Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb die ouwe variant van de Rhino Wug gekocht en die heeft dus ook zo'n have hals en die fijne V-sluiting
. Mijn Weatherbeeta heeft ook een halve hals, toen vond ik het al heel fijn!!
.
.. Ik wilde gewoon een stapritje maken, maar dit pakte wat anders uit. Het zou een passage-rit gaan worden, voelde ik al.. dus ik heb toch maar regelmatig even een stuk gedraafd. Ik zit zoveel beter met dit zadel en zij loopt er ook erg fijn mee en ook sinds ik de sperriem eraf heb, loopt ze toch ook wel beter (terwijl mijn sperriem voorheen toch echt geen functie had, zo los hing het
, toch het psychologische aspect misschien
). Heel fijn dragen weer en de rug los en ze swingde lekker onder me door
. Wel leuk, ik reed langs de bak en ik kreeg echt een opmerking van iemand die in de bak reed, die ik tegen kwam op de fiets onderweg "Nou... zoals ze buiten loopt, rij je ze er allemaal uit hier!!"
.. Dan kwam ik zonder paard thuis. Al rij ik nog steeds met bokketouw, want je weet het met haar nooit. Ik ben wel even voorzichtig op het moment... ze zijn zo aan het glibberen op het moment in het land, dus wel 3 per dag worden de pezen gecontroleerd..
Ik heb net een paar hele hippe baggerstappers gehaald, gaat me toch niet gebeuren dat ik straks een paar natte sokken heb
.

.. a la black beauty, maar op de een of andere manier trok mij dat wel..) of een idem in schimmelvorm.
. Heb ik toch op de een of andere manier een soort van schimmel
.

Goedenavond.
. Daarna gezellig naar de bios geweest met Hilde. We hadden de de hele bios voor ons tweeeen haha
echt super grappig.
Om dat ik m toch wat te zwaar vond voor het grote werk maar niet verder naar geinformeerd maar ik heb echt dagen lopen dromen over dat paard. Lijkt me echt geweldig om eens wat anders dan een standaard kleur te hebben!!!
hoofd, ook is ie helaas wat aan de kleine kant. Hopelijk gaat ie nog goed groeien waardoor ik over twee jaar eindelijk op een schimmel kan zitten!!!
Loospringen doet ie gelukkig wel erg goed!
, wie weet groeit ie uit tot een mooi dier!! 
.. En ik heb Wolin een jaar voor ik haar kocht ook gezien en vond die kleur toen zo enorm lelijk en ze had enorme oren.. Maar ze is nu een chique dier om te zien met een enorm aasprekend hoofd!! Ik ben nu ook echt weg van aparte kleurtjes.. Al was Wo een doodnormale bruine, dan zou ze nog wel opvallen
.
. Tegenwoordig zie je weinig aparte kleurtjes meer onder de groot formaat paarden vind ik.
Hopelijk gaan jullie daar een super gezellig weekend hebben en slaag je voor je examen!
Wat grappig dat Wolin elk seizoen van kleur verschiet.
was erg grappig om te zien.
Van hun mag ik eigenlijk helemaal geen stalletjes doen nog, maar kan het soms niet laten

Mocht ook wel weer een keer.
We gaan met een hele groep dus word vast erg gezellig
.
Ik was er om kwart over 7 uit. Wilde mooi op tijd bij Woll zijn, reed de bus niet (kapot) dus 35 minuten op het busstation staan wachten. Koud
Denk dat het hier wel tegen het vriespunt heeft aangezeten vannacht 
Heb eerst maar 10 minuten in de binnenbak gestapt voordat ik naar buiten durfde.. Ze had nog steeds veel praatjes, maar was later gelukkig wel braaf. 't Blijft buiten toch een stommerd, kan ze opeens omdraaien en niet meer verder willen. Dan gaat ze heel debiel staan stampen en op haar plek staan te hupsen
Beetje jammer dat ik het eerste stuk langs een weggetje moet en ik haar dan niet gelijk echt goed op haar plaats kan zetten. Ben benieuwd of een maand met alleen maar buitenritjes haar misschien van die fratsen af kan helpen. 

Volgens mij hebben ze de maat van de schouders en de taille omgedraaid...... Nu trekt het jasje bij de schouders en heb ik heel veel ruimte over bij de taille. Lijkt me niet goed voor een jasje wat speciaal voor mij is gemaakt