Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JAZZ4ff schreef:Komt zaterdag en zondag ook kijken.![]()
Zaterdag in dienst van de evenement fotograaf.
Veel bekende op de starttijden lijst.
gr.Frans
Toch wel,Nickeltje schreef:Helaas, ik heb afgebeld... Ze is kreupel...
NEE
Simmie schreef:Tot nu toe was het altijd over een boompje er in springen, maar vorig jaar was er een alternatief. Kon je omrijden om via het strandje het water in te gaan.

broertje schreef:Niet alle hindernissen zijn voor alle klassen mel_shet. En degene die wel meetellen die worden verlaagd. Uiteindelijk valt het wel mee, paarden oefencross vorig jaar iig wel

Hozie schreef:Ik ga gelukkig ook nog steeds, maar balen voor iedereen die zich af heeft moeten melden![]()
MJ: ik moest je tegen deze tijd nog even vragen of je mij wil aan komen moedigen bij hindernis 1, dus bij dezeIk ben startnummer 79, mijn precieze tijden staan in het starttijden topic. Ik zou het echt fijn vinden als je me d'r ff overheen schreeuwt, als ik eenmaal over 1 heen ben, gaat het (hoop ik) wel.
Nielsie: als jij op zondag toch bij de start en finish staat kun je me misschien ook wel komen aanmoedigen bij 1Hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer kans dat ik eroverheen kom

Maar als het warm is wel.
Snoekiej schreef:Ik heb er zin in:D:D
MJ, je hoeft het artikel (voor mij iig) niet mee te nemen, ik kreeg vanochtend het krantje zelf! Toch bedankt
Ik denk dat ik morgen niet in mijn SGWay of Life polo loop, daar zal het misschien iets te koud voor zijnMaar als het warm is wel.
Ik ga rond een uur of 3/4 de cross lopen morgen. Ik heb alvast de helft van mijn tuig (wat ik niet meer gebruik morgen) schoon en gevet, nu morgen de andere helft + paard nog
ben benieuwd hoe het zondag mel_shet afgaat hihi 
Ik zoek je fluoriserende foto-vestje wel even op!