En beneden aan de heuvel 2e stam ( nu zie ik waarom hij zei: 'Niet losgooien'
)En van de heuvel af stammetje links:
coniferenhaag ( zo jammer dat ie niet scherp is!!)
'coffin':
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig geeft hij zich altijd wel snel gewonnen. We hebben paard en kind weer veilig afgezet op school/internaat.
. DUS: dringend op zoek naar die springzadel en in het vervolg borstriem aandoen waar ik me aan kan vasthouden... Zo'n sprong had ik echt nog nooit meegemaakt, en ik hoop dat ze dat niet blijft doen, zo voorzichtig. Als dat zou zijn dan denk ik dat eventing voor haar niets zal zijn; en ik de jumping zal inmoeten (beetje zoals bij Daimler dus, Percy). Maar eerst maar wat meer ervaring opdoen, hopelijk betert het dan wel
! Verder echt top genoten van de rit!! Ik ben wel echt jaloers op jullie terreinen, daar kan je alles zo simpel opbouwen....

! Dan kunnen eddy en ik aan de bak!
Was ook zeker een trotse mama. Was nog bijna fout gegaan want [naam] was haar rijlaarzen vergeten
Gelukkig waren we er ruim op tijd en was het een half uur rijden van huis dus mijn man heeft de trailer afgekoppeld om de laarzen te halen. Ondertussen kon zij met mijn outdoorlaarzen losrijden en mocht ik rondstappen op haar één maat te kleine gympen.

jullie ook veel pleizer.
Ook op zoek naar een nieuw paard, spannend. Wat zoek je?
Ben blij dat vandaag nog niet naar Zundert ben
:D