Canter schreef:Die bokken voornamelijk onder kantoortijden!
Moeten de bejaarden nu het tempo weer wat opkrikken?

Dapper Chaai, dat je zo disciplinair aan de studie bent! Ik vind je onderschrift wel sterk, dit geeft de simpele ruiter weer moed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Canter schreef:Die bokken voornamelijk onder kantoortijden!
Pinacolada schreef:Net thuis van wedstrijd, dus nog niks bijgelezen. Vast even klein verslagje.
Eerste proef ontzettend veel spanning, ze was bang voor de hekjes aan beide korte zijden. Ze liep alleen maar met mega grote ogen en neusgaten die vleestende hekjes in de gaten te houden. Maar ik ging niet miepen en prutsen in de proef..das al wat. Had 155 punten..wat opvallend was dat veel paarden er moeite mee hadden. Meerderen die steigerden en niks wilden in die baan, iemand nog vrijwillig verlaten meerdere met punten in de 150. Tweede proef ging wel vet goed!!! Ze liet zich goed rijden, ontspanning, koppie erbij en geen gedram of wat ook maar. Zelfs linkergalop ging netjes, mn 8tje en s van handveranderen ook, overgangen en wijken niet. Maar dik tevreden!! Doelstelling behaald..
. En dan ben je blij..en krijg je 168 punten. Das knap banketstaaf! Maar ik ging voor een goed gevoel en niet voor de punten dus jury kan dak op
Kleine voltes en dat soort dingen heeft Sien moeite mee, ook met de linkergalop altijd. En dat ging nu allemaal wel goed..dus daar gaat het me nu even om!
reeskees schreef:De bejaarden zijn laatst en eerst... die jeugd van tegenwoordig...![]()