Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zag er echt mooi vlot uit! en mooie foto's! Weet jij wat er met sarah gebeurt was in de MA met die schimmel? Die was zo goed bezig en plots aan die neushoorns zie ik het paard alleen weglopen :s
Cross dan was inderdaad pittig. Tijdens de verkenning had ik hem al verwittigd bij die 18abc en 19 dat hij daar heel goed moest opletten en idd zoals gedacht daar 2 langslopers gehad. Ook op het eerste water de smalle sprong in het water een langsloper gehad. Hij heeft de cross wel uitgelopen en anders nergens geen probleem gehad. Op de smalle combinatie na de opsprong doet hij dan wel super goed maar ja. Het was beginnen water gieten tijdens het inrijden en het heeft niet meer gestopt tot we afgezadeld waren. Hij was ook niet echt in zijn normale doen. Was het nu door de warmte kweet het niet maar hij was enorm sterk. Ook in de tenten waar ze instonden stond hij al er hevig te zweten. De regen zorgde wel voor afkoeling maar het was wel jammer voor de cross vond ik. Als je ziet dat er maar 8 combinatie van de 30 rondgereden zijn .
Hopelijk blijft het nu weg!
Keep up the good work
Ferro 0 in het eerste deel, 2de deel gaf ik wat gas en de laatste 2 sprongen was hij opeens weg, kreeg hem niet meer terug en 2 balken (was 2 fasen special).
Gelukkig snel terug gekregen en normaal kunnen starten. Maar twas wel even komisch!
Filmpje van de prijsuitreiking was ook wel komisch trouwens. 
Als het gisteren al dik stond en de vorige keer was dat niet zo. Vorige keer was dat niet zo groot. Nu dubbel zo groot. En 't was al veel spanning erop. Soms denk ik van 'k had 'm mss beter direct binnengebracht bij Merelbeke. 't Gaat nu ook al honderden euro's kosten. 'k Lig er half wakker van. Van heb ik nu écht wel de goede keuze gemaakt? 'k Dacht van ok 1x de kans geven. Maar had dat mss beter in Merelbeke gedaan. Mss hadden ze direct met andere opties gekomen of in combi met chemo ofzoiets. Hij ziet er voorlopig nog niet teveel van af. Maar je moet maar wijzen naar zijn been en hij is al in 'paniek'. Arm manneke.
Hematoom aanwezig maar wonde/hechtingen is/zijn netjes. Hematoom zou normaal vanzelf wat moeten wegtrekken.
nooit miserie met gehad.
Echt balen! had zoveel wedstrijden op de planning staan.

Hopelijk kan het gemaakt worden dat je toch niet teveel moet missen.
Zij wilt ook echt een merrie dus gaat wel grappig worden als er een hengst inzit 
Bij ons is het zoiezo om te houden
Maar mama heeft iets tegen hengsten
Zal aan mama liggen of we haar dan nog eens laten scannen. Denk wel dat ze dat zou willen. Ik zie haar echt al suikerboontjes gaan kopen oid
wij lagen mee te dansen en daveren in ons bed. Ik zou het in de tent wss geen half uur uithouden. Het stond echt wel luid!
Tot nu toe is mijn bestelling al volledig gelukt :p ik wou een zwart hengstje dat heb ik nu nog groeien tussen 1m65 en 1m70 en de bestelling is compleet
Mocht het een hengstenveulen zijn dat mij enorm aanspreekt, kan ik nog altijd terugdekken... Hoewel ik wel graag altijd iets anders kies.