stoere schimmel!
@Snoekiej: Mooie deken hoor en Vorstin ziet er ook goed uit!
@Billy: Ik heb vandaag helaas Bathmen afgezegd, had er graag gereden maar lijkt me nog niet verstandig :o Hopelijk gaan jullie daar een super gezellig weekend hebben en slaag je voor je examen!
@WL: Fijn dat Wolin zo lekker liep te sjouwen en die complimentjes zijn altijd leuk ;) Wat grappig dat Wolin elk seizoen van kleur verschiet.
@Vief: Hoe was de lasagne?
@Malloesje: Fijn dat Fari weer kaal is, wel vervelend dat ze wat stijf was, hopelijk morgen weer over.

Ik heb Jipje gelongeerd vanavond en die heeft zich even flink uitgeleefd, uiteindelijk liep hij wel heerlijk te sjouwen. Daarna kwam kennis nog Nika rijden en ze heeft haar eerste sprongetje gemaakt :P was erg grappig om te zien.
Wat betreft kleuren van paarden ben ik toch wel van de wat donkere paarden, heb dan ook 3 'gewone' bruine. En de schimmel is niet van mezelf, maar moet toch wel toegeven dat ik die ook wel erg leuk vind.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 07:54

Goede morgen :O

Lotte dat is ook leuk 4 jaargetijden paard _O-

Benthe balen van je hand man! lutk het wel voor de rest op stal met werkzaam heden?

Ik ben naar werk :wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 08:32

Goeiemorgen!
@Corien: Op zich red ik me aardig op stal hoor, zolang iemand anders de kruiwagen maar kan legen en op dit moment helpen de pensiongasten ook wel erg lief met de stalletjes mesten ;) Van hun mag ik eigenlijk helemaal geen stalletjes doen nog, maar kan het soms niet laten :o

Ik heb nog een half dagje stage, vanmiddag even langs het werk is even bijkletsen en is kijken of ik volgende week weer wat kan gaan beginnen. Dan de paardjes weer even doen en dan vanavond is even lekker niks doen voor de TV. Morgen lekker de hele dag naar Hattem, ben hindernisjury, zo maak ik me tenminste nog 'nuttig' bij de cross in plaats van rijden :P

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 08:52

:wave:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:00

Goeiemiddag :wave:

Net heerlijk uitgeslapen O:) Mocht ook wel weer een keer.
Zal zo even broodje eten en dan even paar uurtjes met project aan de gang. Daarna nog even 2 paarden rijden en vanavond naar Mega Piraten Festijn! :D We gaan met een hele groep dus word vast erg gezellig :)).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:06

Lekker zeg Kim :D Ik was er om kwart over 7 uit. Wilde mooi op tijd bij Woll zijn, reed de bus niet (kapot) dus 35 minuten op het busstation staan wachten. Koud :oo Denk dat het hier wel tegen het vriespunt heeft aangezeten vannacht :=

Woll was ook verschrikkelijk fris :+ Heb eerst maar 10 minuten in de binnenbak gestapt voordat ik naar buiten durfde.. Ze had nog steeds veel praatjes, maar was later gelukkig wel braaf. 't Blijft buiten toch een stommerd, kan ze opeens omdraaien en niet meer verder willen. Dan gaat ze heel debiel staan stampen en op haar plek staan te hupsen _-:( Beetje jammer dat ik het eerste stuk langs een weggetje moet en ik haar dan niet gelijk echt goed op haar plaats kan zetten. Ben benieuwd of een maand met alleen maar buitenritjes haar misschien van die fratsen af kan helpen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:13

Moggel!!

Mn voorruit van de auto was bevroren vanochtend dus ik moest nog krabben ook!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:15

He ja, dat ga je nu weer krijgen idd.
Geen hoofdpijn meer TG?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:20

Nope, ben weer helemaal fris en fruitig :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:20

Gelukkig!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:40

O ik baal! Mijn op maat gemaakte rijjasje is net binnengekomen, maar nu past ie niet :( Volgens mij hebben ze de maat van de schouders en de taille omgedraaid...... Nu trekt het jasje bij de schouders en heb ik heel veel ruimte over bij de taille. Lijkt me niet goed voor een jasje wat speciaal voor mij is gemaakt ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:54

Dat is zeker balen! Welk merk?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 13:14

oh balen!
Je kan er hopelijk wel mee terug? Zoals ik het lees is het hun fout dus moet dat toch wel kunnen?

Ik heb ook een apart kleur paard, Frits! We hebben hem zelf gefokt uit een bruine merrie en bruine hengst dus alles verwacht behalve dit...
Afbeelding

Hebben vandaag ook de veulens bij de merries weggehaald!
Ben benieuwd hoeveel last wiso ervan krijgt, hopelijk niet te veel want zondag moet ze eigenlijk weer mee...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 13:20

Das toch wel een beetje kort dag Bianca, kan het veulen niet nog 3 dagen langer erbij lopen?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:00

volgende week zit ze eigenlijk met hetzelfde...
En om nu nog langer te wachten is ook niks, als het veulen gaat drinken verstijft ze helemaal!
Ik zie wel hoe het met haar gaat, ze vind het nu in elk geval wel lekker rustig ;)